Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis LieselotteW: Tips? Graag!
-
- Amerika-ontdekker
Reis LieselotteW: Tips? Graag!
Hallo,
Wij (mijn vriend en ik) zijn druk bezig met het plannen van onze reis. Hebben jullie nog tips? Hieronder onze planning.
Is Page de moeite waard om langer te blijven? Of is een andere plaats de moeite waard om langer te blijven? Over Yosemite hoor ik ook positieve verhalen.
En hebben jullie tips over hotels bij de plaatsen waar wij heen gaan?
Van Naar
Amsterdam - Phoenix
Phoenix - Sedona
Sedona - Grand Canyon NP
Grand Canyon NP - Page
Page - x
Page - Bryce Canyon NP
Bryce Canyon NP - Zion NP
Zion NP - x
Zion NP - Las Vegas
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - x
Las Vegas - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - Yosemite NP
Yosemite NP - San Francisco
San Francisco - x
San Francisco - x
San Francisco - big sur
Big Sur - Santa Barbara
Santa Barbara - Los Angeles
Los Angeles - x
Los Angeles - Anaheim (Disney Land)
Los Angeles - Amsterdam
Groetjes,
Lieselotte.
Wij (mijn vriend en ik) zijn druk bezig met het plannen van onze reis. Hebben jullie nog tips? Hieronder onze planning.
Is Page de moeite waard om langer te blijven? Of is een andere plaats de moeite waard om langer te blijven? Over Yosemite hoor ik ook positieve verhalen.
En hebben jullie tips over hotels bij de plaatsen waar wij heen gaan?
Van Naar
Amsterdam - Phoenix
Phoenix - Sedona
Sedona - Grand Canyon NP
Grand Canyon NP - Page
Page - x
Page - Bryce Canyon NP
Bryce Canyon NP - Zion NP
Zion NP - x
Zion NP - Las Vegas
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - x
Yosemite NP - San Francisco
San Francisco - x
San Francisco - x
San Francisco - big sur
Big Sur - Santa Barbara
Santa Barbara - Los Angeles
Los Angeles - x
Los Angeles - Anaheim (Disney Land)
Los Angeles - Amsterdam
Groetjes,
Lieselotte.
Re: Tips? Graag!
Ik zou een volle dag Yosemite verkiezen en daar 1 dag S.F. voor opofferen. De dag van Mammoth Lakes naar Yosemite zelf krijg je al vol met het spookstadje Bodie en de Tioga Pass. Met een volle dag Yosemite heb je genoeg tijd voor de vallei én het bezoeken van de grote bomen. Verder is het een mooie route.
Probeer te overnachten in of zo dicht mogelijk bij de parken. In Las Vegas waren wij erg tevreden over het Flamingo. Gunstige lokatie, prima zwembad en niet al te duur.
Probeer te overnachten in of zo dicht mogelijk bij de parken. In Las Vegas waren wij erg tevreden over het Flamingo. Gunstige lokatie, prima zwembad en niet al te duur.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Naar mijn mening mooie route hoor! Maar het zoals mn voorganger zegt, een beetje te weinig tijd voor yosemite, er van uit gaande dat je vroeg vetrekt uit las vegas en een dagtocht maakt in death valley.
Maar anders, best mooi hoor, in page is wel genoeg te doen heb ik altijd begrepen....
Maar anders, best mooi hoor, in page is wel genoeg te doen heb ik altijd begrepen....
- marcelgeert
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Hele leuke route hebben jullie uitgedacht.
Alleen vraag ik me af of jullie een speciale reden hebben om zo lang in Las Vegas te blijven(gokken?), anders is onze ervaring dat je het beste in de loop
van de dag kunt aankomen 's avonds langs de Strip lopen en de andere dag weer snel de stad uit.
Die tijd kun je dan volgens mij beter besteden in b.v. Lone Pine(alabama hills bij zonsopkomst) of Mono Lake etc. etc.
Succes met de planning.
Groeten Marcel de Vries
Alleen vraag ik me af of jullie een speciale reden hebben om zo lang in Las Vegas te blijven(gokken?), anders is onze ervaring dat je het beste in de loop
van de dag kunt aankomen 's avonds langs de Strip lopen en de andere dag weer snel de stad uit.
Die tijd kun je dan volgens mij beter besteden in b.v. Lone Pine(alabama hills bij zonsopkomst) of Mono Lake etc. etc.
Succes met de planning.
Groeten Marcel de Vries
http://www.marcelgeert.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
'88 NY, SF 2w.
'90 S.West 4w.
'05 S.West 4w.
'08 S.West 6w.
'09 NY, Washington 2w.
'11 S.west, N.west 5w.
'12 Vegas to S.F. 4.5w.
'88 NY, SF 2w.
'90 S.West 4w.
'05 S.West 4w.
'08 S.West 6w.
'09 NY, Washington 2w.
'11 S.west, N.west 5w.
'12 Vegas to S.F. 4.5w.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Zo zie je maar weer dat Las Vegas puur persoonsgebonden is. Ik vind juist dat je minstens 2 nachten moet uittrekken voor Las Vegas omdat er zoveel te zien en te beleven is: uitgaan, shoppen, luieren bij het zwembad, gokken, Freemont Street Experience, Stratosphere Tower by Night voor uitzicht over de stad. Je verveelt je er nooit! Een avondje langs de Strip lopen doet echt geen recht aan Las Vegas, er is zoveel meer te doen en te beleven. Ik ben er nu 4x geweest, 3 x 5 dagen en 1 x 3 dagen en ik ben nog niet uitgekeken.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reactie!
Yosemite NP hadden wij ook in ons gedachten om daar langer te blijven i.p.v. 1 dag extra in Page.
En waarom die dagen in Las Vegas? De reactie van MichelH zegt genoeg. Hopelijk zijn wij van die mensen die daar ook onze ogen uit kijken, maar dat is altijd afwachten. Zoveel mensen, zoveel verschillen...
Hebben jullie nog leuke tips? Plekken waar we echt even moeten stoppen of heen moeten rijden?
En hotels, nog aanraders? We willen alle hotels vooraf boeken. Hebben al op een aantal site's gekeken met hele leuke (goedkopen) acties.
Yosemite NP hadden wij ook in ons gedachten om daar langer te blijven i.p.v. 1 dag extra in Page.
En waarom die dagen in Las Vegas? De reactie van MichelH zegt genoeg. Hopelijk zijn wij van die mensen die daar ook onze ogen uit kijken, maar dat is altijd afwachten. Zoveel mensen, zoveel verschillen...
Hebben jullie nog leuke tips? Plekken waar we echt even moeten stoppen of heen moeten rijden?
En hotels, nog aanraders? We willen alle hotels vooraf boeken. Hebben al op een aantal site's gekeken met hele leuke (goedkopen) acties.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi liselotte,
Las vegas, i love it. De eerste keer had ik een beetje een sceptische blik, nu ben ik er al vier keer geweest, heerlijk shoppen, show meepakken eventueel, uitrusten bij het zwembad.
Voor hoteltips kun je zeker eens kijken hier wat forumleden zeggen, hie rbij dat wereldbolletje......
Ik zou ook een stop maken aan de zuidkant van mono lake, dat is best wel apart, en een uurtje waard, de bakkerij van erik schat ipheeft ook heerlijk brood en appeltaart.
Een van de hoogtepunten van yosemite vind ik glacier point, en ook mariposa grove omdat julloe niet naar sequioa gaan, kun je daar enorme bomen bekijken.
Vind persoonlijk mirage hotel in las vegas een prachtig zwembad hebben en een centrale ligging.
Jullei reis wordt vast mooi en we zien jullie na die tijd weer terug op het forum voor jullie volgende reis.
Las vegas, i love it. De eerste keer had ik een beetje een sceptische blik, nu ben ik er al vier keer geweest, heerlijk shoppen, show meepakken eventueel, uitrusten bij het zwembad.
Voor hoteltips kun je zeker eens kijken hier wat forumleden zeggen, hie rbij dat wereldbolletje......
Ik zou ook een stop maken aan de zuidkant van mono lake, dat is best wel apart, en een uurtje waard, de bakkerij van erik schat ipheeft ook heerlijk brood en appeltaart.
Een van de hoogtepunten van yosemite vind ik glacier point, en ook mariposa grove omdat julloe niet naar sequioa gaan, kun je daar enorme bomen bekijken.
Vind persoonlijk mirage hotel in las vegas een prachtig zwembad hebben en een centrale ligging.
Jullei reis wordt vast mooi en we zien jullie na die tijd weer terug op het forum voor jullie volgende reis.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hallo Liselotte,
Mooie trip maar............... in welke periode reizen jullie?
Zoals al vaker op dit forum geschreven Bright Angel Lodge (Grand Canyon) is zeker de moeite waard.
Ik vond ook the Venetian in Las Vegas TOP. Ik vind Las Vegas helemaal geweldig!
In de omgeving van Page is zeker veel te doen, daar kun je je best een paar dagen vermaken. Doorzoek het forum maar eens op Page en je komt veel tegen.
Els
Mooie trip maar............... in welke periode reizen jullie?
Zoals al vaker op dit forum geschreven Bright Angel Lodge (Grand Canyon) is zeker de moeite waard.
Ik vond ook the Venetian in Las Vegas TOP. Ik vind Las Vegas helemaal geweldig!
In de omgeving van Page is zeker veel te doen, daar kun je je best een paar dagen vermaken. Doorzoek het forum maar eens op Page en je komt veel tegen.
Els
-
- Amerika-ontdekker
Hey,
We gaan van 15 september tot 6 oktober. We hebben dus nog even de tijd om dingen uit te zoeken en tips te vragen...
Het forum zijn we al flink aan het doorlezen. Ook de site zelf.

We gaan van 15 september tot 6 oktober. We hebben dus nog even de tijd om dingen uit te zoeken en tips te vragen...

Het forum zijn we al flink aan het doorlezen. Ook de site zelf.

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reis LieselotteW: Tips? Graag!
Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum.LieselotteW schreef:En hebben jullie tips over hotels bij de plaatsen waar wij heen gaan?
Bovenaan de pagina vind je de link naar de hotel- en campingbeoordelingen; reviews gegeven door de forumleden.
Kijk daar maar eens rond. Zie: http://www.allesamerika.nl/reviews/ .
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik vind het een mooie route. Alleen op dit stuk kom je naar mijn mening 2 dagen tekort.LieselotteW schreef:
Ik zou kiezen voor nog een overnachting in Death Valley en 1 extra in Yosemite.
Misschien een belangrijke vraag: Wat heeft jullie voorkeur? Natuur of de steden?
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerika-ontdekker
Beide, dit gaat onze eerste keer worden, dus alles is nieuw.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het stuk Las Vegas - Yosemite wat ruimer nemen. Een overnachting in Death Valley is ook mooi; misschien nog een ochtend in Las Vegas en dan naar DV rijden en de volgende ochtend het park bezoeken en doorrijden naar Lee Vining?
Misschien kun je in LA een dag minder doen. In hoeverre is Disneyland een must? Je hebt in Parijs iets vergelijkbaars. Vanuit Santa Barbara ben je ook aardig snel in LA, dus daar zou je ook nog iets kunnen combineren.
Marianne
Misschien kun je in LA een dag minder doen. In hoeverre is Disneyland een must? Je hebt in Parijs iets vergelijkbaars. Vanuit Santa Barbara ben je ook aardig snel in LA, dus daar zou je ook nog iets kunnen combineren.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 3268 Weergaves
-
Laatste bericht door stegeman
-