Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Suggestie route tussen Mono Lake en Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
gradas4
Amerika-ontdekker

Suggestie route tussen Mono Lake en Las Vegas

Bericht door gradas4 »

Tip gevraagd:
Weet iemand een leuke tussenstop ( RV campground) tussen Mono Lake en Las Vegas? ( aan de oostkant van Death Valley)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Astrid
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Suggestie route tussen monolake en Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt het ook in 1 keer rijden. Als je dat te ver vindt is Pahrump misschien iets, daar schijnt wel een mooie camping te zitten. Maar als je die dag ergens anders ook kunt gebruiken zou ik dat overwegen.

Marianne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Pahrump zit inderdaad een mooie campground daar hebben wij voorjaar 2010 nog gestaan maar ik denk niet dat het veel verschil maakt of je naar Pahrump rijdt of naar LV.
Zou eerder aan Beatty denken als tussenstop daar zitten nog een paar campgrounds voor de rest kom je weing tegen op die route.
http://www.rvparkreviews.com/regions/Nevada/Beatty.html
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Ha, Ik zat al in de verslagen van robenannie.nl te neuzen naar campgrounds bij Tonopah en Beatty, maar laat een reactie graag aan jullie zelf over.
Johan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer