Dat is nog steeds niet zeker

Graag gedaan!!michelly schreef:Ik weet niet of ik persoonlijk nog op de dag van aankomst naar Monterey zou gaan maar je kunt ook alvast een stukje die kant op gaan.
Als ik moest kiezen tussen het aquarium en Sequoia koos ik voor de laatste. Een aquarium vind je hier in de buurt ook wel maar sequoia's is toch wat anders. Alhoewel er wel 2 in onze tuin staan maar die zijn nog niet zo spectaculair
En bedankt voor het compliment
Wij hebben SF in het begin van de reis gedaan en vonden dat prima zo. Ik zie niet in waarom het leuker/beter zou zijn om de stad op het einde te doen. Ik zou de route laten afhangen van je vluchten en van de weekends (proberen Yosemite en Las Vegas in het weekend te vermijden, wegens de grote drukte en Las Vegas ook wegens de hogere hotelprijzen op vrijdag en zaterdag).martin484 schreef:SF in het begin zou kunnen maar ik heb meerdere malen hier op het forum gelezen dat het leuker/beter is om de stad op het einde te doen (of vergis ik me?)
Nee hoor, niet voor mij in ieder geval.Als ik met Phoenix zou beginnen dan moet heel de route eigenlijk aangepast worden....
haha ik maak het mezelf (en jullie) volgens mij wel moeilijk
Ik zou niet weten waarom dat verschil zou maken. Het enige argument zou kunnen zijn dat je de eerste dagen vroeg wakker bent en dat dan een rijdag handig is. Maar je kunt ook lekker vroeg naar SF gaan en bijvoorbeeld de vroege tour naar Alcatraz nemen.martin484 schreef:SF in het begin zou kunnen maar ik heb meerdere malen hier op het forum gelezen dat het leuker/beter is om de stad op het einde te doen (of vergis ik me?)
In de zomervakantie zal het niet veel verschil maken, maar in juni wel. Yosemite ligt dicht bij een aantal grote steden en in juni zijn de watervallen op hun mooist. Er zijn dan erg veel mensen die voor een dag of weekend naar het park gaan. wij zijn er eens op een zondag aangekomen (zie ons 2013-verslagmartin484 schreef: Is het echt een must om Yosemite niet in het weekend te hebben? Een andere stad om mee te beginnen zou kunnen maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnenAls ik met Phoenix zou beginnen dan moet heel de route eigenlijk aangepast worden....(al valt dat wel mee zie ik, ik kan dan vanaf Phoenix naar de GC rijden (toch?)