Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis 1250: Rondreis Colorado

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: Reis 1250: Rondreis Colorado

Bericht door Big Al »

1250 schreef:Thanks voor alle adviezen! Ik vind ze echt heel erg fijn!

We hebben het huis in Loveland, CO nu vastgelegd, we kunnen daarin vanaf 10/8.

Wat denken jullie van deze route, hierin zit niet Great Sand Dunes NP maar ik weet niet hoe ik dat kan combineren met Million Dollar Highway, tips?

31/7: Denver - Breckenridge - Is Breck een goede/mooie plek om te overnachten onderweg naar Grand Junction?
1/8: Breckenridge - Grand Junction
2/8: Grand Junction
3/8: Grand Junction - Moab
4/8: Moab
5/8: Moab
6/8: Moab - Durango
7/8: Durango
8/8: Durango - Salida (Million Dollar Highway)
9/8: Salida - Colorado Springs (Black Forest)
10/8: Colorado Springs - Loveland
Hwy 50 tussen Penrose en Pueblo is niet zo heel bijzonder en I-25N van Pueblo naar Colorado Springs is ook nogal saai. Als je geen plannen hebt voor Pueblo zou ik in Penrose de 115 North nemen naar Colorado Springs; dat is best een mooie weg. Voor een wat avontuurlijker weg zou ik Phantom Canyon Road aanraden (tussen Canon City en Penrose, bij de Penrose Airport). Dat is een mooie gravelroad die naar Victor loopt. Victor is best een aardig stadje en je kunt er oude mijnen bekijken. Je kan zelfs de gebouwen in - opletten waar je loopt...
Je kunt dan van Victor via Cripple Creek de 67 nemen en dan de 24 naar Colorado Springs. Dat zijn beide zeer mooie wegen. In Cripple Creek kun je een werkende goudmijn bezichtigen. Het is een leuke rondleiding die door mijnwerkers geleid wordt; ze gebruiken ook de boren en machines (luid!).

Tussen haakjes, ik vraag me af wat er te zien is in het Black Forest? Of overnachten jullie daar? Het is een mooie omgeving om te wonen, maar ik was me niet bewust van de toeristische aantrekkingskracht.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Black Forest werd mij aangeraden door iemand van het forum (Yeehaw volgens mij...) om te bezoeken.

Vrijwel alle hotels zijn inmiddels al geboekt, alleen Colorado Springs nog. We hebben uiteindelijk toch besloten om voor CS te gaan, je kan daar namelijk mooie Priceline deals maken.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

The Black Forest of The Black Hills? Ik werk net ten zuiden van The Black Forest en we gaan er op z'n minst eenmaal per maand heen voor een picnic in Fox Run Park. Echter, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het een toeristische trekpleister is. De omgeving is best mooi (doet een beetje denken aan de Veluwe) maar voor toeristen is er weinig te beleven.

Dat gezegd hebbende, Colorado Springs en omgeving heeft veel moois te bieden. The Garden of the Gods natuurlijk, maar ook de Cheynenne Mountain Zoo, Rock Ledge Ranch, Pikes Peak Railway, Santa's Village, Manitou Springs, Old Colorado City, Pioneer Museum en nog veel meer.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik heb wel Black Canyon of the Gunnison aangeraden maar kan me over Black Forest niets herinneren.
Yeehaw
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

I'm sorry...

Over de invulling wat ik in Colorado Springs ga doen ga ik nog even denken...

Nogmaals bedankt alvast voor alle tips!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer