Hwy 50 tussen Penrose en Pueblo is niet zo heel bijzonder en I-25N van Pueblo naar Colorado Springs is ook nogal saai. Als je geen plannen hebt voor Pueblo zou ik in Penrose de 115 North nemen naar Colorado Springs; dat is best een mooie weg. Voor een wat avontuurlijker weg zou ik Phantom Canyon Road aanraden (tussen Canon City en Penrose, bij de Penrose Airport). Dat is een mooie gravelroad die naar Victor loopt. Victor is best een aardig stadje en je kunt er oude mijnen bekijken. Je kan zelfs de gebouwen in - opletten waar je loopt...1250 schreef:Thanks voor alle adviezen! Ik vind ze echt heel erg fijn!
We hebben het huis in Loveland, CO nu vastgelegd, we kunnen daarin vanaf 10/8.
Wat denken jullie van deze route, hierin zit niet Great Sand Dunes NP maar ik weet niet hoe ik dat kan combineren met Million Dollar Highway, tips?
31/7: Denver - Breckenridge - Is Breck een goede/mooie plek om te overnachten onderweg naar Grand Junction?
1/8: Breckenridge - Grand Junction
2/8: Grand Junction
3/8: Grand Junction - Moab
4/8: Moab
5/8: Moab
6/8: Moab - Durango
7/8: Durango
8/8: Durango - Salida (Million Dollar Highway)
9/8: Salida - Colorado Springs (Black Forest)
10/8: Colorado Springs - Loveland
Je kunt dan van Victor via Cripple Creek de 67 nemen en dan de 24 naar Colorado Springs. Dat zijn beide zeer mooie wegen. In Cripple Creek kun je een werkende goudmijn bezichtigen. Het is een leuke rondleiding die door mijnwerkers geleid wordt; ze gebruiken ook de boren en machines (luid!).
Tussen haakjes, ik vraag me af wat er te zien is in het Black Forest? Of overnachten jullie daar? Het is een mooie omgeving om te wonen, maar ik was me niet bewust van de toeristische aantrekkingskracht.