Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis patricia (Fam. van Putten): SLC-LV zomer 2023

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis patricia (Fam. van Putten): SLC-LV zomer 2020.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij boeken vaak rechtstreeks bij het hotel. We kijken ook altijd naar andere accommodaties zoals cabins. Dat zou bijvoorbeeld in Custer SP een mogelijkheid kunnen zijn. Ik weet niet precies wat kampeermensen zijn :wink: maar toch wel jammer dat dat jullie niet aanspreekt. Je hebt dan in de parken meer en goedkopere mogelijkheden.

Als je ANWB lid bent kun je bij sommige hotels gebruik maken van de AAA korting.

Marianne
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Bedankt voor de tip!
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Cabins op een camping lijkt ons wel heel leuk, maar kamperen in een tent houden wij niet van. Ik ben ook bang dat je dan veel tijd kwijt bent aan het opbouwen en afbreken :wink: en kampeerspullen hebben we ook niet. Ik ben echt een leek op dat gebied....
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Goedemiddag,

Ik ben alvast aan het zoeken voor accommodatie.

Wie heeft er ervaring met Jackson Lake Lodge of Jenny Lake Lodge in Grand Teton? Nog geen idee qua prijzen hoor dus wellicht is het duurder dan bijv. een accommodatie in Jackson.
En is iemand wel eens in de Sylvan Lake Lodge in Custer SP geweest?

Verder vind ik het voor Monument Valley lastig. Iemand daar nog tips? Ik heb wel eens het Tipi Village gezien maar dan kan ik nu geen site meer van vinden. Weet iemand of het uberhaupt nog bestaat?
En heeft iemand tips voor Moab?

Zoals ik het nu gelezen heb, geldt voor onze route alleen voor RMNP en Arches een permit/reservering. Klopt dit? Ik houd sowieso het forum in de gaten of het ook voor andere parken gaat gelden voor volgende zomer.

Alvast bedankt weer voor de tips!!
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Probeer in MV een cabin met view te pakken te krijgen. Op Google maps kun je zien hoe mooi die liggen.
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door josea »

In Monument Valley inderdaad proberen in hotel The View.
Wij sliepen een keer in een cabin (2018)
http://yellowstone-utah-aartse.blogspot ... alley.html

en een keer in een gewone hotelkamer (2019)
https://threeladiesontour.blogspot.com/ ... alley.html

Uitzicht was eigenlijk niet heel verschillend. Beide keren zonsopkomst bekeken :thumbup:

En in 2018 sliepen we in Jackson in the Virginian Lodge. Prima (en betaalbaar) motel met een fijn zwembad. Vraag om een kamer aan de tuinkant!
Laatst gewijzigd door josea op 03 jun 2022, 18:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

patricia schreef:
03 jun 2022, 17:28
Wie heeft er ervaring met Jackson Lake Lodge of Jenny Lake Lodge in Grand Teton? Nog geen idee qua prijzen hoor dus wellicht is het duurder dan bijv. een accommodatie in Jackson.
Wij hebben er geen ervaring mee, en dat is omdat beide verschrikkelijk duur zijn. Meer betalen voor een goede locatie vinden wij niet erg maar deze lodges zijn echt ontzettend duur. Waarom kijk je niet naar Colter Bay? Wellicht is ook de Signal Mountain Lodge een idee, daar hebben wij ook eens overnacht. Zie voor die laatste ons 2008-verslag, en voor Colter Bay ons 2015-verslag
patricia schreef:
Verder vind ik het voor Monument Valley lastig. Iemand daar nog tips? Ik heb wel eens het Tipi Village gezien maar dan kan ik nu geen site meer van vinden. Weet iemand of het uberhaupt nog bestaat?
Ik vind The view qua ligging geweldig. Je kunt voor een cabin of voor het hotel gaan. Wij stonden daar met onze tent tussenin, dit was een geweldige ervaring, zie hier en hier. Je kunt ook naar Gouldings kijken, of naar de San Juan Inn in Mexican Hat. Ik weet niet of Tipi Village nog bestaat. Vind je zoiets leuk dan kun je in Mexian Hat ook naar yurts kijken.
patricia schreef:
En heeft iemand tips voor Moab?
Wij hebben twee keer naar tevredenheid in de Bowen Hotel overnacht, dat was nog enigszins betaalbaar. Ligt centraal in Moab, met restaurants op loopafstand.
patricia schreef:
24 mei 2022, 16:44
Cabins op een camping lijkt ons wel heel leuk, maar kamperen in een tent houden wij niet van. Ik ben ook bang dat je dan veel tijd kwijt bent aan het opbouwen en afbreken en kampeerspullen hebben we ook niet. Ik ben echt een leek op dat gebied....
Als je geen kampeerervaring hebt weet je toch ook niet of het niet gaat bevallen? Je kunt ter plekke spullen kopen; tent, matjes/luchtbedden en slaapzakken. Vaak heb je sowieso al een koelbox en ook borden en bestek bij je voor ontbijt en lunch. Wij koken niet zelf, dus kookspullen nemen we niet mee. Een tent staat in 5 minuten.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 04 jun 2022, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Onze ervaring in de Super 8, Moab van 1996 zal niet meer relevant zijn. :wink: Wij sliepen in Moab ook in het Bowen Motel, maar dat was in 2008. In 2019 sliepen wij daar in de Virginian Inn. Beide keren waren wij tevreden.
Dat geldt ook voor de Hat Rock Inn en de Mexican Hat Lodge in Mexican Hat. In de San Juan Inn hebben wij niet gelogeerd, wel goed gegeten hoewel de frietjes de laatste keer tegen vielen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij sliepen in 2020 nog in de Super 8 in Moab, maar ook onze ervaring is niet relevant, toen ik hotels voor komende zomer aan het boeken was zag ik dat die inmiddels "permanently closed" is.
Terug in Texas!
josea
Amerikakenner

Bericht door josea »

Ik weet niet wat je budget is, maar wij sliepen in Moab in een “villa” van Martha. Indertijd via Airbnb maar kan ook via website www.moabdreams.com.
Kost ongeveer $220 per nacht inclusief eindschoonmaak, en dan heb je wel twee slaapkamers, twee badkamers, een eigen keuken en een tuintje met bbq dus je hoeft niet elke avond uit eten. Zwembad erbij voor de hele straat. Plus een wasmachine en droger in huis, dus je kunt ook je was even doen. Ik vind het ideaal.
Ligging is ongeveer 10 minuten onder Moab.
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Hartelijk dank voor de reacties! Ik ga even naar jullie suggesties kijken!

Als die lodges in Grand Teton idd zo duur zijn dan kijken we voor wat anders.

Iemand nog ervaring met Sylvanian Lake Lodge in Custer en Tipi Village bij MV?

En had ik het goed dat voor onze route voorlopig alleen voor RMNP en Arches reserveringen nodig zijn? En vanaf wanneer kan dat?
Laatst gewijzigd door patricia op 04 jun 2022, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
josea
Amerikakenner

Bericht door josea »

Dat kan al lang, dus ik zou snel kijken voor jouw data. Bij beide parken zijn de tickets voor vroeg in de ochtend (beste tijd) snel weg.

Edit: oh wacht…. 2023 :oops:
Dit jaar kon Arches in ieder geval vanaf ergens in maart. Maar het ging niet heel hard hoor, je hoeft niet gestresst achter de computer te zitten.
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Oh echt? Voor volgend jaar al?

Edit: oh gelukkig. Goed om te weten. Het is ook verwarrend omdat in de titel nog 2020 staat maar dat kan ik niet aanpassen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Je kunt een moderator vragen de titel aan te passen (bijvoorbeeld door op de ! te klikken bovenin je eerste bericht). Ik heb het net gedaan.

Kijk voor de accommodatie in Grand Teton eens naar de prijzen voor dit jaar, dan zie je wel hoe die ongeveer zullen zijn.

Marianne
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Top! Dank je wel :thumbup:
josea
Amerikakenner

Bericht door josea »

josea schreef:
03 jun 2022, 18:22

En in 2018 sliepen we in Jackson in the Virginian Lodge. Prima (en betaalbaar) motel met een fijn zwembad. Vraag om een kamer aan de tuinkant!
Oeps….. die schijnt inmiddels een paar keer over de kop te zijn gegaan qua prijs! :shock:
En ook gerenoveerd zo te zien. Maar betaalbaar is hij niet echt meer….
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

De Kudar is ook niet goedkoop maar heeft kamers voor 179 dollar per nacht. Dat is voor Jackson niet gek. Wij zaten daar in 2017. Is ons goed bevallen.

Marianne
patricia
Amerika-ontdekker

Bericht door patricia »

Goed om te weten!
patricia
Amerika-ontdekker

Re: Reis patricia (Fam. van Putten): SLC-LV zomer 2023

Bericht door patricia »

Nog even een vraag voor Yellowstone: eerste nacht wil ik bij Old Faithful boeken. De volgende 2 nachten in Lake of Canyon. Maakt het tussen die 2 nog uit welke we kiezen?
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis patricia (Fam. van Putten): SLC-LV zomer 2023

Bericht door Old Faithful »

Wij hebben ooit Canyon Village gekozen vanwege de centrale ligging.

Succes en veel plezier bij de voorbereidingen.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer