Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis woutertje6, ZW Amerika

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
woutertje6
Amerikafan

Reis woutertje6, ZW Amerika

Bericht door woutertje6 »

Hallo,

Ik ga binnenkort met een vriend een grote rondreis maken door Zuid West Amerika en heb al een globale route uitgestippeld. Misschien lijkt het op het eerste oog dat ik heel veel dingen mis maar dat is niet zo ;). Ik heb een half jaar gestudeerd in Flagstaff, AZ en ben al naar verschillende plaatsen geweest, zoals Vegas, Zion, Bryce, Grand Canyon, Sedona, Page en Monument Valley en San Diego. Hopelijk kunnen jullie mij helpen om de route te verbeteren op sommige punten, mocht dat nodig zijn. We zijn van plan om niet al teveel hotels van te voren te boeken. We willen hotwire gebruiken om de hotels een dag of twee dagen van te voren vast te leggen. We willen wel de slaapplaatsten vastleggen in Yosemite, Sequioa, Washington en New York

We starten onze reis in Flagstaff

Vrijdag 13 mei: Vertrek rond 14.00 rijden richting Joshua Tree NP, overnachting in Joshua Tree

Zaterdag 14 mei: Halve dag in Joshua Tree, dan rijden naar Palm Springs om daar te overnachten

Zondag 15 mei: LA en omgeving

Maandag 16 mei: LA en omgeving

Dinsdag 17 mei: LA en omgeving

Woensdag 18 mei: Highway 1

Donderdag 19 mei: Highway 1

Vrijdag 20 mei: Highway 1

Zaterdag 21 mei: Highway 1

Zondag 22 mei: overnachting in SF

Maandag 23 mei: overnachting in SF

Dinsdag 24 mei: vertrek richting Yosemite, overnachting in Yosemite

Woensdag 25 mei: vertrek eind van de middag richting Sequioa NP, overnachting in ? Misschien lone pine?

Donderdag 26 mei: Lone pine?