Als je je route in excel hebt, waarom dan niet op deze manier? Dan heb je het duidelijk per dag genoteerd. De laatstse kolom kun je zo uitgebreid maken als je wilt. Als je het dan op het forum plaatst hoef je alleen maar de eerste kolommen te kopiëren.
dag 1 BRU Phoenix
dag 2 Phoenix - Bellemont
dag 3 Bellemont
dag 4 Bellemont
dag 5 Bellemont - Monument Valley
dag 6 Monument Valley - Page
dag 7 Page - Bryce
dag 8 Bryce - Zion
dag 9 Zion
dag 10 Zion - Las Vegas
dag 11 Las Vegas
dag 12 Las Vegas - Death Valley
dag 13 Death Valley - June Lake
dag 14 June Lake - Yosemite
dag 15 Yosemite
dag 16 Yosemite - San Francisco
dag 17 San Francisco
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 20 San Francisco - Monterey
dag 21 Monterey - Santa Barbara
dag 22 Santa Barbara - Los Angeles
dag 23 Los Angeles
dag 24 Los Angeles
dag 25 Los Angeles - BRU
Nog even over mijn opmerkingen: je had bij dag 10 ook Cottonwood en Jerome vermeld; dat zal een kopieerfout geweest zijn.
En ik begreep uit je opsomming dat je in June Lake ging overnachten. Waarom vermeldt je dan Lone Pine etc? Wil je daar iets doen? Dat zijn wel plaatsen waar je lang rijdt, maar je zult er niets gaan doen lijkt me. beperk je tot de bezienswaardigheden, dat was mijn boodschap.
Als je zo de route bekijkt dan zijn die 3 dagen Bellemont niet ideaal want de eerste dag heb je een vol programma. Dus overnacht iets eerder; de Super8 in Sedona is betaalbaar en een keurig motel. Of misschien zelfs iets eerder stoppen.
Ik vind de tijd voor SF nogal ruim.
Wanneer gaan jullie eigenlijk, in welke tijd van het jaar? Ik kan het zo snel niet terugvinden.
En heb je al iets in Yosemite geboekt? Je planning daar is ook afhankelijk van waar je overnacht. En van het jaargetijde.
Marianne