Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kellyUSA: route LV-grand canyon-LA/San Diego??? help!
Reis kellyUSA: route LV-grand canyon-LA/San Diego??? help!
Hoi,
Mijn vriend en ik vliegen in september naar Las Vegas waar we 4 nachten verblijven. 20 dagen later vliegen we vanaf San Francisco weer naar huis. We proberen nu een beetje de route uit te stippelen maar dat wil nog niet echt lukken, we hebben met name problemen met het begin.
Dit zijn de plekken die we willen bezoeken, we dachten ook zo ongeveer in deze volgorde
Las Vegas 4 dgn
Grand Canyon
Los Angeles 2/3 dgn
San Diego 2/3 dgn
Kustroute LA-SF 3/4
Yosemite
San Franciso 4 dgn
We willen na Las Vegas graag door naar de Grand Canyon. Veder hoeven we muv yosemite niet per se nog een nationaal park te bezoeken,tenzij er nog 1 is die we absoluut niet mogen missen natuurlijk. Dus vanaf lv naar grand canyon en dan door naar la of san diego? maar dat is denk ik wel een erg lange rit als we alleen 1x overnachten bij de grand canyon? Heeft iemand tips voor deze route? Zijn er leuke plekjes op deze route die we kunnen bezoeken of waar we een nachtje kunnen blijven?
Ook heb ik begrepen dat yosemite niet van alle kanten goed te bereiken is? Hoe is Yosemite het best in te passen in de route?
Alle andere tips zijn uiteraard ook welkom!!
Bedankt!
Gr. Kelly
Mijn vriend en ik vliegen in september naar Las Vegas waar we 4 nachten verblijven. 20 dagen later vliegen we vanaf San Francisco weer naar huis. We proberen nu een beetje de route uit te stippelen maar dat wil nog niet echt lukken, we hebben met name problemen met het begin.
Dit zijn de plekken die we willen bezoeken, we dachten ook zo ongeveer in deze volgorde
Las Vegas 4 dgn
Grand Canyon
Los Angeles 2/3 dgn
San Diego 2/3 dgn
Kustroute LA-SF 3/4
Yosemite
San Franciso 4 dgn
We willen na Las Vegas graag door naar de Grand Canyon. Veder hoeven we muv yosemite niet per se nog een nationaal park te bezoeken,tenzij er nog 1 is die we absoluut niet mogen missen natuurlijk. Dus vanaf lv naar grand canyon en dan door naar la of san diego? maar dat is denk ik wel een erg lange rit als we alleen 1x overnachten bij de grand canyon? Heeft iemand tips voor deze route? Zijn er leuke plekjes op deze route die we kunnen bezoeken of waar we een nachtje kunnen blijven?
Ook heb ik begrepen dat yosemite niet van alle kanten goed te bereiken is? Hoe is Yosemite het best in te passen in de route?
Alle andere tips zijn uiteraard ook welkom!!
Bedankt!
Gr. Kelly
Re: Route LV-grand canyon-LA/San Diego??? help!
Wat is het soms vervelend dat er al tickets zijn. Je had ook in Phoenix kunnen beginnen en vanuit L.A. of San Diego kunnen terugvliegen. Had in dit geval wat logischer geweest.
1: Aankomst Las Vegas
2: Las Vegas
3: Las Vegas
4: Las Vegas - Grand Canyon
5: Grand Canyon
6: Grand Canyon - Phoenix
7: Phoenix - San Diego
8: San Diego
9: San Diego - L.A.
10: L.A.
11: L.A. - Santa Barbara
12: Santa Barbara - Monterey
13: Monterey - Yosemite
14: Yosemite
15: Yosemite - S.F.
16: S.F.
17: S.F. - huis
Met jullie wensen zou het dit ongeveer zijn. Ik heb nog wat dagen over, maar die kun je verdelen over wat je maar wil. Er zijn genoeg parken die het bezoeken meer dan waard zijn zoals Bryce, Zion en Death Valley, maar daar heb je gezien je wensen eigenlijk geen tijd voor.
Yosemite is prima van alle kanten te bereiken. Sequoia NP en Kings Canyon NP zijn niet bereikbaar vanaf de oostkant. Ik denk dat je daar mee in de war bent.
1: Aankomst Las Vegas
2: Las Vegas
3: Las Vegas
4: Las Vegas - Grand Canyon
5: Grand Canyon
6: Grand Canyon - Phoenix
7: Phoenix - San Diego
8: San Diego
9: San Diego - L.A.
10: L.A.
11: L.A. - Santa Barbara
12: Santa Barbara - Monterey
13: Monterey - Yosemite
14: Yosemite
15: Yosemite - S.F.
16: S.F.
17: S.F. - huis
Met jullie wensen zou het dit ongeveer zijn. Ik heb nog wat dagen over, maar die kun je verdelen over wat je maar wil. Er zijn genoeg parken die het bezoeken meer dan waard zijn zoals Bryce, Zion en Death Valley, maar daar heb je gezien je wensen eigenlijk geen tijd voor.
Yosemite is prima van alle kanten te bereiken. Sequoia NP en Kings Canyon NP zijn niet bereikbaar vanaf de oostkant. Ik denk dat je daar mee in de war bent.
Re: Route LV-grand canyon-LA/San Diego??? help!
Niet helemaal duidelijk of je nu 20 dagen na LV hebt of dat die 20 dagen incl. Las Vegas zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht