Wij gaan begin september voor de 2e keer naar de US, in 2009 zijn we de oostkust gaan rondtrekken 10 dagen met de jeep , wat ontzettend de moeite was en daarmee willen we nu de westkust gaan doen met 4 man ( 2koppels)
04/9 aankomst LA
05/09 LA verkennen
06/09 LA- via Long Beach naar San Diego en daar miss naar sea world ofwel de stad bezichtigen
07/09:San diego ofwel the zoo of de stad bezichtigen (hangt af wat dag 3 brengt) en dan naar Palm Springs
08/09: Palm Springs via JOshua Three en Mojave National Preserve naar Williams of Tusayan ( Grand Canyon
09/09 Grand Canyon bezoeken en dan naar Kanab
10/09 Kanab-->Zion Park--> Las Vegas
11/09 Las Vegas
12/09 Las Vegas --> Death Valley --> Mammoth Lakes
13/09 Mammoth Lakes--> Yosemite NP--> San Francisco
14/09 San Francisco
15/09 San Francisco --> Santa Monica
16/09 Santa Monica-LA
17/09
18/09
19/09 terugvlucht LA-Brussel
zoals je kan zien, er zijn nog 2 dagen over wat nog niet ingepland zijn... daarmee zou ik graag jullie hulp willen hebben

Nu nog een andere vraag ... we zouden nu een jeep huren, maar is het met een camper ook aan te raden? en prijsverschil?? we zouden gemiddeld een 90€ per kamer per nacht betalen als ik zo rondkijk bij hotelletjes... mijn collega op het werk had een camper laten uittellen en hij zei dat het bijna het dubbele was dan met een jeep en hotels... en ook de parkeerplaatsen in de grootsteden zouden niet zo gewenst zijn voor campers klopt dit??
thanks all