Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis trekkingfan: graag opmerkingen over mijn route.
-
- Amerikafan
Reis trekkingfan: graag opmerkingen over mijn route.
- dinsdag 5 juli aankomst 22u20 San Francisco
- woensdag 6 juli San Francisco
- donderdag 7 juli San Francisco
- vrijdag 8 juli om 9u auto afhalen O'Farell Street - naar Yosemite
- zaterdag 9 juli Yosemite
- zondag 10 juli Yosemite - Bodie - Mono Lake - Lone Pine
- maandag 11 juli Lone Pine - Death Valley - Las Vegas
- dinsdag 12 juli Las Vegas
- woensdag 13 juli Las Vegas - Hoover Dam - Zion Kanab
- donderdag 14 juli Zion
- vrijdag 15 juli Zion - Bryce Canyon
- zaterdag 16 juli Bryce Canyon - Moab (Arches)
- zondag 17 juli Moab - Mesa Verde
- maandag 18 juli Mesa Verde - Monument Valley
- dinsdag 19 juli Monument Valley - Page Lake Powell
- woensdag 20 juli Lake Powell - Horseshoe Bend - Antelope Canyon
- donderdag 21 juli Page - Grand Canyon
- vrijdag 22 juli Grand Canyon
- zaterdag 23 juli Grand Canyon - Joshua Tree
- zondag 24 juli Joshua Tree - Palm Springs - Los Angeles
- maandag 25 juli Los Angeles Hollywood + Beverly Hills
- dinsdag 26 juli Santa Monica - Malibu + om 19u auto binnenleveren op de luchthaven van Los Angeles
- woensdag 27 juli vertrek Los Angeles om 8u35
- vrijdag 8 juli om 9u auto afhalen O'Farell Street - naar Yosemite
- zondag 10 juli Yosemite - Bodie - Mono Lake - Lone Pine
- maandag 11 juli Lone Pine - Death Valley - Las Vegas
- dinsdag 12 juli Las Vegas
- woensdag 13 juli Las Vegas - Hoover Dam - Zion Kanab
- donderdag 14 juli Zion
- vrijdag 15 juli Zion - Bryce Canyon
- zaterdag 16 juli Bryce Canyon - Moab (Arches)
- zondag 17 juli Moab - Mesa Verde
- maandag 18 juli Mesa Verde - Monument Valley
- dinsdag 19 juli Monument Valley - Page Lake Powell
- woensdag 20 juli Lake Powell - Horseshoe Bend - Antelope Canyon
- donderdag 21 juli Page - Grand Canyon
- vrijdag 22 juli Grand Canyon
- zaterdag 23 juli Grand Canyon - Joshua Tree
- zondag 24 juli Joshua Tree - Palm Springs - Los Angeles
- maandag 25 juli Los Angeles Hollywood + Beverly Hills
- dinsdag 26 juli Santa Monica - Malibu + om 19u auto binnenleveren op de luchthaven van Los Angeles
-
- Amerikafan
Re: Graag opmerkingen over mijn route.
Alle opmerkingen en verbeteringen over mijn plannen zijn welkom.
De kustroute is bewust weggelaten om plaats te maken voor andere dingen.
Ik zal wel nog één en ander moeten wijzigen want ik heb nog geen tijd gehad om hotels te boeken, dus als er geen plaats meer is in de parken zullen we buiten de parken moeten overnachten.
Welke plaatsen moet ik zeker boeken ? Om te beginnen natuurlijk SF en LA en verder nog ?
Toen ik er met mijn ouders geweest ben 30 jaar geleden hadden wij geen enkel motel voordien geboekt maar de tijden zijn denk ik heel erg veranderd
De kustroute is bewust weggelaten om plaats te maken voor andere dingen.
Ik zal wel nog één en ander moeten wijzigen want ik heb nog geen tijd gehad om hotels te boeken, dus als er geen plaats meer is in de parken zullen we buiten de parken moeten overnachten.
Welke plaatsen moet ik zeker boeken ? Om te beginnen natuurlijk SF en LA en verder nog ?
Toen ik er met mijn ouders geweest ben 30 jaar geleden hadden wij geen enkel motel voordien geboekt maar de tijden zijn denk ik heel erg veranderd

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het wel heel veel!
Liggen de vluchten vast of kun je misschien nog wat dagen erbij nemen?
Als het vast ligt, dan zou ik Moab en Mesa Verde laten vallen, op deze manier met 3 tieners rondreizen lijkt mij niet ideaal.
Voor Yosemite zou ik meer tijd uittrekken, een volle dag is eigenlijk veel te weinig, zeker als je ook nog een beetje een vakantiegevoel wilt hebben.
Heb je al ergens iets geboekt? Ik zou zo snel mogelijk naar de mogelijkheden in Yosemite kijken, en als alles vol is, bijven kijken tot er iets vrij komt.
Als je Bodie wilt bezoeken, overnacht dan in Lee Vining. En daarna zou ik een overnachting in Death Valley nemen, omdat dat iets heel bijzonders is.
Als je nog een dag over hebt zou je die in LA kunnen gebruiken, misschien is een studiotour iets? Of Universal Studios?
Marianne
Liggen de vluchten vast of kun je misschien nog wat dagen erbij nemen?
Als het vast ligt, dan zou ik Moab en Mesa Verde laten vallen, op deze manier met 3 tieners rondreizen lijkt mij niet ideaal.
Voor Yosemite zou ik meer tijd uittrekken, een volle dag is eigenlijk veel te weinig, zeker als je ook nog een beetje een vakantiegevoel wilt hebben.
Heb je al ergens iets geboekt? Ik zou zo snel mogelijk naar de mogelijkheden in Yosemite kijken, en als alles vol is, bijven kijken tot er iets vrij komt.
Als je Bodie wilt bezoeken, overnacht dan in Lee Vining. En daarna zou ik een overnachting in Death Valley nemen, omdat dat iets heel bijzonders is.
Als je nog een dag over hebt zou je die in LA kunnen gebruiken, misschien is een studiotour iets? Of Universal Studios?
Marianne
Die tijd van het jaar? Alles reserveren! Mooie route maar net als Marianne zegt, vergeet Moab en Mesa Verde. Bv Bryce-Torrey, Torrey-Monument Valley . Neem je tijd voor deze schitterende routes www.scenicbyway12.com en 24/95/261/163 via Moki Dugway.
Yeehaw
Yeehaw
Re: Reis trekkingfan: graag opmerkingen over mijn route.
Als aanvulling op het bovenstaande: waarom de overnachting in Kanab op de 13e?
Je gaat nu van Zion naar Kanab voor de overnachting, en de volgende dag van Kanab weer terug naar Zion. Je bespaart jezelf flink wat tijd als je een hotel in Springdale boekt.
Je gaat nu van Zion naar Kanab voor de overnachting, en de volgende dag van Kanab weer terug naar Zion. Je bespaart jezelf flink wat tijd als je een hotel in Springdale boekt.
Heel goed Guinevere. Was me nog niet eens opgevallen. Springdale is veel beter. En Hoover Dam ligt niet op weg naar Zion. In Page is een net zo grote dam nl Glen Canyon dam.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Vreemd, ik vond de route wel te doen, maar wist niet dat de TS met 3 tieners de rondreis ging doen.
Inderdaad niet overnachten in Kanab de 13e, Springdale ligt veel gunstiger.
Je zou verder een dag bij de Grand Canyon weg kunnen halen en deze toevoegen aan Moab. Moab wordt vaak aangeraden om 3 nachten te verblijven.
Denk ook dat het in die periode verstanding is om alles vantevoren vast te leggen qua hotels.
Het is te doen, maar het zal wel een volle reis worden met weinig rustmomenten. Het is wellicht handig om inderdaad Moab te schrappen ten faveure van wat meer rust zodat je ook eens lekker kan gaan shoppen of zwemmen. Zeker met 3 tieners is het wel lekker om bv. op Lake Powell een bootje te huren en te ontspannen op het water.
Inderdaad niet overnachten in Kanab de 13e, Springdale ligt veel gunstiger.
Je zou verder een dag bij de Grand Canyon weg kunnen halen en deze toevoegen aan Moab. Moab wordt vaak aangeraden om 3 nachten te verblijven.
Denk ook dat het in die periode verstanding is om alles vantevoren vast te leggen qua hotels.
Het is te doen, maar het zal wel een volle reis worden met weinig rustmomenten. Het is wellicht handig om inderdaad Moab te schrappen ten faveure van wat meer rust zodat je ook eens lekker kan gaan shoppen of zwemmen. Zeker met 3 tieners is het wel lekker om bv. op Lake Powell een bootje te huren en te ontspannen op het water.
Alle routes zijn te doen maar als je de mooiste weg van Bryce naar Moab wil nemen ben je al snel een uur of 7 onderweg zonder langere stops en dan heb je geen tijd voor Arches meer. Om nog maar niet te spreken van Canyonlands, Dead Horse Point, LaSal,ut128 etc. Dan de volgende dag naar Mesa Verde en ook maar beperkt tijd daar. Mesa Verde kan gemakkelijk een hele dag nemen.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
MOab en MEsa Verde zijn wellicht een stap teveel. Yosemite komt er wat karig vanaf. Drie nachten in Yosemite is heerlijk en prima te doen.. een dag in ZUid (bij Wawona) ander in Yosemite of El portal als moet.
Je zou wel vanuit Bryce wel naar Cap Reef kunnen rijden en daarna naar Page.
En ik zou ook zeggen reservren die hap in het hoogseizoen is het vervelend om met 3 tieners rodn te moeten rijden voor een plek.
Je zou wel vanuit Bryce wel naar Cap Reef kunnen rijden en daarna naar Page.
En ik zou ook zeggen reservren die hap in het hoogseizoen is het vervelend om met 3 tieners rodn te moeten rijden voor een plek.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerikafan
Bedankt voor de goede tips.
De vluchten liggen inderdaad vast, ik had liever 4 dagen extra gehad maar voor de goedkope vluchten had ik niet meer te kiezen. Dus ben ik ook later moeten vertrekken en keer ik later terug dan oorspronkelijk gepland. Universal Studios was zeker gepland in LA (ik bedoelde die eigenlijk met Hollywood en Beverly Hills).
Lee Vining is ook een goed idee, kan ik van daauit, indien er in Yosemite geen plaats meer zou zijn, ook het park bezoeken ? Marianne, wat bedoel je met blijven kijken ? Vallen er dan nog reserveringen weg ? Het ziet er een beetje hopeloos uit maar ik kan niet anders dan in het weekend in Yosemite verblijven.
Kanab ga ik ook wijzigen in Springdale, ziet er inderdaad veel beter uit.
In de Grand Canyon heb ik een dag gepland om een wandeling naar de Colarado River beneden te maken of is dat zo geen goed idee ?
Moab zou ik laten vallen maar ik wil heel graag Mesa Verde bezoeken.
Misschien kan ik het zo doen :
16 juli Bryce Canyon - Monument Valley
17 juli Monument Valley - Mesa Verde
18 juli Mesa Verde - Page
en dan win ik een dag die ik ergens anders kan bij zetten bijvoorbeeld Lee Vining.
Death Valley wil ik absoluut gezien hebben maar ik ben er wat bang van en daarom wil ik er eigenlijk niet overnachten, maar gewoon doorheen, vlak ervoor overnachten en erna en zoveel mogelijk bekijken met dan toch in het achterhoofd oef we hebben het overleefd.
De vluchten liggen inderdaad vast, ik had liever 4 dagen extra gehad maar voor de goedkope vluchten had ik niet meer te kiezen. Dus ben ik ook later moeten vertrekken en keer ik later terug dan oorspronkelijk gepland. Universal Studios was zeker gepland in LA (ik bedoelde die eigenlijk met Hollywood en Beverly Hills).
Lee Vining is ook een goed idee, kan ik van daauit, indien er in Yosemite geen plaats meer zou zijn, ook het park bezoeken ? Marianne, wat bedoel je met blijven kijken ? Vallen er dan nog reserveringen weg ? Het ziet er een beetje hopeloos uit maar ik kan niet anders dan in het weekend in Yosemite verblijven.
Kanab ga ik ook wijzigen in Springdale, ziet er inderdaad veel beter uit.
In de Grand Canyon heb ik een dag gepland om een wandeling naar de Colarado River beneden te maken of is dat zo geen goed idee ?
Moab zou ik laten vallen maar ik wil heel graag Mesa Verde bezoeken.
Misschien kan ik het zo doen :
16 juli Bryce Canyon - Monument Valley
17 juli Monument Valley - Mesa Verde
18 juli Mesa Verde - Page
en dan win ik een dag die ik ergens anders kan bij zetten bijvoorbeeld Lee Vining.
Death Valley wil ik absoluut gezien hebben maar ik ben er wat bang van en daarom wil ik er eigenlijk niet overnachten, maar gewoon doorheen, vlak ervoor overnachten en erna en zoveel mogelijk bekijken met dan toch in het achterhoofd oef we hebben het overleefd.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Grand Canyon in juli naar beneden lopen is niet zo'n goed idee. Boven is de temp nog wel prima maar onder kan het tot dik boven de 40C oplopen. Het is echt een volle dag lopen niet zomaar een wandeling zoek hierover wat meer info op de website van http://www.nps.gov en dan Grand Canyon.
Je zou wel een stuk Bright ANgel Trail kunnen doen tot het 1,5 mile of 3 mi punt (dus 4,5 km heen en 4,5 km weer terug).
He je reist is me niet helemaal duidelijk maar het zal wel per auto zijn. Met een camper mag je Death Valley niet in in juli.
Je zou wel een stuk Bright ANgel Trail kunnen doen tot het 1,5 mile of 3 mi punt (dus 4,5 km heen en 4,5 km weer terug).
He je reist is me niet helemaal duidelijk maar het zal wel per auto zijn. Met een camper mag je Death Valley niet in in juli.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lee Vining is niet handig om daarvandaan het park te bezoeken.trekkingfan schreef:Lee Vining is ook een goed idee, kan ik van daauit, indien er in Yosemite geen plaats meer zou zijn, ook het park bezoeken ? Marianne, wat bedoel je met blijven kijken ? Vallen er dan nog reserveringen weg ? Het ziet er een beetje hopeloos uit maar ik kan niet anders dan in het weekend in Yosemite verblijven.
Veel mensen reserveren heel vroeg voor Yosemite, en annuleren uiteindelijk nog. Omdat je een week van te voren moet annuleren komen er altijd op het laatst nog wel plaatsen vrij.
Zijn er ook geen tenten meer in Curry Village?
Als je er overdag doorheenrijdt is het nog heter dan wanneer je er wat later op de dag komt en in de ochtend de bezienswaardigheden plant. Het is echt veel mooier tegen de avond en 's morgens vroeg, zie bijvoorbeeld ons 2008-verslag voor foto's.trekkingfan schreef:Death Valley wil ik absoluut gezien hebben maar ik ben er wat bang van en daarom wil ik er eigenlijk niet overnachten, maar gewoon doorheen, vlak ervoor overnachten en erna en zoveel mogelijk bekijken met dan toch in het achterhoofd oef we hebben het overleefd.
Marianne
Bryce-Page is 3 uur rijden, Page-Monument Valley Tribal Park is 2.5 uur, Monument Valley-Mesa Verde is 3.5 uur en Mesa Verde-Grand Canyon is 5.5 uur. Zonder stops en bezoeken. Dan heb ik het over de kortste route en zeker niet over de route via Torrey.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik begrijp dat je perse mesa verde wilt zien (.... maar "bryce - mesa verde" " mesa verde page" is echt niet te doen! ...)
Ik wilde dat ook PERSE zien deze zomer (zie ons reisverslag).
Volgens mij kan je het inplannen als je bvb een nacht zion laat schieten.
je kan dan doen
zion - bryce
bryce - capitol reef (ook echt een prachtige dag)
capitol reef - mesa verde (zie ons reisverslag, wij reden hier een halve dag op. De mooiste rit van de reis vond ik! en waren 's middags in Mesa Verde. Je slaapt hier best in het park, in de Far View lodge)
mesa verde - monument Valley (wij spendeerde de ochtend in mesa verde, en deden daarna nog een lunchstop in bluff (leuk!), valley of the gods, goosenecks, en dan natuurlijk ook monument valley)
Dit zijn dan echt 4 prachtige dagen!!!
Ik wilde dat ook PERSE zien deze zomer (zie ons reisverslag).
Volgens mij kan je het inplannen als je bvb een nacht zion laat schieten.
je kan dan doen
zion - bryce
bryce - capitol reef (ook echt een prachtige dag)
capitol reef - mesa verde (zie ons reisverslag, wij reden hier een halve dag op. De mooiste rit van de reis vond ik! en waren 's middags in Mesa Verde. Je slaapt hier best in het park, in de Far View lodge)
mesa verde - monument Valley (wij spendeerde de ochtend in mesa verde, en deden daarna nog een lunchstop in bluff (leuk!), valley of the gods, goosenecks, en dan natuurlijk ook monument valley)
Dit zijn dan echt 4 prachtige dagen!!!
-
- Amerikafan
Bedankt, heb weer wat stof om over na te denken. De opgegeven km's en uren zijn voor mij ook heel handig want google maps geeft toch niet altijd hetzelfde aan als de ervaren reiziger
Maar wat is dat moeilijk : alles willen zien en niet zo van die lange autoritten houden. Opdracht : nog meer reisverslagen lezen dus !
Ik ga denk ik de kaart van Amerika meenemen op skivakantie volgende week want ik ben er nog helemaal niet uit.

Maar wat is dat moeilijk : alles willen zien en niet zo van die lange autoritten houden. Opdracht : nog meer reisverslagen lezen dus !
Ik ga denk ik de kaart van Amerika meenemen op skivakantie volgende week want ik ben er nog helemaal niet uit.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Google maps is wat gul met zijn tijd, dat schijnt althans (met camper merkten we dat niet vaak wat langer .. rijden wat rustiger en stoppen regelmatig koffie en lunch) maar km kloppen toch wel???
Google Maps: PAge -Mesa Verde 380 km 4,5 uur (niet via Mon Valley) Via Mon Valley 425 km en 5,5 uur. Bryce _ Mesa verde 668/632 km afhankelijk van de route 7,5 uur. Het gaf mij juist wel goede indicaties. Soms doe je er ook langer over vanwege stops. Je kunt ook zelf berekenen aan de hand van km als je aanhoudt dat je max 70 gemiddeld rijdt misschien zelfs minder... Dan doe je er langer over. Google maps houd ook een gemiddelde aan afhankelijk van het soort weg. Een gemiddelde van 85 km/u zoals GM aanhoudt tussen Page en Mon Valley haal je al snel niet als je een stopje maakt voor koffie of benzine.
Mesa Verde is een eindje rijden en het park kost je iig een halve maar eigenlijk bijna een hele dag. Dus je moet ergens een dag overhouden of toch overslaan.
Google Maps: PAge -Mesa Verde 380 km 4,5 uur (niet via Mon Valley) Via Mon Valley 425 km en 5,5 uur. Bryce _ Mesa verde 668/632 km afhankelijk van de route 7,5 uur. Het gaf mij juist wel goede indicaties. Soms doe je er ook langer over vanwege stops. Je kunt ook zelf berekenen aan de hand van km als je aanhoudt dat je max 70 gemiddeld rijdt misschien zelfs minder... Dan doe je er langer over. Google maps houd ook een gemiddelde aan afhankelijk van het soort weg. Een gemiddelde van 85 km/u zoals GM aanhoudt tussen Page en Mon Valley haal je al snel niet als je een stopje maakt voor koffie of benzine.
Mesa Verde is een eindje rijden en het park kost je iig een halve maar eigenlijk bijna een hele dag. Dus je moet ergens een dag overhouden of toch overslaan.
De maximale snelheid op de aangegeven routes is meestal 65 mph. Je doet het snel als je gemiddeld 55 mph telt. Interstates in Az en NM zijn 75 mph, in Ca is dat 70 mph. Van Cortez Co naar het visitor center in Mesa Verde neemt nog een klein uur. Het laatste stuk is de bergen in met veel bochten en enkele prachtige uitzichten. De afstanden in Mesa Verde zijn groot. Met maar weinig tijd zou ik mij beperken tot de Mesa Top loop en de Cliff Palace loop en Wetherill Mesa overslaan.
-
- Amerikafan
Graag nog eens jullie mening over aangepaste route
Ik heb mijn schema aangepast na al jullie reacties, waarvoor hartelijk dank. Mesa Verde en Moab laat ik vallen om een wat rustigere vakanties met mijn tieners te hebben.
De km's heb ik van Google Maps gehaald. Elke nieuwe tip is welkom.
- vrijdag 8 juli om 9u auto afhalen O'Farell Street - naar Yosemite 334 km 4u
- zondag 10 juli Yosemite - Lee Vining 125 km 1u50
- maandag 11 juli Lee Vining - Bodie - Mono Lake - Lone Pine 200 km 2u30
- dinsdag 12 juli Lone Pine - Las Vegas 450 km 4u30
- woensdag 13 juli Las Vegas
- donderdag 14 juli Las Vegas - Springdale 263 km 2u50
- vrijdag 15 juli Zion
- zaterdag 16 juli Zion - Bryce Canyon 143 km 2u
- zondag 17 juli Bryce Canyon - Monument Valley 450 km 5u30
- maandag 18 juli Monument Valley - Page 200 km 2u20
- dinsdag 19 juli Lake Powell - Horseshoe Bend - Antelope Canyon
- woensdag 20 juli Page - Grand Canyon 224 km 2u30
- donderdag 21 juli Grand Canyon
- vrijdag 22 juli Grand Canyon - Joshua Tree 612 km 6u35
- zaterdag 23 juli Joshua Tree - Palm Springs - Los Angeles 260 km 3u
- zondag 24 juli
- maandag 25 juli Los Angeles Hollywood + Beverly Hills + Universal Studios
Zelfs nu ik wat meer tijd in Yosemite heb genomen heb ik nog een dag over (24 juli) maar die kan natuurlijk ergens anders ingepland worden of zou ik hem bij LA laten staan ?
Bij het raad geven mogen jullie er wel rekening mee houden dat ik af en toe buiten het national park zal moeten overnachten (ook Death Valley) omdat in het park alles volzet is. Dus die afstandjes moeten er nog bij gerekend worden. Het is er nog niet van gekomen hotels te reserveren, heb nogal wat zorgen momenteel.
De km's heb ik van Google Maps gehaald. Elke nieuwe tip is welkom.
- vrijdag 8 juli om 9u auto afhalen O'Farell Street - naar Yosemite 334 km 4u
- zondag 10 juli Yosemite - Lee Vining 125 km 1u50
- maandag 11 juli Lee Vining - Bodie - Mono Lake - Lone Pine 200 km 2u30
- dinsdag 12 juli Lone Pine - Las Vegas 450 km 4u30
- woensdag 13 juli Las Vegas
- donderdag 14 juli Las Vegas - Springdale 263 km 2u50
- vrijdag 15 juli Zion
- zaterdag 16 juli Zion - Bryce Canyon 143 km 2u
- zondag 17 juli Bryce Canyon - Monument Valley 450 km 5u30
- maandag 18 juli Monument Valley - Page 200 km 2u20
- dinsdag 19 juli Lake Powell - Horseshoe Bend - Antelope Canyon
- woensdag 20 juli Page - Grand Canyon 224 km 2u30
- donderdag 21 juli Grand Canyon
- vrijdag 22 juli Grand Canyon - Joshua Tree 612 km 6u35
- zaterdag 23 juli Joshua Tree - Palm Springs - Los Angeles 260 km 3u
- zondag 24 juli
- maandag 25 juli Los Angeles Hollywood + Beverly Hills + Universal Studios
Zelfs nu ik wat meer tijd in Yosemite heb genomen heb ik nog een dag over (24 juli) maar die kan natuurlijk ergens anders ingepland worden of zou ik hem bij LA laten staan ?
Bij het raad geven mogen jullie er wel rekening mee houden dat ik af en toe buiten het national park zal moeten overnachten (ook Death Valley) omdat in het park alles volzet is. Dus die afstandjes moeten er nog bij gerekend worden. Het is er nog niet van gekomen hotels te reserveren, heb nogal wat zorgen momenteel.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Graag nog eens jullie mening over aangepaste route
Hoi,
Grappig, wij rijden van 5 juli t/m 29 juli bijna dit rondje maar dan andersom (starten in Phoenix, eindigen in LA).
We kruizen elkaar op 13 juli in Las Vegas.
Grappig, wij rijden van 5 juli t/m 29 juli bijna dit rondje maar dan andersom (starten in Phoenix, eindigen in LA).
We kruizen elkaar op 13 juli in Las Vegas.
Re: Graag nog eens jullie mening over aangepaste route
Dagje over? Hmmm ik zou hem plannen tussen Bryce en Monument Valley en dan in Torrey overnachten. Je kan dan scenic byway 12 doen en de volgende dag via Capitol Reef, Natural Bridges NM, Moki Dugway naar Monument Valley.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 5918 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 10 Reacties