Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis anne7911: Hoe lang in Bryce wandelen/bekijken?
Reis anne7911: Hoe lang in Bryce wandelen/bekijken?
Net als vele ben ik nog steeds aan het stoeien met onze reis. Ik wil vanuit Las Vegas naar Bryce Canyon. De reisduur is +/- 4,5 uur. Hoe lang moet ik in Bryce besteden om de hoogtepunten gezien te hebben? We zitten namelijk met het dillema dat manlief ook wil raften en dit kan in Maryvale. Ik heb voor bryce 2 dagen en 1 overnachtingin mijn planning staan. Eventueel zou er nog een nacht bij kunnen. Dan verblijven we een nacht minder in Las Vegas.
Hieronder de voorlopige planning:
- Death Valley- Las Vegas
- Las Vegas
- Las Vegas
- Las Vegas - Bryce Canyon (eventueel overnachting in Maryvale) De rit is ongeveer 4,5 uur rijden. We kunnen vroeg vertrekken. Naar Maryvale vanuit Bryce is ongeveer 1,5 uur rijden. We kunnen hier eind van de middag/begin avond aankomen.
- Bryce Canyon - Page
- Page- Grand Canyon (ev.)
Bij voorbaat dank!
Hieronder de voorlopige planning:
- Death Valley- Las Vegas
- Las Vegas
- Las Vegas
- Las Vegas - Bryce Canyon (eventueel overnachting in Maryvale) De rit is ongeveer 4,5 uur rijden. We kunnen vroeg vertrekken. Naar Maryvale vanuit Bryce is ongeveer 1,5 uur rijden. We kunnen hier eind van de middag/begin avond aankomen.
- Bryce Canyon - Page
- Page- Grand Canyon (ev.)
Bij voorbaat dank!
Re: Hoe lang in Bryce wandelen/bekijken?
Als je de dag erna naar Page vertrekt zou ik een extra nachtje nemen. Wij vonden het persoonlijk een van de mooiste parken aan de westkust en hebben spijt dat we er maar kort zijn geweest.
Slaan jullie Zion helemaal over? Dat zou zonde zijn ...
Als je niet veel tijd hebt is de navajo loop trail en de Queens Garden trail leuk om te doen. Als je deze in de ochtend loopt heb je daarna nog tijd om richting Page te rijden.
Slaan jullie Zion helemaal over? Dat zou zonde zijn ...
Als je niet veel tijd hebt is de navajo loop trail en de Queens Garden trail leuk om te doen. Als je deze in de ochtend loopt heb je daarna nog tijd om richting Page te rijden.
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Beste Anne,
Ik heb vorig jaar nov Bryce NP aangedaan. Vanaf Zion naar bryce gereden, daar alle viewpoints afgereden die open waren. ( Paria was dicht ) en fairylandpoint overgeslagen. Na het kijken en foto schieten ben ik direct doorgereden naar Page. Het was zo net aan te doen maar ik zou nu zeggen: neem er iets meer tijd voor.
Mijn volgende keer in het ZW is mei a.s. en dan ga ik weer naar Bryce maar nu iets langer zodat ik ook een zonsondergang/opkomst mee kan nemen en 3 trails lopen. Omdat ik ook nog Red Canyon wil bekijken en een een dagje de Scenic Byway ga doen met waterval blijf ik er dus 3 dagen. Ik wist pas echt wat ik gezien had daar toen ik later rustig de foto's doorkeek. Omdat ik het toch ook wil beleven nu in de herkansing.
Van Bryce naar Page deed ik ongeveer 2,5 uur over.
Ik heb vorig jaar nov Bryce NP aangedaan. Vanaf Zion naar bryce gereden, daar alle viewpoints afgereden die open waren. ( Paria was dicht ) en fairylandpoint overgeslagen. Na het kijken en foto schieten ben ik direct doorgereden naar Page. Het was zo net aan te doen maar ik zou nu zeggen: neem er iets meer tijd voor.
Mijn volgende keer in het ZW is mei a.s. en dan ga ik weer naar Bryce maar nu iets langer zodat ik ook een zonsondergang/opkomst mee kan nemen en 3 trails lopen. Omdat ik ook nog Red Canyon wil bekijken en een een dagje de Scenic Byway ga doen met waterval blijf ik er dus 3 dagen. Ik wist pas echt wat ik gezien had daar toen ik later rustig de foto's doorkeek. Omdat ik het toch ook wil beleven nu in de herkansing.
Van Bryce naar Page deed ik ongeveer 2,5 uur over.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie niet hoe je met 1 nacht Bryce (die 2 dagen zie ik niet) ook nog zou kunnen gaan raften. Dus ja, een nacht Bryce erbij, zelfs als je vrijwel niets wilt doen in Bryce. Zonder het raften zou je aan 1 nacht voldoende hebben, maar ook dan zou ik een nacht minder Las vegas doen om toch nog wat tijd voor Zion te hebben.
Wij deden 1 nacht Bryce - tussen Page en Zion - en hadden genoeg tijd voor de viewpoints tegen zonsondergang en zonsopgang, en voor de Queens Garden/Navajo Loop Trail. Zie mijn 2011-verslag.
Een overnachting bij Bryce is aan te bevelen.
Marianne
Wij deden 1 nacht Bryce - tussen Page en Zion - en hadden genoeg tijd voor de viewpoints tegen zonsondergang en zonsopgang, en voor de Queens Garden/Navajo Loop Trail. Zie mijn 2011-verslag.
Een overnachting bij Bryce is aan te bevelen.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Reis anne7911: Hoe lang in Bryce wandelen/bekijken?
Je zou hier zelfs de Peekaboo trail aan kunnen toevoegen zodat je de Navajo-Peekaboo-Queen's Garden loop loopt. Ongeveer 10km in totaal, vooral Peekaboo vond ik leuk om te doen omdat het niet zo druk is daar en je midden tussen de Hoodoo's. Je krijgt dan in een korte tijd toch een goede indruk van hetgeen waar Bryce zo om bekend is.Als je niet veel tijd hebt is de navajo loop trail en de Queens Garden trail leuk om te doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2903 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties