Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Nathalie68: juli 2016, met twee pubers.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lisa70
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Nathalie68: juli 2016, met twee pubers.

Bericht door Lisa70 »

Last minute tip: Limo huren in Las Vegas (bijv presidential limo). Vonden onze kids geweldig. Heel veel plezier. Prachtige route!
Nathalie68
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Nathalie68 »

Wij zijn inmiddels vier dagen onderweg en hebben het tot dusverre heerlijk!
Weten hoe het ons vergaat? Volg onze blog!
http://www.tempelmangoesusa.wordpress.com

(kan ik die ergens aanmelden eigenlijk voor bij de reisverslagen? Kan ik nergens vinden)
Juli 2016 in het Zuidwesten. Volg onze blog op www.tempelmangoesusa.wordpress.com
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Ziet er super uit! Leuke blog :thumbup:
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Nathalie68
Amerika-ontdekker

We zijn nu een week onderweg en hebben het enorm naar onze zin. Vandaag zijn we alleen wat later aangekomen in Zion dan eigenlijk de bedoeling was. We zouden vanmorgen vroeg uit Las Vegas vertrekken zodat we hier nog een flink stuk dag over zouden hebben voor een eerste kennismaking plus wellicht korte wandeling in Zion. Maar het liep een beetje anders. We kwamen pas om 5 uur in het hotel in Springdale aan en het is hier zo heet (43 graden) en het zwembad was zó aanlokkelijk dat we het hotelterrein niet meer afgeweekt zijn. Tja, zo gaan die dingen met twee pubers. Geeft niks.
Maar nu hebben we morgen dus nog maar 1 dag hier waarop we ook nog naar Bryce moeten rijden. Daar hoeven we op zich niet voor het eind van de middag aan te komen dus we hebben hier in Zion nog zeker tot een uur of 2. Wat te doen? Iemand nog een gouden tip voor een wandeling die ook voor twee niet al te grote wandelliefhebbers (pubers) een beetje leuk is in de hitte? Of maar gewoon de shuttlebus nemen en op een paar plekken uitstappen?

Nathalie
Onze blog kun je, nu live, volgen op www.tempelmangoesusa.wordpress.com
Juli 2016 in het Zuidwesten. Volg onze blog op www.tempelmangoesusa.wordpress.com
Femke88
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Femke88 »

Neem de shuttlebus in het park en stap uit bij de laatste halte. Vanaf hier kan je naar de Narrows lopen. Hier kan je een stuk (zover je wilt) door de rivier lopen. Het pad wat er naar toe loopt, heet de riverside walk. Het pad ligt 's ochtends in de schaduw. Dat was erg aangenaam lopen!
Nathalie68
Amerika-ontdekker

Dank voor de tip! Ik dacht at naar de Narrows een heel lange wandeling was? Vooraf stond die wel op ons wensenlijstje, maar dat lijstje is flexibel. :) Met 43 graden (en twee kinderen die dan toch echt liever in het zwembad liggen) leggen we de lat toch iets lager.
Ik ga het even op de kaart bekijken!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De Riverside Walk is goed te doen. Hebben jullie wel geschikte schoenen voor de Narrows?
De Parus Trail is misschien ook een idee. Kort en vlak en de mogelijkheid om zo hier en daar het water in te gaan. Op weg naar Bryce kun je de Canyon Overlook Trail doen. Die ligt wat hoger en is wellicht wat koeler. Zie voor alle wandelingen mijn wandelsite.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Met dat hete weer zou ik ook zeggen ga een stukje the Narrows in. Dit kun je zo ver of zo kort doen als je wilt. Je loopt stukken door het water dus zorg inderdaad voor gepaste schoenen. Wij liepen dit stuk iedere keer op wandelsandalen. Voor onze kinderen is dit hun favoriete hike en we hebben er toch vele gedaan :lol:
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Ik zou je aanraden zo vroeg mogelijk te vertrekken, voor de grote drukte op gang komt. Met dit warme weer is de kans groot dat wel meer mensen de Narrows opzoeken. Lijkt me met pubers een fijne wandeling. De Pa'rus Trail zou ik niet aanraden met tieners. Inderdaad wel langs het water, maar echt een vlak wandelpad. Een beetje saai in vergelijking met de Narrows, vind ik.
Nathalie68
Amerika-ontdekker

Dank voor de tips! We hebben inderdaad de riverside walk gedaan en een deel van de Narrows. We waren bepaald niet de enigen op deze snikhete dag maar dat was begrijpelijk. Het was prachtig!

Zie http://www.tempelmangoesusa.wordpress.com voor foto's.

Op naar Bryce!

Nathalie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer