Ik heb reeds een onderwerp lopen in interregionaal en kom hier nu ook eentje plaatsen.
Reden daarvan is dat we nog niet goed weten wat we uiteindelijk gaan kiezen. We denken echter van een aantal routes uit te werken, en dan eentje te kiezen.
Hier ben ik dus met de vraag om hulp voor een rondreis in het zuidwesten.
We hebben 3 weken (enkele dagen langer kan, als het moet

We dachten om te starten in San Francisco, dan via de kust naar Los Angeles te gaan, zo naar Grand Canyon ...
We willen heel graag naar Moab om Arches, Deadhorsepoint SP, Canyonlands te doen.
Ook Bryce en Zion (en graag ook Monument Valley) willen we in de route opnemen.
We zouden eindigen in Las Vegas.
Ik weet dat we dan Death Valley en Yosemite missen mochten we het rondje naar SF dichtmaken maar ik verkies om meer tijd te besteden aan de route en dan het stuk tussen Las Vegas en SF te schrappen.
Niet dat ik Yosemite niet de moeite vind hoor! Maar ik ben er reeds 2x geweest, vandaar.
Ik heb het zuidwesten al reeds gedaan en wil nu heel graag toch enkele dingen bezoeken die ik nog niet heb gedaan... Zoals Antelope canyon, the wave (mocht dit lukken)...
Ik heb steeds georganieerde groepsreizen gedaan, dus ben ik nog wat een leek in het plannen van een route, dus kan ik jullie hulp best gebruiken!
We willen geen rijdagen van 8 uur, dus hebben we geen probleem met een minder interessante tussenstop, zolang het de reis maar aangenaam en goed haalbaar maakt.
Kan iemand me op weg zetten met een route?
Oh ja, misschien moet ik er nog even bijzeggen dat ik graag wil leren surfen dus dat ik wel enkele dagen aan de kust wil blijven (Ik las hier ergens Pismo beach als tip om te surfen???)
Alvast bedankt!!!!!!!
UPDATE 25 AUGUSTUS 2010 (na veel wikken en wegen hebben we onze originele plannen laten varen en komen we nu met deze route :
1. Brussel - Las Vegas
2. Las Vegas
3. Las Vegas – Grand Canyon
4. Grand Canyon
5. Grand Canyon - Monument Valley
6. Monument Valley - Page
7. Page
8. Page - Zion
9. Zion - Bryce Canyon
10. Bryce Canyon – Moab
11. Moab
12. Moab