Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis droomreis: route Denver - Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
droomreis
Amerika-newbie

Reis droomreis: route Denver - Las Vegas

Bericht door droomreis »

Hoi allemaal,

Wij zijn bezig met de planning voor onze reis naar Amerika in mei 2014

10/5 vlucht Brussel-Denver
11/5 Denver - Estes Park - RMNP
12/5 RMNP- Granby
13/5 Granby - Rock Springs
14/5 Rock Springs - Jackson
15/5 Jackson - GTNP
16/5 GTNP - Yellowstone
17/5 Yellowstone
18/5 Yellowstone
19/5 Yellowstone - Jackson
20/5 Jackson - Vernal
21/5 Vernal - Moab
22/5 Moab
23/5 Moab - Capitol Reef/Torrey
24/5 Torrey - Springdale
25/5 Springdale
26/5 Springdale - Mesquite
27/5 Mesquite - Las Vegas
28/5 Las Vegas
29/5 Las Vegas
30/5 Vlucht Las Vegas - Brussel

Is deze trip te doen? Reacties zijn steeds welkom.
Groetjes
Jelle
grunnfm
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: reis Denver - Las Vegas

Bericht door grunnfm »

wij gaan in juni Las Vegas-Denver doen, maar een heel andere route in de planning. Dus ik kan je er niet echt veel over vertellen, maar ik lees wel geinteresseerd mee :thumbup:
2000-2001:USA 2003:USA 2006:USA 2008:Thailand 2013: USA
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Hoi Jelle,

Ik denk dat de trip wel te doen. Ik ben niet weg van de overnachting in Mesquite. Je kunt volgens mij goed van Springdale, eventueel via Valley Of Fire, naar Las Vegas rijden. Of heb je een speciale reden voor de overnachting in Mesquite? Ik mis Bryce in deze reis. Moab -met o.a. Dead Horse S.P., Arches N.P. en Canyonlands N.P. - verdient m.i. een extra overnachting.

Ik zou nog eens nadenken over Denver en RMNP. Er is een heel grote kans dat de Trailridge Road in RMNP nog niet open is begin mei. Ook in Yellowstone heb je nog kans op gesloten wegen door sneeuw, al lijkt me die kans wel wat kleiner.

Mocht je Yellowstone willen handhaven, dan zou je kunnen kijken naar een vertrek van Salt Lake City. Als je RMNP dan overslaat, kun je drie nachten in Moab blijven, Bryce bezoeken en nog enkele bezienswaardigheden in Utah en/of Arizona toevoegen. Keuze genoeg.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
droomreis
Amerika-newbie

Bericht door droomreis »

Hoi Faithful,

Waarom Mesquite, omdat we in 2011 weinig tijd hadden en Valley of Fire zeer mooi vonden. We willen deze reis voldoende tijd nemen om
Valley of Fire te bezoeken. Als we in Mesquite slapen moeten we maar 140 km rijden naar Las Vegas en hebben we heel de dag voor Valley of Fire.
In 2011 hebben we Bryce bezocht maar hadden we geen tijd voor Zion. Deze reis hebben we voldoende tijd voor Zion.

Voila daarom, tips zijn altijd welkom.
Jelle
droomreis
Amerika-newbie

Re: Reis droomreis: route Denver - Las Vegas

Bericht door droomreis »

Hoi allemaal,

Wij plannen voor mei 2014 een rondreis. Ons vertrekpunt is Denver en eindigen in Las Vegas. Is het zo dat alle
autoverhuurcentra's drop-off kosten aanrekenen?

Groetjes
Jelle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer