Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis jeroen1975: San Francisco - Los Angeles met C25 camper

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jeroen1975
Amerika-newbie

Reis jeroen1975: San Francisco - Los Angeles met C25 camper

Bericht door jeroen1975 »

Hallo,

wij (getrouwd stel met dan bijna 2 jaar oude peuter) gaan van 18 mei t/m 9 juni een rondrit maken met een C25 camper van San Francisco naar Los Angeles. We zijn nu een planning aan het maken met hoe te rijden en waar te verblijven. Voordat we verder gaan plannen kunnen jullie wellicht alvast op route 'schieten'. Alle hulp is namelijk meegenomen!

21 mei: Ophalen camper, waarschijnlijk pas mogelijk in de middag dus die dag niet te ver rijden, ook ivm inkopen doen, stoeltje kleine, etc...
21 mei: overnachting op Merced River RV Resort http://www.campingfriend.com/MercedRive ... source=GCA
22 mei: 2 overnachtingen op Kelty Meadow http://www.recreation.gov/camping/Kelty ... rkId=71668
24 mei: 2 overnachtingen op Sequoia RV Ranch http://www.sequoiarvranch.com/

Vanuit Sequoia willen we richting Las Vegas voor 2 overnachtingen daar. We weten alleen nog niet welke route te nemen. Liever niet via het welbekende Bakersfield - Barstow - Las Vegas...

Ik vind het prima om 2 tussenstops te maken naar LV maar wil niet heel Death Valley door ook ivm de 'op eigen risico' regel van camper verhuurder (Sunshine RV) maar wil op zich wel iets van Death Valley zien, met name Badwater bv, maar hoe te rijden... we zijn er nog niet over uit...

We verblijven waarschijnlijk op het Circus Circus RV park in Las Vegas ivm de centrale ligging. Sam's Town vind ik te ver van de bezienswaardigheden liggen... of zit ik dan fout?

Afbeelding

Kunnen jullie schieten op de route en advies geven over de te rijden route naar Las Vegas?

Alvast bedankt!
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Reis jeroen1975: San Francisco - Los Angeles met C25 cam

Bericht door Yeehaw »

Je moet door Death Valley om Badwater te zien. Je kan wel vanaf het zuiden komen (via Baker en Soshone) maar daarna ga je toch DV weer in. Helaas....Misschien toch maar even doorbijten en DV van west naar oost rijden. Zo moeilijk zijn die wegen niet en eigen risico? Hmmmm
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Voor DV ligt het er aan bij welke verhuurder je de camper hebt, El Monte en Cruise mogen nog alle andere niet in jullie reisperiode.
Wij staan altijd op Sam's Town, mooiere campground en maar een kwart van de prijs die de koa bij C-C vraagt, er gaat vanaf Sam's een (gratis) shuttle naar de strip en een naar Fremontstreet
jeroen1975
Amerika-newbie

Bericht door jeroen1975 »

Het vervolg van de reis vanaf Three Rivers naar Las Vegas, is dit een beetje te doen?
Afbeelding
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik heb weinig verstand van RV's en kamperen maar ik zou echt niet in Olancha willen staan. Rijd dan even door naar Panamint Springs. De camping die ik daar gezien heb ziet er prima uit. Er zit ook nog een klassiek restaurant in het "resort" (niet goedkoop...)
Truus
Amerikafan

Bericht door Truus »

Check even bij je verhuurder of je door DV mag. Ik heb globaal even gekeken bij shunshine RV rentals maar kon niets vinden. Je kunt ook in Nederland een extra verzekering aflsuiten die je eigen risico terug brengt tot 0 euro. Dus ook ruit en bandenschade, onder en bovenkant zijn dan gedekt.

Truus
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer