Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis UserKaat: route San Francisco naar Las Vegas
Reis UserKaat: route San Francisco naar Las Vegas
Hoi hoi,
Wij gaan in september naar de Westkust van Amerika. We willen graag ongeveer 3 weken rond gaan trekken met de camper. We willen starten en eindigen in San Francisco. Vanuit San Francisco richting 't zuiden. Los Angeles willen we eigenlijk overslaan, omdat we er niet altijd even positieve verhalen over horen. Wat we wel graag willen zien zijn de Hollywood Studios. Plan is nu dus om tot Santa Barbara te rijden. Daar 's morgens vroeg aan te rijden naar de Studios. Dag daar spenderen en dan doorrijden naar Barstow, zodat we de volgende dag door kunnen rijden naar de Grand Canyon.
Is dit goed te doen, of heeft iemand andere suggesties?
Groetjes Jijs en Karin
Wij gaan in september naar de Westkust van Amerika. We willen graag ongeveer 3 weken rond gaan trekken met de camper. We willen starten en eindigen in San Francisco. Vanuit San Francisco richting 't zuiden. Los Angeles willen we eigenlijk overslaan, omdat we er niet altijd even positieve verhalen over horen. Wat we wel graag willen zien zijn de Hollywood Studios. Plan is nu dus om tot Santa Barbara te rijden. Daar 's morgens vroeg aan te rijden naar de Studios. Dag daar spenderen en dan doorrijden naar Barstow, zodat we de volgende dag door kunnen rijden naar de Grand Canyon.
Is dit goed te doen, of heeft iemand andere suggesties?
Groetjes Jijs en Karin
Re: Hollywood Studios vanuit Santa Barbara
Zie voor LA dittopic.UserKaat schreef:Los Angeles willen we eigenlijk overslaan, omdat we er niet altijd even positieve verhalen over horen.
Dat plan gaat tijd kosten. Santa Barbara naar Universal Studios is anderhalf uur volgens Google maps, zonder files. En de 101 LA is in de ochtendspits een zeer drukke weg, dus reken op een half uur tot een uur extra rijtijd.UserKaat schreef:Plan is nu dus om tot Santa Barbara te rijden. Daar 's morgens vroeg aan te rijden naar de Studios. Dag daar spenderen en dan doorrijden naar Barstow,
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je bedoelt waarschijnlijk Universal Studios in Hollywood? Want er zijn meerdere studios die je kunt bezichtigen, zoals ook van Warner Bros, maar dat is geen pretpark.
Ik zou inderdaad overnachten zo dichtbij mogelijk, zodat je geen snelweg hoeft te rijden onderweg naar het park. LA is berucht om zijn files, en dat kost aardig wat extra tijd. Geniet zoveel mogelijk van de dag in Santa Barbara, en rijd dan na de avondspits, dus laat op de dag, naar het hotel in Hollywood. Je hoeft dan niet per sé iets in LA te doen, maar geniet toch het voordeel om dichtbij het park te zijn.
Ik zou inderdaad overnachten zo dichtbij mogelijk, zodat je geen snelweg hoeft te rijden onderweg naar het park. LA is berucht om zijn files, en dat kost aardig wat extra tijd. Geniet zoveel mogelijk van de dag in Santa Barbara, en rijd dan na de avondspits, dus laat op de dag, naar het hotel in Hollywood. Je hoeft dan niet per sé iets in LA te doen, maar geniet toch het voordeel om dichtbij het park te zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Als je er nog niet eerder bent geweest is een dagje Hollywood, sunset blvd, Rodeo drive, Santa Monica best de moeite waard als je dat combineert met een dagje Universal Studios, zelfs met een camper zijn deze plekken goed te doen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:

Ik verbaas me daar toch elke keer weer over. Zoals Eddepet aangeeft, zou ik 'de 1e keer' toch altijd wel wat highlights van de stad willen zien. Dat het niet hetzelfde is als een NY, San Francisco of Las Vegas kan ik nog wel inkomen, want alles ligt gewoon enorm ver uit elkaar, het openbaar vervoer zuigt en ook al zijn er veel wegen, het verkeer is gigantisch. Is die 101 bij LA overigens zo'n drukke weg dan, dat is een weg die ik zelf pas vanaf Camarillo een stuk heb gereden. Bij San Francisco stonden we daar iig zo rond het vliegveld op in de file.Los Angeles willen we eigenlijk overslaan, omdat we er niet altijd even positieve verhalen over horen.
vanuit Santa Barbara is misschien Hollywood studio's nog wel te doen, maar ik vraag me af of je en eerst naar LA moet rijden, dan de dag studio's en dan ook nog maar Barstow wat zeker 2 tot 2.5u rijden is als je wat pech hebt in het verkeer.
Naar de Grand Canyon is ook nog een pokkestuk rijden de dag erna overigens, dus ik snap wel dat je evt al doorwilt.
Ik hoop ook niet dat je in een dag van SF naar SB wil rijden met een RV....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kortom; plaats de hele route eens, dan krijg je ook betere adviezen.
Zelfs als je niet LA wilt bezoeken is er toch niets mis mee om daar te overnachten? Er blijft anders niet veel tijd over voor Universal studios.
Ik heb wel eens gelezen dat je op het parkeerterrein bij Universal kunt overnachten, misschien aardig om dat eens te checken.
Hou er rekening mee dat het in september al vroeg donker is, dus om dan na Universal studios nog een eind te gaan rijden lijkt me niet echt fijn.
Jullie hebben nog geen camper geboekt? Ik begrijp dat vroeg boeken veel goedkoper is, dus wacht niet te lang met boeken. Zie ook de topics in het vervoer-forum.
Marianne
Zelfs als je niet LA wilt bezoeken is er toch niets mis mee om daar te overnachten? Er blijft anders niet veel tijd over voor Universal studios.
Ik heb wel eens gelezen dat je op het parkeerterrein bij Universal kunt overnachten, misschien aardig om dat eens te checken.
Hou er rekening mee dat het in september al vroeg donker is, dus om dan na Universal studios nog een eind te gaan rijden lijkt me niet echt fijn.
Jullie hebben nog geen camper geboekt? Ik begrijp dat vroeg boeken veel goedkoper is, dus wacht niet te lang met boeken. Zie ook de topics in het vervoer-forum.
Marianne
Re: Reis UserKaat: Hollywood Studios vanuit Santa Barbara
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik begrijp dat sommige van jullie aanraden om toch naar LA te gaan, maar dit gaan we niet doen. Het trekt ons gewoon niet zo en de tijd die we daarvoor nodig zouden hebben besteden we liever aan andere dingen. Ik zalbinnenkort onze route op t forum zetten, zodat t geheel een stuk duidelijker wordt.
Zoals ik nu lees zijn jullie niet negatief over HWS vanuit Santa Barbara, maar ook niet sterk positief. Reden om t vanuit Santa Barbara te doen is omdat we vanaf Monterey komen. Anders wordt de afstand om te rijden erg groot voor 1 dag. En omdat we liever niet in LA overnachten, omdat t daar allemaal niet zo veilig is op de RV parken (hebben we gehoord).
Binnenkort onzevolledige route.
Groetjes Karin
Ik begrijp dat sommige van jullie aanraden om toch naar LA te gaan, maar dit gaan we niet doen. Het trekt ons gewoon niet zo en de tijd die we daarvoor nodig zouden hebben besteden we liever aan andere dingen. Ik zalbinnenkort onze route op t forum zetten, zodat t geheel een stuk duidelijker wordt.
Zoals ik nu lees zijn jullie niet negatief over HWS vanuit Santa Barbara, maar ook niet sterk positief. Reden om t vanuit Santa Barbara te doen is omdat we vanaf Monterey komen. Anders wordt de afstand om te rijden erg groot voor 1 dag. En omdat we liever niet in LA overnachten, omdat t daar allemaal niet zo veilig is op de RV parken (hebben we gehoord).
Binnenkort onzevolledige route.
Groetjes Karin
Met een RV tussen Monterey en Santa Barbara rijden langs de kust is ook al zoiets. Je bent hier een volle dag mee bezig en je mist een hoop prachtige plekken langs de kust voor een wat langer bezoek. Over het stuk Monterey-Cambria hebben we al eens een hele dag gedaan.
Overweeg als je de 'hassle' van LA wil vermijden een rit naar Griffith Park en het observatorium. Van daaruit kijk je over de hele stad uit. Zeker bij zonsondergang zeer de moeite waard. En het ligt vlak bij de Hollywood Studios.
Monterey naar Santa Barbara via de kust in 1 dag met een camper? Ik betwijfel of je dat red. En idem voor het plan Santa Barbara naar Universal Studios in de ochtend. Ja, het is te doen. Maar als jullie met zo'n joekel van een camper in de spits op de 101 LA in gaan rijden zal dat geen prettige rit zijn. En dan druk ik mezelf nog netjes uit.
In jouw posts lees ik al een paar keer dat jullie het gehoord hebben, van wie weet ik niet, maar luister ook naar de mensen hier. Zij hebben ervaring op dit vlak, vaak meervoudige ervaring.
In jouw posts lees ik al een paar keer dat jullie het gehoord hebben, van wie weet ik niet, maar luister ook naar de mensen hier. Zij hebben ervaring op dit vlak, vaak meervoudige ervaring.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben Disney in LA vanuit Santa Barbara gedaan en ik moet zeggen dat ik dat op zich wel te doen vond en ik geloof (even uit mijn hoofd) dat Disney iets verder is dan de studio's. Echter was dat wel met een gewone auto en niet met een camper, dat scheelt toch weer wat. Het is een lange dag, maar te doen.
Wel goed om er rekening mee te houden dat de TS na Hollywood Studios ook nog naar Barstow wil rijden (volgens Google nog eens 202 km). 

Precies en dat waarschijnlijk in rushhour Yikes! En ik hoop dat ze dat niet op een vrijdagmiddag willen doen. De interstate verandert dan in een parkinglot met verkeer op weg naar Las Vegas.
Route UserKaat: SF naar LV
Hallo forumleden,
Na het forum goed doorgelezen te hebben, hebben wij onze route uitgestippeld van onze eerste reis naar Amerika.
Plan is om in San Francisco te starten en in Las Vegas te eindigen. Op het eind van onze reis willen we graag nog een paar daagjes naar Hawaii, nog even ontspannen na zo'n drukke reis.
Vliegtickets zijn nog niet geboekt, maar dit willen we zo snel mogelijk doen. We hebben allebei 4 weken vakantie en willen ongeveer 3 weken aan de westkust besteden. We hebben in september vakantie en willen rondtrekken met een camper.
Dag 1: San Francisco
Aankomst San Francisco, overnachten in hotel
Dag 2: San Francisco
Alcatraz and San Francisco Deluxe City Combo tour (bus)
Overnachten hotel
Dag 3: San Francisco
Nog geen plannen
Overnachten hotel
Dag 4: San Francisco - Monterey
Ophalen camper
Richting Monterey (afstand 118 mijl) via Highway 1
Boodschappen
Dag 5: Monterey
Whale watching ‘s morgens
Monterey Bay Aquarium ‘s middags
Dag 6: Monterey – Oakhurst
Point Lobos?
Doorrijden naar Oakhurst (afstand 200 mijl)
Dag 7: Oakhurst
Dagje Yosemite
Dag 8: Oakhurst – Mono Lake
Rijden via Tioga road naar Mono Lake
Dag 9: Mono Lake – Bodie - ?
Bezoek aan Bodie
??
Dag 10:
??
Dag 11: Aankomst Tusayan
Zonsondergang kijken in Grand Canyon
Dag 12: Grand Canyon
Evt. Helicopter of vliegtuig vlucht?
Hermits Rest Route
Dag 13: Tusayan - Page
Rijden door Grand Canyon, Desert View Drive
Doorrijden naar Page, omrijden Hwy 89 afgesloten
Dag 14: Page
Upper of Lower Antelope Canyon
Horseshoe Bend
Relaxen bij Lake Powell
Dag 15: Page – Bryce Canyon
Page naar Bryce Canyon (afstand 153 mijl)
Route wandelen?
Dag 16: Bryce Canyon – Las Vegas
Zonsopgang Bryce Canyon
Route wandelen?
Bryce Canyon naar Las Vegas (afstand 266 mijl, ongeveer 4u)
Camper inleveren
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas naar Hawaii
Zoals je ziet hebben we nog een gat tussen Mono Lake en Tusayan. Route door Deathvalley weten we nog niet goed. Er wordt niet veel gesproken over Death Valley. Ik heb het idee dat veel mensen er gewoon doorheen rijden. We zullen door Las Vegas heen rijden naar de Grand Canyon, omdat we Las Vegas op het eind van onze reis nog aandoen.
Op dag 19 zouden we met deze planning al verder vliegen, maar we zouden nog een paar extra dagen toe kunnen voegen aan onze route. Hawaii zal slechts voor 3 à 4 dagen zijn om nog lekker te ontspannen. Zo'n reis zal erg vermoeiend zijn.
Ik ben benieuwd of jullie experts nog dingen toe zouden voegen of veranderen aan onze route? Of tips hebben voor dingen die we echt niet mogen missen.
Groetjes Jijs en Karin
* Note mod (Marco),
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Tevens topictitel aangepast.
Na het forum goed doorgelezen te hebben, hebben wij onze route uitgestippeld van onze eerste reis naar Amerika.
Plan is om in San Francisco te starten en in Las Vegas te eindigen. Op het eind van onze reis willen we graag nog een paar daagjes naar Hawaii, nog even ontspannen na zo'n drukke reis.
Vliegtickets zijn nog niet geboekt, maar dit willen we zo snel mogelijk doen. We hebben allebei 4 weken vakantie en willen ongeveer 3 weken aan de westkust besteden. We hebben in september vakantie en willen rondtrekken met een camper.
Dag 1: San Francisco
Aankomst San Francisco, overnachten in hotel
Dag 2: San Francisco
Alcatraz and San Francisco Deluxe City Combo tour (bus)
Overnachten hotel
Dag 3: San Francisco
Nog geen plannen
Overnachten hotel
Dag 4: San Francisco - Monterey
Ophalen camper
Richting Monterey (afstand 118 mijl) via Highway 1
Boodschappen
Dag 5: Monterey
Whale watching ‘s morgens
Monterey Bay Aquarium ‘s middags
Dag 6: Monterey – Oakhurst
Point Lobos?
Doorrijden naar Oakhurst (afstand 200 mijl)
Dag 7: Oakhurst
Dagje Yosemite
Dag 8: Oakhurst – Mono Lake
Rijden via Tioga road naar Mono Lake
Dag 9: Mono Lake – Bodie - ?
Bezoek aan Bodie
??
Dag 10:
??
Dag 11: Aankomst Tusayan
Zonsondergang kijken in Grand Canyon
Dag 12: Grand Canyon
Evt. Helicopter of vliegtuig vlucht?
Hermits Rest Route
Dag 13: Tusayan - Page
Rijden door Grand Canyon, Desert View Drive
Doorrijden naar Page, omrijden Hwy 89 afgesloten
Dag 14: Page
Upper of Lower Antelope Canyon
Horseshoe Bend
Relaxen bij Lake Powell
Dag 15: Page – Bryce Canyon
Page naar Bryce Canyon (afstand 153 mijl)
Route wandelen?
Dag 16: Bryce Canyon – Las Vegas
Zonsopgang Bryce Canyon
Route wandelen?
Bryce Canyon naar Las Vegas (afstand 266 mijl, ongeveer 4u)
Camper inleveren
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas naar Hawaii
Zoals je ziet hebben we nog een gat tussen Mono Lake en Tusayan. Route door Deathvalley weten we nog niet goed. Er wordt niet veel gesproken over Death Valley. Ik heb het idee dat veel mensen er gewoon doorheen rijden. We zullen door Las Vegas heen rijden naar de Grand Canyon, omdat we Las Vegas op het eind van onze reis nog aandoen.
Op dag 19 zouden we met deze planning al verder vliegen, maar we zouden nog een paar extra dagen toe kunnen voegen aan onze route. Hawaii zal slechts voor 3 à 4 dagen zijn om nog lekker te ontspannen. Zo'n reis zal erg vermoeiend zijn.
Ik ben benieuwd of jullie experts nog dingen toe zouden voegen of veranderen aan onze route? Of tips hebben voor dingen die we echt niet mogen missen.
Groetjes Jijs en Karin
* Note mod (Marco),
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Tevens topictitel aangepast.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route UserKaat: SF naar LV
Waarom zou de reis vermoeiend moeten zijn? Als je niet te lange rijdagen hebt en regelmatig eens meerdere nachten op dezelfde plek blijft is een rondreis goed te doen. Je hebt een goede voorzet gemaakt.
Met een cmaper zou ik in Yosemite Valley overnachten en niet in Oakhurst. Het is, zeker met een camper, een aardig eind rijden naar de vallei, en je rijdt onnodig heen en weer. Kijk voor reserveringen in het park op http://www.nps.gov/yose onder fees & reservations. Voor de Grand Canyon geldt hetzelfde; je kunt prachtig kamperen in het park (Mather Campground).
Wat de route betreft: ik mis Zion, is dat bewust weggelaten?
Ik zou na Yosemite via Death Valley naar Zion rijden, dan Bryce, Page, GC en dan eindigen in Las Vegas. Of death Valley - LAs Vegas - Grand Canyon etc.
Er wordt hier roch echt wel veel geschreven over Death Valley. maar het is er in een groot deel van het jaar te warm om er uitgebreid te wandelen, dus de meeste mensen bezoeken alleen een aantal viewpoints. Overnachten in het park met een camper is misschien geen goed idee, hoewel het in september misschien wel te doen is. Je zou bij Panamint Springs kunnen overnachten,
Als jullie met een camper gaan denk er dan aan dat vroeg boeken goedkoper is, dus wacht daar niet te lang mee.
Marianne
Met een cmaper zou ik in Yosemite Valley overnachten en niet in Oakhurst. Het is, zeker met een camper, een aardig eind rijden naar de vallei, en je rijdt onnodig heen en weer. Kijk voor reserveringen in het park op http://www.nps.gov/yose onder fees & reservations. Voor de Grand Canyon geldt hetzelfde; je kunt prachtig kamperen in het park (Mather Campground).
Wat de route betreft: ik mis Zion, is dat bewust weggelaten?
Ik zou na Yosemite via Death Valley naar Zion rijden, dan Bryce, Page, GC en dan eindigen in Las Vegas. Of death Valley - LAs Vegas - Grand Canyon etc.
Er wordt hier roch echt wel veel geschreven over Death Valley. maar het is er in een groot deel van het jaar te warm om er uitgebreid te wandelen, dus de meeste mensen bezoeken alleen een aantal viewpoints. Overnachten in het park met een camper is misschien geen goed idee, hoewel het in september misschien wel te doen is. Je zou bij Panamint Springs kunnen overnachten,
Als jullie met een camper gaan denk er dan aan dat vroeg boeken goedkoper is, dus wacht daar niet te lang mee.
Marianne
Re: Route UserKaat: SF naar LV
Naar Bodie is oa 3 miles dirtroad en knap hobbelig. Weet niet of dat zo'n goed idee is met een RV. Van Mono Lake kan je naar Zion rijden via Tonopah en ET highway. Te ver in een dag met een RV denk ik. je mist dan wel Death Valley. Is idd zonde om Zion te missen en je tijd voor Yosemite is ook beperkt.
Re: Reis UserKaat: route San Francisco naar Las Vegas
Bedankt voor jullie snelle reacties. Zion is er inderdaad met opzet uitgelaten. Heb nu al een aantal topics gelezen en t valt op dat veel mensen de route te vol plannen. Als we dan toch keuzes maken, dan valt Zion als eerste af.
Rijden met een camper in september door Death Valley heeft dus niet de voorkeur? Dat was namelijk wel wat ik zelf in gedachten had. Rijden van Mono Lake naar Zion is te ver geeft Yeehaw aan. Rijden in 2 dagen dan? En het rondje Bryce/Page/Grand Canyon andersom rijden? Zijn er nog plaatsen onderweg die jullie aan kunnen raden?
@Yeehaw, is Bodie echt niet te doen met de camper? Of kan t wel, maar wordt t niet aangeraden. Zou toch jammer zijn als we dat missen, omdat we met een camper willen gaan.
Rijden met een camper in september door Death Valley heeft dus niet de voorkeur? Dat was namelijk wel wat ik zelf in gedachten had. Rijden van Mono Lake naar Zion is te ver geeft Yeehaw aan. Rijden in 2 dagen dan? En het rondje Bryce/Page/Grand Canyon andersom rijden? Zijn er nog plaatsen onderweg die jullie aan kunnen raden?
@Yeehaw, is Bodie echt niet te doen met de camper? Of kan t wel, maar wordt t niet aangeraden. Zou toch jammer zijn als we dat missen, omdat we met een camper willen gaan.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn genoeg mensen die met een camper naar Bodie gaan, maar prettig rijden is het niet. Misschien kun je hierover wat vinden met de (Google)zoekfunctie op het forum.
Er is niemand die zegt dat rijden door DV niet de voorkeur heeft, alleen zou overnachten in het park wat warm kunnen zijn, vandaar dat ik Panamint Springs noemde, dat ligt wat hoger en is dus koeler.
Zion is toch wel de moeite waard om te bezoeken, je rijdt er langs. Ik zou zelf die dagen Hawaii laten vallen en alle tijd voor de rondreis gebruiken. Dat is veel minder vermoeiend, want minder vluchten, en je kunt alles op je gemak doen.
Kijk voor DV, Zion, Bryce etc in september eens naar mijn 2011-verslag.
Of je het rondje na Las Vegas linksom of rechtsom rijdt maakt niet veel uit, maar afhankelijk van de overnachtingsplaatsen en het aantal stops dat je wilt maken kan het ene misschien de voorkeur hebben boven het andere.
Marianne
Er is niemand die zegt dat rijden door DV niet de voorkeur heeft, alleen zou overnachten in het park wat warm kunnen zijn, vandaar dat ik Panamint Springs noemde, dat ligt wat hoger en is dus koeler.
Zion is toch wel de moeite waard om te bezoeken, je rijdt er langs. Ik zou zelf die dagen Hawaii laten vallen en alle tijd voor de rondreis gebruiken. Dat is veel minder vermoeiend, want minder vluchten, en je kunt alles op je gemak doen.
Kijk voor DV, Zion, Bryce etc in september eens naar mijn 2011-verslag.
Of je het rondje na Las Vegas linksom of rechtsom rijdt maakt niet veel uit, maar afhankelijk van de overnachtingsplaatsen en het aantal stops dat je wilt maken kan het ene misschien de voorkeur hebben boven het andere.
Marianne
Yippie, de tickets zijn geboekt!
We vertrekken 2 september naar San Francisco en vliegen 26 september vanuit Las Vegas weer terug naar Nederland. Plan om naar Hawaii te gaan is geschrapt.
De route heb ik iets aangepast.
Ma 02-09 Amsterdam - San Francisco
Di 03-09 San Francisco
Wo 04-09 San Francisco
Do 05-09 San Francisco – Monterey
Vr 06-09 Monterey
Za 07-09 Monterey – Kings Canyon
Zo 08-09 Kings Canyon
Ma 09-09 Kings Canyon – Yosemite
Di 10-09 Yosemite
Wo 11-09 Yosemite
Do 12-09 Yosemite – Lee Vining
Vr 13-09 Mono Lake – Beatty
Za 14-09 Beatty – Kingman
Zo 15-09 Kingman – Grand Canyon
Ma 16-09 Grand Canyon
Di 17-09 Grand Canyon – Monument Valley
Wo 18-09 Monument Valley – Page
Do 19-09 Page
Vr 20-09 Page – Bryce Canyon
Za 21-09 Bryce Canyon – Zion
Zo 22-09 Zion
Ma 23-09 Zion - Las Vegas
Di 24-09 Las Vegas
Wo 24-09 Las Vegas
Do 25-09 Las Vegas – Amsterdam
Totaal aantal mijl komt nu op ongeveer 2000. Op één dag zouden we nooit meer dan 250 mijl rijden. Ik denk dat dit goed te doen is met een camper.
Heeft iemand nog tips voor ons mbt de route?
Groetjes Karin
We vertrekken 2 september naar San Francisco en vliegen 26 september vanuit Las Vegas weer terug naar Nederland. Plan om naar Hawaii te gaan is geschrapt.
De route heb ik iets aangepast.
Ma 02-09 Amsterdam - San Francisco
Di 03-09 San Francisco
Wo 04-09 San Francisco
Do 05-09 San Francisco – Monterey
Vr 06-09 Monterey
Za 07-09 Monterey – Kings Canyon
Zo 08-09 Kings Canyon
Ma 09-09 Kings Canyon – Yosemite
Di 10-09 Yosemite
Wo 11-09 Yosemite
Do 12-09 Yosemite – Lee Vining
Vr 13-09 Mono Lake – Beatty
Za 14-09 Beatty – Kingman
Zo 15-09 Kingman – Grand Canyon
Ma 16-09 Grand Canyon
Di 17-09 Grand Canyon – Monument Valley
Wo 18-09 Monument Valley – Page
Do 19-09 Page
Vr 20-09 Page – Bryce Canyon
Za 21-09 Bryce Canyon – Zion
Zo 22-09 Zion
Ma 23-09 Zion - Las Vegas
Di 24-09 Las Vegas
Wo 24-09 Las Vegas
Do 25-09 Las Vegas – Amsterdam
Totaal aantal mijl komt nu op ongeveer 2000. Op één dag zouden we nooit meer dan 250 mijl rijden. Ik denk dat dit goed te doen is met een camper.
Heeft iemand nog tips voor ons mbt de route?
Groetjes Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2191 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-