Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kimpe: voorbereiden 2012
Reis kimpe: voorbereiden 2012
hallo
nadat we vorig jaar de oostelijke kant van amerika ontdekt hebben,zouden we graag volgend jaar 2012 de westelijke kant doen.
ik weet ik ben er vroeg bij,maar wil zoveel mogelijk zelf plannen
graag had ik geweten welke volgorde we best nemen,de steden en de parken dat we zouden willen doen,
san francisco,los angeles,san diego,las vegas,grand canyon,bryce park,monument valley,dead valley
wat ik graag wou weten is welke volgorde doen we deze best aan,
waar landen we best,
de eerste dag dat we landen zal het messchien best zijn om daar te overnachten,
en de laatste 4 dagen is het de bedoeling op de zelfde plaats te blijven en uit te rusten
ook zijn we geen personen die uren na een willen wandelen,als we de hoogte punten kunnen zien...
het is normaal de bedoeling dit met een gehuurde wagen te doen
we gaan voor 21 dagen en dit zou in de periode sept/okt 2012 zijn
als jullie denken dat er nog plaatsen zijn dat we zeker zouden moeten zien
laat het me zeker weten
bedankt
nadat we vorig jaar de oostelijke kant van amerika ontdekt hebben,zouden we graag volgend jaar 2012 de westelijke kant doen.
ik weet ik ben er vroeg bij,maar wil zoveel mogelijk zelf plannen
graag had ik geweten welke volgorde we best nemen,de steden en de parken dat we zouden willen doen,
san francisco,los angeles,san diego,las vegas,grand canyon,bryce park,monument valley,dead valley
wat ik graag wou weten is welke volgorde doen we deze best aan,
waar landen we best,
de eerste dag dat we landen zal het messchien best zijn om daar te overnachten,
en de laatste 4 dagen is het de bedoeling op de zelfde plaats te blijven en uit te rusten
ook zijn we geen personen die uren na een willen wandelen,als we de hoogte punten kunnen zien...
het is normaal de bedoeling dit met een gehuurde wagen te doen
we gaan voor 21 dagen en dit zou in de periode sept/okt 2012 zijn
als jullie denken dat er nog plaatsen zijn dat we zeker zouden moeten zien
laat het me zeker weten
bedankt
- Gringo
- Amerika-ontdekker
Re: reis voorbereiden 2012
Hallo,
Misschien zou je eens wat reisverslagen kunnen lezen,dit zodat je zelf al wat meer een idee krijgt van waar start ik en de volgorde en wat is haalbaar.
Ook via de routekaartje kun je heel wat wijzer worden, dan kan je daarna ook wat gerichter vragen stellen
Als je Highway one wilt doen dan is het beste van noord naar zuid i.v.m. het vrije uitzicht op de kust en aan die kant wat makkelijker parkeren is om van het uitzicht te genieten.
Je begint in ieder geval op tijd om zo veel mogelijk uit te zoeken en dat maakt het ook leuk is onze ervaring.
Groetjes Gringo
Misschien zou je eens wat reisverslagen kunnen lezen,dit zodat je zelf al wat meer een idee krijgt van waar start ik en de volgorde en wat is haalbaar.
Ook via de routekaartje kun je heel wat wijzer worden, dan kan je daarna ook wat gerichter vragen stellen
Als je Highway one wilt doen dan is het beste van noord naar zuid i.v.m. het vrije uitzicht op de kust en aan die kant wat makkelijker parkeren is om van het uitzicht te genieten.
Je begint in ieder geval op tijd om zo veel mogelijk uit te zoeken en dat maakt het ook leuk is onze ervaring.
Groetjes Gringo

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb wel een planning liggen van onze reis. Stuur me even een PM met je mailadres dan mail ik het jullie door!
dank u voor antwoorden
routekaartjes waar kan ik die vinden
wat is een pm
routekaartjes waar kan ik die vinden
wat is een pm
- Gringo
- Amerika-ontdekker
De routekaartjes staan in reizen algemeen een pm is een persoonlijke mail .
gringo
gringo

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb een mail met het reisschema verzonden.kimpe schreef:
wat is een pm
PM= personal message
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves