Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis stefanluk: Rondje Denver 2015
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Reis stefanluk: Rondje Denver 2015
Volgend jaar heb ik eind juli een bruiloft in Chicago. Graag plak ik daar mijn tweede USA roadtrip aan vast (voor of na Chicago). De reis staat dus gepland voor de zomer van 2015 (juli of augustus). Het betreft 2 personen en we zullen reizen per huurauto en tent. Na wat research ben ik tot de volgende reis gekomen.
Dag 01 Reis naar Denver
Dag 02 Denver
Dag 03 Denver – Estes Park - Rocky Mountain NP (3u rijden)
Dag 04 Rocky Mountain NP
Dag 05 Rocky Mountain NP – Scottsbluff – Hot Springs (6u rijden)
Dag 06 Hot Springs - Badlands NP - Hot Springs
Dag 07 Hot Springs - Custer SP – Wind Cave / Jewel Cave – Mount Rushmore - Hill City
Dag 08 Hill City – Devils Tower – Sheridan (4u rijden)
Dag 09 Sheridan – Big Horn Canyon – Cody (5u rijden)
Dag 10 Cody – Canyon Village (Yellowstone)
Dag 11 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 12 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 13 Canyon Village – Jackson (Grand Teton) (1 ½u rijden)
Dag 14 Jackson (Grand Teton)
Dag 15 Jackson – Bear Lake – Salt Lake City (5u rijden)
Dag 16 Salt Lake City – Moab (4u rijden)
Dag 17 Moab – Arches NP - Moab
Dag 18 Moab – Canyonlands NP – Moab
Dag 19 Moab – Natural Bridges NM - Monument Valley (3u rijden)
Dag 20 Monument Valley – Mesa Verde - Durango (3u rijden)
Dag 21 Durango – Great Sand Dunes NP – Colorado Springs (5½u rijden)
Dag 22 Colorado Springs – Denver (1½u rijden)
Dag 23 Vertrek uit Denver
Ik vraag me af of de reistijden een beetje kloppen en of alles niet te gehaast is. Tijdens mijn eerste trip naar de USA zat ik namelijk max 4,5u per dag in de auto. Zijn er daarnaast nog plekken die ik hier vergeet? Of zijn er leukere plaatsten dan die ik nu heb opgenomen in mijn reisschema?
Tenslotte de vraag wat de beste periode is om deze reis te maken, zowel qua weer als qua kosten. Is dat voornamelijk in de maand juli of juist voornamelijk in de maand augustus.
Stefan
Dag 01 Reis naar Denver
Dag 02 Denver
Dag 03 Denver – Estes Park - Rocky Mountain NP (3u rijden)
Dag 04 Rocky Mountain NP
Dag 05 Rocky Mountain NP – Scottsbluff – Hot Springs (6u rijden)
Dag 06 Hot Springs - Badlands NP - Hot Springs
Dag 07 Hot Springs - Custer SP – Wind Cave / Jewel Cave – Mount Rushmore - Hill City
Dag 08 Hill City – Devils Tower – Sheridan (4u rijden)
Dag 09 Sheridan – Big Horn Canyon – Cody (5u rijden)
Dag 10 Cody – Canyon Village (Yellowstone)
Dag 11 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 12 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 13 Canyon Village – Jackson (Grand Teton) (1 ½u rijden)
Dag 14 Jackson (Grand Teton)
Dag 15 Jackson – Bear Lake – Salt Lake City (5u rijden)
Dag 16 Salt Lake City – Moab (4u rijden)
Dag 17 Moab – Arches NP - Moab
Dag 18 Moab – Canyonlands NP – Moab
Dag 19 Moab – Natural Bridges NM - Monument Valley (3u rijden)
Dag 20 Monument Valley – Mesa Verde - Durango (3u rijden)
Dag 21 Durango – Great Sand Dunes NP – Colorado Springs (5½u rijden)
Dag 22 Colorado Springs – Denver (1½u rijden)
Dag 23 Vertrek uit Denver
Ik vraag me af of de reistijden een beetje kloppen en of alles niet te gehaast is. Tijdens mijn eerste trip naar de USA zat ik namelijk max 4,5u per dag in de auto. Zijn er daarnaast nog plekken die ik hier vergeet? Of zijn er leukere plaatsten dan die ik nu heb opgenomen in mijn reisschema?
Tenslotte de vraag wat de beste periode is om deze reis te maken, zowel qua weer als qua kosten. Is dat voornamelijk in de maand juli of juist voornamelijk in de maand augustus.
Stefan
Re: Reis stefanluk: Rondje Denver 2015
Hi
Ik zou Rocky Mountains NP aan het eind van de reis doen als je gewend bent aan de hoogte.
Ik zou ook niet terugrijden naar Hot Springs na Badlands NP maar ergens een plek zoeken in Hill City,
Is een mooie route maar bv 3 uur tussen Moab en Monument Valley via Natural Bridges (en Gooseneck Sp en Moki Dugway) is niet haalbaar. En ook niet MV naar Durango via Mesa verde.
Ik zou Rocky Mountains NP aan het eind van de reis doen als je gewend bent aan de hoogte.
Ik zou ook niet terugrijden naar Hot Springs na Badlands NP maar ergens een plek zoeken in Hill City,
Is een mooie route maar bv 3 uur tussen Moab en Monument Valley via Natural Bridges (en Gooseneck Sp en Moki Dugway) is niet haalbaar. En ook niet MV naar Durango via Mesa verde.
-
- Amerika-ontdekker
Hi Yeewah,
Ik ging in eerste instantie uit van 3 volle uren in de auto (althans, zoiets gaf Google Maps aan). Ik heb inmiddels al wat meer plekken gevonden die we evt kunnen gaan bezoeken. Ik merk dat het dan wat op gaat lopen als we inderdaad via Goosneck SP en Moki Dugway rijden. Het gaat mij er meer om dat deze ritjes goed te doen zijn in 1 dag tijd. Af en toe een uurtje stoppen en korte wandeling maken bijvoorbeeld.
Als we het dan relaxt aan doen, zou het erop neer moeten komen dat we 's ochtends vertrekken en voor etenstijd aan komen op plaats van bestemming. Hetzelfde geldt voor de rit naar Durango.
Voorzie je hier dan nog problemen in?
Ik ging in eerste instantie uit van 3 volle uren in de auto (althans, zoiets gaf Google Maps aan). Ik heb inmiddels al wat meer plekken gevonden die we evt kunnen gaan bezoeken. Ik merk dat het dan wat op gaat lopen als we inderdaad via Goosneck SP en Moki Dugway rijden. Het gaat mij er meer om dat deze ritjes goed te doen zijn in 1 dag tijd. Af en toe een uurtje stoppen en korte wandeling maken bijvoorbeeld.
Als we het dan relaxt aan doen, zou het erop neer moeten komen dat we 's ochtends vertrekken en voor etenstijd aan komen op plaats van bestemming. Hetzelfde geldt voor de rit naar Durango.
Voorzie je hier dan nog problemen in?
Ja hoor, allemaal prima te doen in een dag. Je kan van Jackson ook via Vernal naar Moab rijden ipv SLC of Park City.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route. Voor Great Sand Dunes is een overnachting bij het park wel mooi, dan kun je er een zonsondergang of -opgang meemaken. Zie voor dat deel van de route ons 2013-verslag.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
dit is op paar details na de route van één van onze reizen. Het bezoek aan badlands met wat extra kilometers slorpt dagje op die je ook aan de black hills zou kunnen wijden . Voor het bezoek aan mesa verde zou ik trachten in het park te logeren, kan je profiteren van de rustige uren 's morgens en 's avonds.
De dag canyon village- grand teton zou ik nog grotendeels inplannen als een bezoek aan yellowstone. kan je de eerste 2 dagen wat uitgebreider de rest van yellowstone bezoeken ( is ideaal park voor heel verschillende korte wandelingen), je zal zeker geen tijd ,,teveel" hebben. vanaf canyon village dan via hayden valley, zal zeker tijd opslorpen wegens de dieren, naar lake yellowstone, grant village, eventueel nog west thumb geyser basin moest je dat nog niet bezocht hebben, en dan de goede 100 km richting grand teton. voor grand teton blijft dan late namiddag/vooravond en de volgende dag. Wil je toch liever de dag meer aan grand teton spenderen zou ik er een heel vroege start van maken, ideaal om in hayden valley de dieren nog eens te bekijken, en dan zonder stops naar grand teton rijden.
voor het weer : je zit op een hoogvlakte en in de bergen, het kan altijd alle kanten uit. zowel sneeuw ( rockies) als een hittegolf ( bv moab) kunnen zowel in juli als augustus.
Jacques
dit is op paar details na de route van één van onze reizen. Het bezoek aan badlands met wat extra kilometers slorpt dagje op die je ook aan de black hills zou kunnen wijden . Voor het bezoek aan mesa verde zou ik trachten in het park te logeren, kan je profiteren van de rustige uren 's morgens en 's avonds.
De dag canyon village- grand teton zou ik nog grotendeels inplannen als een bezoek aan yellowstone. kan je de eerste 2 dagen wat uitgebreider de rest van yellowstone bezoeken ( is ideaal park voor heel verschillende korte wandelingen), je zal zeker geen tijd ,,teveel" hebben. vanaf canyon village dan via hayden valley, zal zeker tijd opslorpen wegens de dieren, naar lake yellowstone, grant village, eventueel nog west thumb geyser basin moest je dat nog niet bezocht hebben, en dan de goede 100 km richting grand teton. voor grand teton blijft dan late namiddag/vooravond en de volgende dag. Wil je toch liever de dag meer aan grand teton spenderen zou ik er een heel vroege start van maken, ideaal om in hayden valley de dieren nog eens te bekijken, en dan zonder stops naar grand teton rijden.
voor het weer : je zit op een hoogvlakte en in de bergen, het kan altijd alle kanten uit. zowel sneeuw ( rockies) als een hittegolf ( bv moab) kunnen zowel in juli als augustus.
Jacques
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zou gelijk op dag 2 al vertrekken naar South Dakota.
Je gaat door het uur verschil vroeg wakker zijn.
Dan RMNP op het einde met nog een dag Denver om uit te bollen.
Dat wordt dan Colorado Springs - Estes Park.
Je zou kunnen overwegen om via Granby en Grand Lake (westkant RMNP) het park in te rijden en zo via de Trail Ridge Road naar Estes park gaan.
Dan zou je je volle dag kunnen spenderen in het gebied rond Bear Lake.
Voor South Dakota zou ik de volgorde omdraaien
Hot Springs - Custer SP – Wind Cave / Jewel Cave – Mount Rushmore - Hill City
en volgende dag Hill City - Badlands - Hill City
Persoonlijk ben ik niet wild van SLC dus ik zou van Jackson naar Vernal gaan (Dinosaur)
Groetjes,
Ingrid
Je gaat door het uur verschil vroeg wakker zijn.
Dan RMNP op het einde met nog een dag Denver om uit te bollen.
Dat wordt dan Colorado Springs - Estes Park.
Je zou kunnen overwegen om via Granby en Grand Lake (westkant RMNP) het park in te rijden en zo via de Trail Ridge Road naar Estes park gaan.
Dan zou je je volle dag kunnen spenderen in het gebied rond Bear Lake.
Voor South Dakota zou ik de volgorde omdraaien
Hot Springs - Custer SP – Wind Cave / Jewel Cave – Mount Rushmore - Hill City
en volgende dag Hill City - Badlands - Hill City
Persoonlijk ben ik niet wild van SLC dus ik zou van Jackson naar Vernal gaan (Dinosaur)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerikafan
Afgelopen zomer hebben wij een vergelijkbare route gereden, zie ons Denver verslag. Wij reden gelijk noordwaarts, en omgeving Estes Park aan het eind.
In Cheyenne zijn er in juli de Frontier Days, erg leuk met een grote rodeo. http://www.cfdrodeo.com/home . In 2015 van 17-26 juli.
Een leuke en centraal gelegen camping in Hill City is http://www.rafterj.com/
In Cody heeft zijn er tentplekken op http://codyponderosa.com/
In Arches sta je mooi op de Devils Garden campground.
Maak je rondje niet te groot, wij reden zo'n 6000 km in 24 dagen, best veel. Zelf zou ik Great Sand dunes eruit halen, dat is nog een hele omweg.
Saskia
In Cheyenne zijn er in juli de Frontier Days, erg leuk met een grote rodeo. http://www.cfdrodeo.com/home . In 2015 van 17-26 juli.
Een leuke en centraal gelegen camping in Hill City is http://www.rafterj.com/
In Cody heeft zijn er tentplekken op http://codyponderosa.com/
In Arches sta je mooi op de Devils Garden campground.
Maak je rondje niet te groot, wij reden zo'n 6000 km in 24 dagen, best veel. Zelf zou ik Great Sand dunes eruit halen, dat is nog een hele omweg.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt allemaal voor de tips, hier heb ik zeker wat aan. Helpt enorm om de puntjes op de i te zetten.
Ik ga RMPN inderdaad aan het einde van de rit plaatsen. Ook zal ik zeker jullie reisverslagen nog even doornemen en beter kijken wat de meest ideale plaatsten voor een overnachting zouden zijn.
Tenslotte vraag ik me af voor welke gebieden vooraf reserveren een must is. We gaan tenslotte in het hoogseizoen. Ik ben (van mijn vorige reis) gewend om vooraf te boeken, maar dat waren allemaal hotels. We willen nu kamperen en misschien wat vrijer zijn in ons doen en laten.
Ik ga RMPN inderdaad aan het einde van de rit plaatsen. Ook zal ik zeker jullie reisverslagen nog even doornemen en beter kijken wat de meest ideale plaatsten voor een overnachting zouden zijn.
Tenslotte vraag ik me af voor welke gebieden vooraf reserveren een must is. We gaan tenslotte in het hoogseizoen. Ik ben (van mijn vorige reis) gewend om vooraf te boeken, maar dat waren allemaal hotels. We willen nu kamperen en misschien wat vrijer zijn in ons doen en laten.
Begin augustus is de Sturgis Rally. Dan zou ik zeker reserveren in Black Hlls.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
.Begin augustus is de Sturgis Rally. Dan zou ik zeker reserveren in Black Hlls
Gouden tip van yeehaw. heb ooit eens een hele reis start en einde moeten wisselen ( alle motels omboeken) omdat in de black hills "100 miles in het rond" ( zoals een opgebelde motelhouder me vertelde) geen kamer vrij was tijdens deze rally.
Jacques
-
- Amerika-ontdekker
Hi all,
Ons rondje Denver is definitief! We hadden in eerste instantie een route in het Noord-Oosten in gedachte omdat we vanwege een bruiloft een aantal verplichte dagen Chicago op het programma hadden, maar onlangs kregen wij te horen dat die bruiloft wordt verzet naar later dit jaar. Onze tickets Chicago waren toen helaas al geboekt. Uiteindelijk besloten om er een binnenlandse vlucht bij te nemen om toch dit rondje te kunnen maken. Helaas een valse start, maar dat mag de pret niet drukken.
Hieronder onze (bijna) definitieve route:
Dag 01 Vliegreis Amsterdam - Chicago
Dag 02 Vliegreis Chicago - Denver, dan auto richting Cheyenne (eventueel verder rijden)
Dag 03 Cheyenne – Hill City
Dag 04 Hill City (volledige dag Badlands)
Dag 05 Hill City - Gilette (Custer SP, Jewel Cave, Mt Rushmore)
Dag 06 Gilette - Canyon Village (Yellowstone)
Dag 07 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 08 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 09 Canyon Village - Jackson (Yellowstone + Grand Teton)
Dag 10 Jackson (Grand Teton)
Dag 11 Jackson - ??? (Vernal of Salt Lake City, staat nog niet vast)
Dag 12 ??? - Moab
Dag 13 Moab (Arches)
Dag 14 Moab (Canyonlands)
Dag 15 Moab - Monument Valley
Dag 16 Monument Valley - Durango (Mesa Verde)
Dag 17 Durango - Great Sand Dunes
Dag 18 Great Sand Dunes - Colorado Springs
Dag 19 Colorado Springs - Estes Park (Rocky Mountains)
Dag 20 Estes Park (Rocky Mountains)
Dag 21 Estes Park - Denver
Dag 22 Vliegreis Denver - Chicago
Dag 23 Chicago
Dag 24 Chicago
Dag 25 Vliegeis Chicago - Amsterdam
We zullen gaan tentkamperen op vrijwel alle locaties. De eerste en laatste nacht Denver verblijven we in een hotel en in Chicago willen we AirBnB uitproberen. Op het moment zijn alleen beide tickets geboekt, maar het grootste gedeelte van de route weten we al zeker. Het hangt voornamelijk van de details af. Daarom zoek ik nog wat tips m.b.t. het volgende:
Black Hills - Klopt het dat de Iron Mountain Road het beste van zuid naar noord te rijden is? En maakt de rijrichting voor de Needles Highway nog uit?
SLC of Vernal? - Heeft iemand argumenten om de route naar Moab via Salt Lake City (we hoeven hier niet per se te overnachten) te verkiezen boven die via Vernal? (ik neig nu naar Vernal namelijk)
Durango en Colorado Springs - Hier lijken we wat tijd over te hebben. Tips voor deze plaatsen zijn welkom.
Ons rondje Denver is definitief! We hadden in eerste instantie een route in het Noord-Oosten in gedachte omdat we vanwege een bruiloft een aantal verplichte dagen Chicago op het programma hadden, maar onlangs kregen wij te horen dat die bruiloft wordt verzet naar later dit jaar. Onze tickets Chicago waren toen helaas al geboekt. Uiteindelijk besloten om er een binnenlandse vlucht bij te nemen om toch dit rondje te kunnen maken. Helaas een valse start, maar dat mag de pret niet drukken.
Hieronder onze (bijna) definitieve route:
Dag 01 Vliegreis Amsterdam - Chicago
Dag 02 Vliegreis Chicago - Denver, dan auto richting Cheyenne (eventueel verder rijden)
Dag 03 Cheyenne – Hill City
Dag 04 Hill City (volledige dag Badlands)
Dag 05 Hill City - Gilette (Custer SP, Jewel Cave, Mt Rushmore)
Dag 06 Gilette - Canyon Village (Yellowstone)
Dag 07 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 08 Canyon Village (Yellowstone)
Dag 09 Canyon Village - Jackson (Yellowstone + Grand Teton)
Dag 10 Jackson (Grand Teton)
Dag 11 Jackson - ??? (Vernal of Salt Lake City, staat nog niet vast)
Dag 12 ??? - Moab
Dag 13 Moab (Arches)
Dag 14 Moab (Canyonlands)
Dag 15 Moab - Monument Valley
Dag 16 Monument Valley - Durango (Mesa Verde)
Dag 17 Durango - Great Sand Dunes
Dag 18 Great Sand Dunes - Colorado Springs
Dag 19 Colorado Springs - Estes Park (Rocky Mountains)
Dag 20 Estes Park (Rocky Mountains)
Dag 21 Estes Park - Denver
Dag 22 Vliegreis Denver - Chicago
Dag 23 Chicago
Dag 24 Chicago
Dag 25 Vliegeis Chicago - Amsterdam
We zullen gaan tentkamperen op vrijwel alle locaties. De eerste en laatste nacht Denver verblijven we in een hotel en in Chicago willen we AirBnB uitproberen. Op het moment zijn alleen beide tickets geboekt, maar het grootste gedeelte van de route weten we al zeker. Het hangt voornamelijk van de details af. Daarom zoek ik nog wat tips m.b.t. het volgende:
Black Hills - Klopt het dat de Iron Mountain Road het beste van zuid naar noord te rijden is? En maakt de rijrichting voor de Needles Highway nog uit?
SLC of Vernal? - Heeft iemand argumenten om de route naar Moab via Salt Lake City (we hoeven hier niet per se te overnachten) te verkiezen boven die via Vernal? (ik neig nu naar Vernal namelijk)
Durango en Colorado Springs - Hier lijken we wat tijd over te hebben. Tips voor deze plaatsen zijn welkom.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je toch een aparte binnenlandse vlucht moet nemen, kan je misschien naar Rapid City ipv Denver vliegen?
Dan spaar je een lange rijdag uit.
Je dag 5 is bijna niet te doen, onderweg is er ook nog Devils Tower.
Op dag 6 kom je langs Cody wat zeker ook een bezoekje waard is.
Dag 2 naar Rapid City - Interior of Wall
Dag 3 Interior of Wall (Badlands) - Hill City
Dag 4 Hill City (Custer SP, Jewell Cave, Mt Rushmore)
Dag 5 Hill City - Devils Tower - Sheridan of Buffalo
Dag 6 Sheridan of Buffalo - Cody (schitterend museum en 's avonds Rodeo)
Dag 7 Cody - Yellowstone
Of je rijdt in 1x van Hill City via Devils Tower naar Cody. Het is wel een lange rit maar als je op tijd vertrekt zeker doenbaar.
(wij deden het in 2011 in de andere richting, zie onze blog)
Groetjes,
Ingrid
Dan spaar je een lange rijdag uit.
Je dag 5 is bijna niet te doen, onderweg is er ook nog Devils Tower.
Op dag 6 kom je langs Cody wat zeker ook een bezoekje waard is.
Dag 2 naar Rapid City - Interior of Wall
Dag 3 Interior of Wall (Badlands) - Hill City
Dag 4 Hill City (Custer SP, Jewell Cave, Mt Rushmore)
Dag 5 Hill City - Devils Tower - Sheridan of Buffalo
Dag 6 Sheridan of Buffalo - Cody (schitterend museum en 's avonds Rodeo)
Dag 7 Cody - Yellowstone
Of je rijdt in 1x van Hill City via Devils Tower naar Cody. Het is wel een lange rit maar als je op tijd vertrekt zeker doenbaar.
(wij deden het in 2011 in de andere richting, zie onze blog)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Amerika-ontdekker
@ingrid
Tickest zijn al geboekt. Binnenlandse vlucht is een retour vlucht dus die extra dag die je aan het begin wint door evt voor Rapid City te kiezen, zou je aan het eind weer inleveren.
Zoals ik het het voor ogen heb rijden we op dag 2 zo ver mogelijk. Wij komen om 08.00 uur al aan op Denver dus na het ophalen van de auto en doen van boodschappen moeten we verder kunnen komen dan Cheyenne. Hoe verder we komen, hoe beter. Dan op dag 3 al de Iron Mountain Road (zuid naar noord) en Mt Rushmore meepakken, dan kunnen we dag 5 weer wat meer dingen doen en eventueel weer een stuk verder rijden dan Gilette.
Hoe je het wendt of keert, je moet altijd keuzes maken. Ik hoef niet per se alles onderweg te zien als dat betekent dat ik me moet gaan haasten.
Tickest zijn al geboekt. Binnenlandse vlucht is een retour vlucht dus die extra dag die je aan het begin wint door evt voor Rapid City te kiezen, zou je aan het eind weer inleveren.
Zoals ik het het voor ogen heb rijden we op dag 2 zo ver mogelijk. Wij komen om 08.00 uur al aan op Denver dus na het ophalen van de auto en doen van boodschappen moeten we verder kunnen komen dan Cheyenne. Hoe verder we komen, hoe beter. Dan op dag 3 al de Iron Mountain Road (zuid naar noord) en Mt Rushmore meepakken, dan kunnen we dag 5 weer wat meer dingen doen en eventueel weer een stuk verder rijden dan Gilette.
Hoe je het wendt of keert, je moet altijd keuzes maken. Ik hoef niet per se alles onderweg te zien als dat betekent dat ik me moet gaan haasten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 5384 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties