Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Alex1989: SF - Denver 33 dagen april/mei 2022.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Reis Alex1989: SF - Denver 33 dagen april/mei 2022.
Als je de Panamint Valley Road neemt, kun je via een stuk onverharde weg naar de Trona Pinnacles.
Eerder op de Us-395 kun je via de Mojave-Barstow Highway (Ca-58) naar Red Rock Canyon S.P., niet te verwarren met Red Rock Canyon National Conservation Area bij Las Vegas.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Eerder op de Us-395 kun je via de Mojave-Barstow Highway (Ca-58) naar Red Rock Canyon S.P., niet te verwarren met Red Rock Canyon National Conservation Area bij Las Vegas.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Alex1989: SF - Denver 33 dagen april/mei 2022.
Misschien te laat…..
Maar beide routes zijn mooi, al zou ik voor een eerste keer de 395 en 190 nemen, je kan dan op de U2 joshua tree locatie stoppen, Father Crowley point zien en inderdaad als je daar tijd voor hebt vlak voor Panamint Springs de korte wandeling naar Darwin Falls maken.
Panamint Valley road is een stuk saaier qua bezoekmogelijkheden, al maakt de verlatenheid van de weg en een bezoek aan de Trona Pinnacles en Ballarat ghosttown dat wel goed. En als je wat geluk hebt zijn ze aan het vliegen, Panamint Valley is laagvlieg gebied en dat kan spectaculaire foto’s en ervaringen opleveren.
Voor mij is de 178/Trona/Panamint road wel favoriet.
Maar beide routes zijn mooi, al zou ik voor een eerste keer de 395 en 190 nemen, je kan dan op de U2 joshua tree locatie stoppen, Father Crowley point zien en inderdaad als je daar tijd voor hebt vlak voor Panamint Springs de korte wandeling naar Darwin Falls maken.
Panamint Valley road is een stuk saaier qua bezoekmogelijkheden, al maakt de verlatenheid van de weg en een bezoek aan de Trona Pinnacles en Ballarat ghosttown dat wel goed. En als je wat geluk hebt zijn ze aan het vliegen, Panamint Valley is laagvlieg gebied en dat kan spectaculaire foto’s en ervaringen opleveren.
Voor mij is de 178/Trona/Panamint road wel favoriet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3393 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 33 Reacties