@Ron Nooteboom en @El_guti2.Dank voor de tips over hotels in Durango. Ik heb beide hotels even bekeken. Ik moest vooral lachen om de foto op de site van het Siesta Motel.
Durango kennen we eigenlijk helemaal niet. We zijn er ooit eens op een doorreis gestopt om de treinen en het spoorwegmuseum te bekijken, maar de rest van Durango hebben we niet bekeken. Maakt het voor de plek waar je in Durango overnacht nog wat uit waar je zit? Dit in verband met eten en andere zaken ("the fifty best things to do in Durango" )
Het centrum van Durango is compact en parkeren is geen probleem (wel betaald, maar niet duur). Leuk stadje. Wij zaten in het Holiday Inn, ook prima. Het noordelijke deel van Durango richting Silverton is meer een hotelstrip waar verder niet zoveel te doen is. Er zijn echter geen delen die ik zou afraden zolang je een auto hebt.
Durango is een gezellig stadje met mooie historische gebouwen. Wij hebben overnacht in motel Spanish Trails, één van de budget hotels ten noorden van de stad. Voor het motel is een grote supermarkt.
Je kan de auto bij het motel laten staan want er loopt om de 15 minuten een historische trolley die je naar het centrum brengt (uiteraard ook terug). Kost 1 dollar pp. Direct voor het hotel is een halte. Leuk ritje.
@Ron Nooteboom en @El_guti2.Dank voor de tips over hotels in Durango. Ik heb beide hotels even bekeken. Ik moest vooral lachen om de foto op de site van het Siesta Motel.
image.png
Martin
Ja grappig he dat sign. De meeste hotels zitten volgens mij niet in het centrum maar 1 - 2 km van het centrum. Het centrum is gezellig met wat boetiek winkels en leuke restaurantjes.
Durango is inderdaad een leuke plaats met een gezellig centrum. Wij verbleven vorig jaar in La Quinta, was toen net nieuw. Mooi hotel met goed ontbijt en ook een goeie prijs.
Inmiddels zijn alle hotels - annuleerbaar - en campings geboekt. Morgen vertrekken we.
Wij proberen weer een verslag bij te houden. De directe link is https://martinenmarianne2019.blogspot.com.
We zullen niet overal internet hebben dus updates kunnen wel eens op zich laten wachten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.