Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis TinekeenJan: advies over camperreis sept/okt 2024 40 dagen van Phoenix naar Phoenix.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Camperreis 42 dagen Phoenix naar Phoenix: Overstaptijd Boston/invulling 1 nacht

Bericht door IngridUSA »

Waarom deze update niet in je bestaande topic gezet?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Camperreis 42 dagen Phoenix naar Phoenix: Overstaptijd Boston/invulling 1 nacht

Bericht door Martin & Marianne »

Wij waren in april even in Jacob Lake; ik kan me voorstellen dat het daar in september al fris kan zijn. Misschien is het leuk om in plaats van in Jacob Lake bij Lee's Ferry te staan; het is fcfs dus het is afwachten of er plaats is, maar je hebt dan altijd nog Jacob Lake als back up. Zie hier voor Lees Ferry en onze rit van de Grand Canyon (South Rim) via de alt89. Lees Ferry is sowieso de detour waard.

Het is een rustige reis; misschien wel erg rustig zo hier en daar. City of Rock bijvoorbeeld is een prachtig gelegen camping, maar dat heb je wel snel gezien. Als je nog iets kunt schuiven zou ik daar een nacht minder doen en die bij Tucson zetten.
Ik ken niet alle campings; gaan jullie ook naar White Sands?

Wij deden in april delen van jullie route, het laatste stuk deden wij net als jullie. Misschien heb je iets aan ons verslag. Tussen City of Rocks en Chiricahua bezochten wij de Catwalk, een aanrader! Zie daarvoor bij 17 april.

Wat betreft de overstap: misschien niet gek om dit in het vervoer-forum na te vragen, daar zitten de experts. Het lijkt mij krap, maar met de Mobile Pasport control wellicht goed te doen.

Marianne
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: advies over camperreis sept/okt 2024 40 dagen van Phoenix naar Phoenix.

Bericht door TinekeenJan »

Dat lukte op één of andere manier niet, IngridUSA.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: advies over camperreis sept/okt 2024 40 dagen van Phoenix naar Phoenix.

Bericht door Martin & Marianne »

Tineke, als je je oude topic niet terug kunt vinden kun je met de zoekfunctie (zie het tandwieltje rechtsboven) zoeken op je forumnaam. Dan vind je al je berichten. Een nieuwe reactie plaatsen moet altijd lukken.

Wat vond je van mijn suggestie om City of Rocks in te korten ten gunste van Tucson? Je moet dan wel Chiricahua aanpassen. Zie hier en de volgende dagen voor ons verslag vanaf City of Rocks.
De tijd kun je goed gebruiken rond Tucson en het geeft je ook iets meer rust op het laatst.
Wij vonden Lost Dutchman een mooie camping!

Marianne
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TinekeenJan »

Dank voor de reacties.
Ik reageer wat laat in verband met een aantal fietsdagen in het zuiden van het land. Ik ga naar jouw suggesties kijken, Marianne,
Geruststellend, dat overstaptijd in Boston normaal gesproken voldoende moet zijn. We zullen het zien.
Jullie horen nog van mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer