Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Zuidwest 2011 + overzicht hotels geboekt

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Pieter & Mirjam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Route Zuidwest 2011 + overzicht hotels geboekt

Bericht door Pieter & Mirjam »

Hoi leden,

Na de tickets geboekt te hebben werd het enthousiasme dermate groot dat ik inmiddels alle 25 hotelnachtingen al heb geboekt (met natuurlijk bij de meeste de mogelijkheid nog te annuleren). Hieronder het overzicht, wellicht dat andere reizigers er ook iets aan hebben:

zo. 24/7 Brussel - San Francisco Parc 55 Wyndham (via priceline)
ma. 25/7 SF Parc 55 Wyndham
di. 26/7 SF Parc 55 Wyndham
wo.27/7 SF - Yosemite Yosemite View Lodge
do.28/7 Yosemite Yosemite View Lodge
vr.29/7 Yosemite - Visalia (via Fresno/Kings & Sequoia) Comfort Inn & Suites (Tioga in 2009 gereden, en nu graag kings bezoeken, seqouias in yosemite reeds bezocht)
za.30/7 Visalia - Death Valley Stovepipe Wells
zo.31/7 Death Valley - Las Vegas Flamingo (wellicht nog switchen vr Encore of the Wynn bij goede aanbieding)
ma.01/8 Las Vegas Flamingo
di.02/8 Las Vegas Flamingo
wo.03/8 Las Vegas - Zion Red Rock Inn (cabin)
do.04/8 Zion - Torrey (via Bryce) Austin's Chuckwagon
vr.05/8 Torrey - Moab (via Capitol Reef)Desert Hills
za.06/8 Moab - Arches Desert Hills
zo.07/8 Moab Canyonlands Desert Hills
ma.08/8 Moab Monument Valley Goulding's Campground (cabin)
di.09/8 MV Page Dreamkatchers B&B
wo.10/8 Page (White Pocket T.Alderman) Dreamkatchers B&B
do.11/8 Page Prescott Prescot Pines Inn
vr.12/8 Prescott - Kingman via route 66 Best Western A Wayfarer's Inn
za.13/8 Kingman - Palm Springs via I40 Andreas Hotel & Spa
zo.14/8 Palms Springs - Anaheim Ayres Hotel Anaheim
ma.15/8 Disney - LA Orchid Suites
di.16/8 LA/Santa Monica Orchid Suites
wo.17/8 Santa Monica - Marina del Rey Courtyard by Marriot (via priceline)
do. 18/8 LA- Brussel

Ik heb hiervoor zowel tripadvisor/ booking.com/ expedia/ hotels.nl en AA-forum doorgespit, dus met bovenstaand resultaat.
Als iemand nog een tip heeft voor de invulling "wat waar te doen" dan hou ik me natuurlijk aanbevolen!

Gr Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Route Zuidwest 2011 + overzicht hotels geboekt

Bericht door RoyBergen »

Rijdt in ieder geval de kings canyon helemaal in, die is eerst rustig, maar wordt steeds ruiger en mooier.
In sequioa kun je wellicht een mooie wandeling maken rond een meadow, ik ben de naam even kwijt, maar grote kans op beren als je m een beetje in de avonduren doet...
Kijk voor de aanbiedingen in las vegas op www.smartervegas.com , mijn persoonlijke favouriet blijft de mirage, maar ik ben nog niet in encore en wijn en belaggio geweest.
Mooie route hoor !
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Zeker een mooie route!
Ipv Visalia zou ik trouwens liever in Three Rivers willen zitten. Dat ligt zo mooi bij, idd, de rivieren.
Tussen Zion en Torrey is zo veel te zien dat een dag eigenlijk nauwelijks voldoende is, zeker als je ook Bryce wil bezoeken. Ben je al eens in Bryce geweest?
Golbin Valley en Little Wild Horse zijn de plaatsen een bezoek waard na Torrey op weg naar Moab. En Capitol Reef NP natuurlijk. In Green River is het mooie John Wesley Powell museum waar ook een korte (15 minuten) film wordt vertoond. Soort 3D en indrukwekkend. En natuurlijk een meloen kopen in Green River.
Moab-MV via bv The Needles, Edge of the Cedars, Natural Bridges, Muley Poinyt, Moki Dugway, Valley of the Gods, Gooseneck SP, Mexican Hat Rock etc.
En Dreamkatchers is weer open. Heeft een goede naam. Is niet in Page maar in Big Water maar dat wist je al..
Page-Prescott....waar zal ik beginnen. Overlook op Vermillion Cliffs zuid van Page, zijroute naar Navajo Bridges en nog veel meer. Cameron Trading Post. Wupatki, Sunset Crater, Walnut Canyon, Oak Creek Canyon, Slide Rock, Sedona, Jerome, de bergrit na Jerome etc.
Kingman via Sitgreaves Pass, Oatman Topock, National Trails hw, Amboy, Joshua Tree.
Die dagen kom je wel door zonder je te vervelen. Ik weet niet wat je allemaal zelf hebt gevonden...
Yeehaw
Pieter & Mirjam
Amerika-ontdekker
Contacteer:

@ Yeehaw: in three Rivers kon ik niet echt een leuk hotel/B&B vinden, en wilden zo ver mogelijk doorrijden ivm de volgende dag doorreizen naar Death Valley.

Zion & Bryce hebben we in 2009 gedaan, beide (vooral Bryce) vonden we prachtig daarom nemen we deze wel "even" mee op de weg naar Moab. De omgeving na Torrey kennen wij niet dus we zullen jouw tips voor de bezienswaardigheden absoluut od planning zetten.
Yeehaw schreef:Moab-MV via bv The Needles, Edge of the Cedars, Natural Bridges, Muley Poinyt, Moki Dugway, Valley of the Gods, Gooseneck SP, Mexican Hat Rock etc.
En Dreamkatchers is weer open. Heeft een goede naam. Is niet in Page maar in Big Water maar dat wist je al..
Page-Prescott....waar zal ik beginnen. Overlook op Vermillion Cliffs zuid van Page, zijroute naar Navajo Bridges en nog veel meer. Cameron Trading Post. Wupatki, Sunset Crater, Walnut Canyon, Oak Creek Canyon, Slide Rock, Sedona, Jerome, de bergrit na Jerome etc.
Kingman via Sitgreaves Pass, Oatman Topock, National Trails hw, Amboy, Joshua Tree.
de route vanaf Bridges hebben wij in 2009 ook zo gedaan, slapen nu in MV bij Gouldings Lodge, was destijds vol dus ben erg benieuwd nu naar de views bij zonsopkomst!
In Page hebben we od aankomst dag 's middags een bootje gehuurd (althans dat gaan Eric & jarod van Dreamkatchers voor ons regelen) en de 2e dag een tour met Terry Alderman! Na tips op t forum, leek ons een echte belevenis.

We wilden hier ook nog een stukje omhoog de UT 89 op, hier zou the Rimrocks te bekijken zijn, spreekt dit voor zich of is dat lastig te vinden?? En eigenlijk ook op zoek naar Red & White Canyon, of zou dat teveel vant goede zijn?
Jouw tip vanaf Cameron trading post, zijn dat uitkijkpunten op onze route oid? Dan ga ik me daar even in verdiepen!
Thanx voor nu en later!!!

Gr Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De Toadstool Hoodoos zijn gemakkelijk te bezoeken. In Big Water zit je er vlak bij. Wupatki, Sunset Crater en Walnut zijn national monuments. Kijk de nps site er maar even op na. Oak Creek heeft mooie uitzichten en je kan er ook wandelen. Sedona spreekt voor zichzelf www.visitsedona.com Slide Rock is een State Park vlak voor Sedona met een soort natuurlijke glijbanen in de rivier. In Sedona zou ik Chapel of the Holy cross niet willen missen (en ik ben niet gelovig...) Neem van de eerste rotonde (vroeger noemden ze deze kruising de "Y" de verste weg links en dan is het een paar miles naar de Chapel aan je linker hand. Jerome is een dorp met veel kunstwinkels maar ook schitterende uitzichten op Sedona en zelfs op Humphries Peak achter Flagstaff. Een bezoek aan Jerome State Historic Park is de moeite waard. Voor Jerome is ook nog Tuzigoot NM (bij Clarksdale, veel nieuwe rotondes -lol-)
De tours met Terry Halderman vanaf Kanab zullen we eens onderzoeken als we in october in Kanab zijn met een hele groep. Een van die dagen gaan we ook met zijn allen naar Toroweap. Gelukkig hebben we genoeg 4x4 trucks bij ons en hoeven we onze huur SUV er niet op los te laten.
Yeehaw
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Hey, wat leuk. Nog meer Amerikafans uit Stadskanaal op het forum. :thumbup:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
MaJa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MaJa »

Santa Monica - Marina del Rey Courtyard by Marriot

Wij zijn vorig jaar ook in dit hotel geweest.
Dacht dat ik als afsluiter van onze rondreis een leuk hotel had geboekt, maar dat viel vies tegen!

Rondom het hotel is het één grote bouwplaats.
Toegangsweg tot het hotel is ook moelijk te vinden.

We kregen een kamer toegewezen precies in de hoek van de twee vleugels.
Dus geen enkel uitzicht vanaf het balkon. (ja, als je om de hoek keek zag je nog net een klein stukje van het zwembad).
Verder alleen maar een blinde muur.
Kamer niet geaccepteerd. Het durde vervolgens tot 10 uur 's avonds voordat we een andere kamer kregen.

Ook Marina del Rey viel ons heel erg tegen.
Behalve de jachthaven was er niet veel te doen.
Pieter & Mirjam
Amerika-ontdekker
Contacteer:

gleuknie schreef:Hey, wat leuk. Nog meer Amerikafans uit Stadskanaal op het forum. :thumbup:
Had al pr x gezien dat jullie ook uit het hoge noorden komen, grappig he! Wij zijn aardig op weg om ook USA verslaafd te worden, wordt alleen maar erger zodra je de reisverhalen leest! Ga je toch denken of ik jullie ken he!!???

@Maja; op zich krijgt hij redelijke recensies op tripadvisor, maar het was eigenlijk een iets te rappe actie van mij op Priceline, dom van mij maar deze kan ik dus ook niet annuleren, balen maar goed. Wij zijn al eerder in Marina del Rey geweest, puur het gemak om dichtbij LAX te zitten, verder pakken wij 'gewoon" de auto nr Santa Monica of de bus. Hebben we in 2009 ook gedaan (terugreis dan, heenreis stuk vanaf MdR gelopen.... :oops: wat echt VER was want ook nog omgelopen pfff..)
Nou ja, we shall see, het is niet anders, we zien het wel in augustus..

Yeehaw, heb jij de White Pockets al een x gezien? op de site van ontdek-amerika lees ik niets dan lof, daarom ben ik ook erg nieuwsgierig! Top foto's ook!
Wat betreft omgeving Sedona/Jerome zullen wij ons in gaan verdiepen, in 2009 wel al iets bezocht maar niet uitgebreid dus nemen we deze x wel mee!

Thanx ya' all.

Mir
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer