Wij zijn ons sinds een behoorlijke tijd druk aan het inlezen op dit forum, hebben inmiddels tickets geboekt (11 september - 3 oktober) en zijn druk bezig met het uitstippelen van de route. Ik hoor graag alvast op- of aanmerkingen, want we hebben nog nooit zoiets gedaan.

Dag 1: Amsterdam - San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco - Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite - Mammoth Lakes
Dag 7: Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 8: Death Valley - Las Vegas
Dag 9: Las Vegas
Dag 10: Las Vegas - Zion
Dag 11: Zion
Dag 12: Zion - Bryce
Dag 13: Bryce - Page
Dag 14: Page - Grand Canyon
Dag 15: Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon - Kingman
Dag 17: Kingman - (Los Angeles)
Dag 18:
Dag 19:
Dag 20:
Dag 21: Los Angeles
Dag 22: Los Angeles
Dag 23: Los Angeles - Amsterdam
Er zit nog een gat van 3 dagen in. Het enige wat we tot nu toe geboekt hebben naast de tickets is de camping in Yosemite, ook een dag extra geboekt voor evt. aanpassingen. We zouden dus langer ergens kunnen blijven dan nu op de planning staat (tips?), verder zag ik ook in veel planningen San Diego of Monument Valley voorbij komen. We moeten zelf nog even kijken wat ons leuk lijkt, jullie hebben vast ook wel tips, het moet ook niet te veel in te korte tijd worden natuurlijk. We zijn wel van de actieve vakanties, maar proppen is natuurlijk zonde.
Ik wil wel alles van tevoren vastleggen, misschien dat ik er daarna anders over denk want op de bonnefooi vind ik ook best leuk, maar met zoveel bestemmingen en voor de eerste keer wil ik me daar liever geen zorgen om maken.