Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis swissdutchie: Texas okt / nov 2020

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Grouchy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Reis swissdutchie: Texas okt / nov 2020

Bericht door Grouchy »

De nummer 1 trail daarzo is 'The lighthouse trail', het symbool v/h Palo Duro Canyon SP.
De Rock Garden trail was ook erg mooi & minder druk en brengt je boven de rand (bij een hoop trails wandel je in de canyon). Ratelslangen vonden het ook goed toeven rondom deze trail :wink:
Niet gedaan maar je kon er ook paardrijden.

Mocht je een koude front rond die periode hebben; panhandle-plains historical museum in Canyon is wel aardig.
We zijn ook nog snel effe hier langs geweest om wat honing in te slaan:
http://www.creekhousehoneyfarm.com/hone ... ducts.html
swissdutchie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reis swissdutchie: Texas okt / nov 2020

Bericht door swissdutchie »

Wederom hartelijk dank Grouchy! Ik ga jouw tips meteen noteren. Over de lighthouse trail had ik inderdaad al het een of ander gelezen, maar de rock garden trail kende ik nog niet. Gelukkig ben ik niet al te bang voor slangen, al houd ik ze wel graag op gepaste afstand :wink: !
Ook dat museum lijkt me best wel interessant, al hoop ik natuurlijk wel, dat we geen alternatief voor slecht weer nodig zullen zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer