Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Arjan101: Noord & Zuidwesten VS
Reis Arjan101: Noord & Zuidwesten VS
Voor september 2015 willen we graag voor de tweede keer richting de VS. De eerste rondreis hebben we het standaard rondje gedaan (SF-LV-SD-LA-SF) met daarbij de bekende NP. We proberen steden tripjes te combineren met natuur, dit is ons vorige keer goed bevallen.
Om niet nogmaals het zelfde rondje te doen willen we graag een nieuw stuk toevoegen aan de reis.
Zelf zaten we te denken aan Seattle-Portland-SF-LV-LA, voor totaal ongeveer 23/24 dagen, is dit reëel?
We weten echter niet goed wat de bezienswaardigheden zijn in Noordwest USA, en hebben er ongeveer 10 dagen voor beschikbaar, zodat we de overige dagen kunnen gebruiken voor het zuid-westen.
Misschien kan iemand van dit forum ons met het stukje Noord-Westen helpen? Is september een goede maand voor het Noordwesten?
Het stukje Zuid-Westen hebben we al wel uitgeschreven.
Een alternatief: Alleen zuid-westen met tussenstop in Chicago voor een aantal dagen.
Groeten,
Arjan
Om niet nogmaals het zelfde rondje te doen willen we graag een nieuw stuk toevoegen aan de reis.
Zelf zaten we te denken aan Seattle-Portland-SF-LV-LA, voor totaal ongeveer 23/24 dagen, is dit reëel?
We weten echter niet goed wat de bezienswaardigheden zijn in Noordwest USA, en hebben er ongeveer 10 dagen voor beschikbaar, zodat we de overige dagen kunnen gebruiken voor het zuid-westen.
Misschien kan iemand van dit forum ons met het stukje Noord-Westen helpen? Is september een goede maand voor het Noordwesten?
Het stukje Zuid-Westen hebben we al wel uitgeschreven.
Een alternatief: Alleen zuid-westen met tussenstop in Chicago voor een aantal dagen.
Groeten,
Arjan
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Reis Arjan101: Noord & Zuidwesten VS
Wij willen ook in september volgend jaar naar het noordwesten gaan dus zeker nog een goede maand.
Er is daar enorm veel te zien denk ik bvb Lassen Volcanic NP, lava beds NM, redwoods NP, de kust overal mooi (denk ik
) en dichter bij Seattle nog Mount Rainer, en Olympic NP. In de buurt van Seattle ook nog de kust met getijdenpoelen en orka's.
Er is daar enorm veel te zien denk ik bvb Lassen Volcanic NP, lava beds NM, redwoods NP, de kust overal mooi (denk ik

- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Op onze blogs van juni 2013 en juni 2014 vind je één en ander over het NW. Vroeger, toen we nog geen blog bijhielden) deden we ook Mount Rainier en Mt St-Helen. Allebei heel mooi.
Kan iemand me misschien helpen met de dagverdelingen, hoeveel dagen in welk park, zodat ik met ongeveer 10/11 dagen van Seattle in SF ben.
Mt Rainier zag ik volgens op 3 op reis, wel mooie bestemming waar we graag naar toe willen.
Mt Rainier zag ik volgens op 3 op reis, wel mooie bestemming waar we graag naar toe willen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je voor dat stuk iets aan ons 2006-verslag.
Marianne
Marianne
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels je blog gelezen.
Helaas is het wel lasting te vergelijken gezien jullie veel dagen hadden om te besteden in het NW.
Wat waren voor jullie de hoogte punten? Je zou me erg kunnen helpen door simpel reisschema te maken van seattle naar sf.
Met daarin 2 dagen seattle/ 1 dag Portland. Olympic ligt aardig uit de richting,maar lijkt me wel erg mooi park, zou dit mogelijk zijn met bijv. 10, 11 of 12 dagen?

Helaas is het wel lasting te vergelijken gezien jullie veel dagen hadden om te besteden in het NW.
Wat waren voor jullie de hoogte punten? Je zou me erg kunnen helpen door simpel reisschema te maken van seattle naar sf.
Met daarin 2 dagen seattle/ 1 dag Portland. Olympic ligt aardig uit de richting,maar lijkt me wel erg mooi park, zou dit mogelijk zijn met bijv. 10, 11 of 12 dagen?

Ik zet mijn vraag wel even op het noordwest forum onderdeel, zag vandaag dat dit gesplitst, excuus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 41 Reacties
- 14267 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 16 Reacties