Ik ben van plan om deze zomer met mijn vriend een reis te maken van LA naar San Francisco. We zijn nog nooit in Amerika geweest en hebben dan ook alle informatie hard nodig

Ik heb op het forum al een aantal reisverslagen en reisschema's gelezen en heb er eentje zelf samengesteld. Ik zou graag jullie advies willen over dit reisschema en of het haalbaar is. En wat ook nog belangrijk is of jullie een idee hebben of er bv in de NP's nog plekjes te boeken zijn, of wat dan een goed alternatief is wat het dichtste in de buurt ligt? We hebben namelijk nog niets geboekt..
Mijn vriend loopt nu stage in North Carolina en ik ga dan ook eerst een paar dagen daar heen. Daarna willen we samen naar LA vliegen. Op de tweede dag LA willen we de auto gaan huren. Bij aankomst in San Francisco willen we de auto weer inleveren en daarna nog 3 dagen daar blijven. Dus die tijd valt buiten het onderstaande reisschema.
Dit is het schema zoals het er nu uitziet:
13/07 LA
14/07 LA - Needles
15/07 Needles - Grand Canyon
16/07 Grand Canyon
17/07 Grand Canyon - Page
18/07 Page - Zion
19/07 Zion
20/07 Zion - Las Vegas
21/07 Las Vegas
22/07 Las vegas
23/07 Las Vegas - Lee vining ??
24/07 Lee vining - Yosemite NP
25/07 Yosemite NP
26/07 Yosemite NP
27/07 Yosemite NP - San Francisco
Wat vinden jullie van deze route? Missen er nog leuke dingen onderweg? Wat is een mooie overnachtingsplaats tussen Las Vegas en Yosemite NP?
Alvast heel erg bedankt!