Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

palo duro canyon & el paso

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
sonnyz
Amerika-ontdekker

palo duro canyon & el paso

Bericht door sonnyz »

Beste forummers,

Na de grotten van Carlsbad is de planning om naar Palo Duro Canyon te rijden en daar in de buurt te overnachten. De rit is zo'n 300 miles, vandaar dat wij het idee hebben in Lubbock te overnachten, ook al vanwege het Buddy Holly museum. Nu heb ik hier en daar begrepen dat Lubbock niet zo interessant is. Zijn er op weg naar Palo Duro Canyon wellicht andere interessante plekken te bezoeken ?

Een zelfde veronderstelling als bij Lubbock heb ik ook bij El Paso. Deze plaats hebben we ook opgenomen in de reisroute. Ik lees veel dat El Paso niet bijzonder is en zelfs een sinistere sfeer heeft. Wel vind ik de grenscontroles, de 'muur' en alles daaromheen interessant (maar steek echt niet over naar Mexico !).

Wie wil hier commentaar op geven ?

Al vast bedankt !

Sonny Z
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Re: palo duro canyon & el paso

Bericht door johan1973 »

Probeer in Canyon (net onder Amarillo) te overnachten wanneer je Palo Duro Canyon SP wil bezoeken. Dan ben je de volgende ochtend mooi op tijd voor wandelingen in het park. Na flinke regenval kan het zijn dat de weg door het park afgesloten is. Ik was er op 3 mei van dit jaar en de rivierdoorgangen waren toen prima te doen. Hier heb je een kaartje van het park. De lighthouse trail was mooi. Aan de noordkant van Canyon zit een Wal-Mart.
El Paso heb ik bewust overgeslagen.
Ik heb net ook nog wat tips in het topic met jouw route geschreven.
Johan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer