Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis The Mars Volta: 1e keer USA vertrekpunt Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Reis The Mars Volta: 1e keer USA vertrekpunt Las Vegas
Graag wat tips gewenste voor een eerste USA reis.
Wij komen aan in Las Vegas op 14/04 voor een congres t.e.m. 16/04. Vervolgens zouden we daar een auto huren er nog een privé reis aan breien tot 22/04.
Ik had gedacht aan Los Angeles. Hoeveel dagen zouden we daar voor uittrekken? Is er een interessante route van LV naar LA, waar een en ander te zien valt?
Eventueel de Grand Canyon bezoeken? Of is dit een grote omweg.
Welke andere steden (San Diego? San Fransisco?) of bezienswaardigheden zouden we nog in onze beperkte tijd kunnen opnemen. Een dagje strand mag er ook altijd tussen zitten.
O ja het is niet de bedoeling om terug te keren naar Las Vegas, we zouden vanuit L.A. of een andere stad opnieuw richting België vliegen.
Alvast bedankt voor de tips!
Wij komen aan in Las Vegas op 14/04 voor een congres t.e.m. 16/04. Vervolgens zouden we daar een auto huren er nog een privé reis aan breien tot 22/04.
Ik had gedacht aan Los Angeles. Hoeveel dagen zouden we daar voor uittrekken? Is er een interessante route van LV naar LA, waar een en ander te zien valt?
Eventueel de Grand Canyon bezoeken? Of is dit een grote omweg.
Welke andere steden (San Diego? San Fransisco?) of bezienswaardigheden zouden we nog in onze beperkte tijd kunnen opnemen. Een dagje strand mag er ook altijd tussen zitten.
O ja het is niet de bedoeling om terug te keren naar Las Vegas, we zouden vanuit L.A. of een andere stad opnieuw richting België vliegen.
Alvast bedankt voor de tips!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Eerste keer USA vertrekpunt Las Vegas - Tips gevraagd!
Je zou eventueel via Death Valley naar Los Angeles kunnen rijden.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerika-ontdekker
Is het dan ook aangewezen om te overnachten in Death Valley? Ik heb hier al eens voor gekeken, maar vond dat erg duur in het beperkt aantal hotels dat daar zijn.
Of zijn er goedkopere oplossingen?
Of zijn er goedkopere oplossingen?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ja overnachten in Death Valley is een aanraden.
In april zijn de temperaturen daar nog draaglijk.
Persoonlijk is DV mijn favoriete national park! De landschappen zijn prachtig en je kan ook super mooie wandelingen maken!
Wij overnacht(t)en in Furnace Creek Ranch, en dat kost ons idd 180 dollar excl tax. Ik vind het zijn geld waard. Je zit tenslotte ver van alles.
Je hebt daar echter ook goedkopere cabins, en verder heb je ook nog stovepipe wells, ook in hartje death valley en wat goedkoper.
Een ander alternatief (buiten het park) zijn Beatty en Lone Pine.
Lone Pine is sowieso een aanrader, de Alabama Hills zijn ook echt de moeite.
Ik zou één overnachting nemen in Death Valley en één Lone Pine als ik jullie was en dit past in jullie tijdschema.
In april zijn de temperaturen daar nog draaglijk.
Persoonlijk is DV mijn favoriete national park! De landschappen zijn prachtig en je kan ook super mooie wandelingen maken!
Wij overnacht(t)en in Furnace Creek Ranch, en dat kost ons idd 180 dollar excl tax. Ik vind het zijn geld waard. Je zit tenslotte ver van alles.
Je hebt daar echter ook goedkopere cabins, en verder heb je ook nog stovepipe wells, ook in hartje death valley en wat goedkoper.
Een ander alternatief (buiten het park) zijn Beatty en Lone Pine.
Lone Pine is sowieso een aanrader, de Alabama Hills zijn ook echt de moeite.
Ik zou één overnachting nemen in Death Valley en één Lone Pine als ik jullie was en dit past in jullie tijdschema.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 941 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 5 Reacties