Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Sabrinacom: Phoenix - San Francisco in april/mei 2013

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Sabrinacom: Phoenix - San Francisco in april/mei 20

Bericht door sabrinacom »

O het is allemaal heel vervelend... Die stoelen hebben we bij het boeken al vastgelegd en staan nog steeds op cofirmed. Maar aangezien ik zo vaak lees dat dat pas definitief is bij het inchecken, en vaak ook nog wijzigt, ben ik er niet gerust op.
Verder is schijnbaar een van onze esta's niet goedgekeurd, terwijl we al wel dat door hadden gekregen. Mijn man had naar de KLM gebeld, die vertelden dat. Mijn man heeft verder gezocht, staan er twee cijfers omgedraaid. Ik hoop toch zo dat het goed komt. Eerst die 2 tickets al moeten veranderen ivm de naam... Ik word er een beetje zenuwachtig van... :sadcry:
RiaK
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Even nog wat betreft de stoelen, die had ik ook vastgelegd en bevestigd gekregen, maar we kregen toch andere bij het inchecken. Je vraagt je af wat vastleggen dan voor zin heeft, als het zo losvast is. We zaten nu in het midden, een rij van vier stoelen en een van ons wel aan het gangpad. Met een autistisch kind lijkt het me inderdaad bijna noodzakelijk om naast elkaar te kunnen zitten. Gelukkig is het alemaal goed gegaan, hopelijk de terugvlucht ook straks!
sabrinacom
Amerikafan

Raar he van die stoelen. Ik zou me ook niet kunnen voorstellen dat jochem helemaal alleen zou xitten. Hopelijk gaat het op de terugeeg ook goed!
We zijn nu in Psge, 'hottest dray this year in page' volgens Jske van Lake Powell motel. Idd warm! Morgen Horseshoe bend en Antelope canyon.
Jij ook nog goede reis!
sabrinacom
Amerikafan

Ook de terugweg ging gesmeerd!
Aan iedereen die me geholpen heeft met het samenstellen van de reis met welke tip dan ook: :clap: :thumbup:
en een hele grote dankjewel!
Sabrina
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer