Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis A'miek: eerste keer Amerika!
Reis A'miek: eerste keer Amerika!
Hallo allemaal,
In 2015 gaan wij 3 weken met ons gezin met 3 kinderen (15,13 en 11 jaar) voor het eerst naar Amerika. We hebben een beetje geluisterd naar de wensen van de kids en proberen het een en ander zoveel mogelijk te combineren. We hebben nu het volgende bedacht:
We willen beginnen in New York (4 nachten, of is dit teveel), daarna met de trein naar Washington DC ( 2 nachten). Vandaaruit vliegen naar Las Vegas. Van Las Vegas naar San Francisco en van San Francisco naar LA. Van LA vliegen we weer terug naar Amsterdam.
Nou vind ik het heel lastig om een planning te maken voor het gedeelte van Las Vegas t/m LA. Alle national parks zijn prachtig, maar wij willen niet dagelijks honderden kilometers rijden en overal langsrijden. Liever kwaliteit, dan kwantiteit. En dus misschien 2 of 3 mooie highlights. (en de Grand Canyon bekijken vanuit een helikopter??) Ik hoop op tips en adviezen hoe we op een relaxte manier in 14 dagen van Las Vegas via San Francisco in LA komen. Ik dacht zelf om met een auto van LV naar SF te gaan (met verschillende tussenstops) en misschien met een camper van SF naar LA. Daarbij willen we de vakantie afsluiten met een paar "luie dagen" en genieten van zon zee en strand. Het is tenslotte vakantie;-) Zijn die mogelijkheden er?? We vliegen dan van LA met een tussenstop in Chicago terug. We hebben de mogelijkheid om daar een stop over te maken (1 a 2 nachten). Is dit leuk om te doen?
Daarnaast heb ik nog een vraag over Airbnb. Heeft iemand ervaring in SF, of NY met het huren van accommodaties via deze site?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
A'miek
Alvast bedankt met jullie reactie
In 2015 gaan wij 3 weken met ons gezin met 3 kinderen (15,13 en 11 jaar) voor het eerst naar Amerika. We hebben een beetje geluisterd naar de wensen van de kids en proberen het een en ander zoveel mogelijk te combineren. We hebben nu het volgende bedacht:
We willen beginnen in New York (4 nachten, of is dit teveel), daarna met de trein naar Washington DC ( 2 nachten). Vandaaruit vliegen naar Las Vegas. Van Las Vegas naar San Francisco en van San Francisco naar LA. Van LA vliegen we weer terug naar Amsterdam.
Nou vind ik het heel lastig om een planning te maken voor het gedeelte van Las Vegas t/m LA. Alle national parks zijn prachtig, maar wij willen niet dagelijks honderden kilometers rijden en overal langsrijden. Liever kwaliteit, dan kwantiteit. En dus misschien 2 of 3 mooie highlights. (en de Grand Canyon bekijken vanuit een helikopter??) Ik hoop op tips en adviezen hoe we op een relaxte manier in 14 dagen van Las Vegas via San Francisco in LA komen. Ik dacht zelf om met een auto van LV naar SF te gaan (met verschillende tussenstops) en misschien met een camper van SF naar LA. Daarbij willen we de vakantie afsluiten met een paar "luie dagen" en genieten van zon zee en strand. Het is tenslotte vakantie;-) Zijn die mogelijkheden er?? We vliegen dan van LA met een tussenstop in Chicago terug. We hebben de mogelijkheid om daar een stop over te maken (1 a 2 nachten). Is dit leuk om te doen?
Daarnaast heb ik nog een vraag over Airbnb. Heeft iemand ervaring in SF, of NY met het huren van accommodaties via deze site?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
A'miek
Alvast bedankt met jullie reactie
Re: Reis A'miek: eerste keer Amerika!
Ik denk dat je toch zal moeten kiezen. of het Noordoosten ,of het Zuidwesten. Want dit is echt te veel. Wij zijn net terug van 19 dagen Zuidwesten ( aankomst San Fran en vertrek uit Phoenix)en hebben ter plaatse ook nog dingen moeten schrappen omwille van de gehaastheid. Door deze 2 te willen combineren ga je inderdaad alleen maar langsrijden.
Vorig jaar hebben wij het Noordoosten gedaan, en daar kan je een mooie mix van natuur en steden( NY, Washington, Boston) maken . Al hadden wij toen ook te weinig tijd hoor . Het Zuidwesten moet je doen als je meer natuur wil. Je valt van het ene wonder in het andere . San Francisco en eventueel Los Angeles( hebben wij niet aangedaan )zijn dan de steden. Veel plezier met de voorbereiding.
Vorig jaar hebben wij het Noordoosten gedaan, en daar kan je een mooie mix van natuur en steden( NY, Washington, Boston) maken . Al hadden wij toen ook te weinig tijd hoor . Het Zuidwesten moet je doen als je meer natuur wil. Je valt van het ene wonder in het andere . San Francisco en eventueel Los Angeles( hebben wij niet aangedaan )zijn dan de steden. Veel plezier met de voorbereiding.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook zeker kiezen voor alleen het zuidwesten of alleen het noordoosten. Of liggen de vluchten al vast? Drie weken voor het zuidwesten betekent al keuzes maken.
Wij proberen ook altijd overal voldoende tijd voor uit te trekken, kijk eens naar onze verslagen voor onze reizen met de kinderen om ideeën op te doen.
Marianne
Wij proberen ook altijd overal voldoende tijd voor uit te trekken, kijk eens naar onze verslagen voor onze reizen met de kinderen om ideeën op te doen.
Marianne
Waarom zou het niet kunnen? Zonder het rondje GC-Page-Zion is het wel degelijk mogelijk (en die bewaren voor een volgende reis).
1 lv
2 lv (heli vlucht GC)
3 lv-death valley
4 dv-mammoth lakes
5 mammoth -yosemite
6 yos
7 yos - SF
8 SF
9 SF - monterrey
10 monterey - pismo
11 pismo - LA
12 LA
13 LA (strand)
14 LA
Lijkt me prima te doen, niet al te gehaast. Of mis ik iets?
Zou trouwens gewoon een auto huren van LV tot LA. In LA lijkt een auto mij handiger dan een camper.
Wat betreft chicago op het eind: geweldige stad, qua sfeer zeker. Als het mogelijk is, waarom niet? Nog een beetje shoppen op michigan avenue, lekker chillen in het park. Als je mooi weer hebt tenminste... Chicago is niet voor niets the windy city. Lekker uitwaaien, na paar dagen LA+strand......
1 lv
2 lv (heli vlucht GC)
3 lv-death valley
4 dv-mammoth lakes
5 mammoth -yosemite
6 yos
7 yos - SF
8 SF
9 SF - monterrey
10 monterey - pismo
11 pismo - LA
12 LA
13 LA (strand)
14 LA
Lijkt me prima te doen, niet al te gehaast. Of mis ik iets?
Zou trouwens gewoon een auto huren van LV tot LA. In LA lijkt een auto mij handiger dan een camper.
Wat betreft chicago op het eind: geweldige stad, qua sfeer zeker. Als het mogelijk is, waarom niet? Nog een beetje shoppen op michigan avenue, lekker chillen in het park. Als je mooi weer hebt tenminste... Chicago is niet voor niets the windy city. Lekker uitwaaien, na paar dagen LA+strand......
Mvg,
Ray
2014: Chicago / Florida
2015: Nevada / Arizona / Utah
2016: California
2017: New York / Florida
Ray
2014: Chicago / Florida
2015: Nevada / Arizona / Utah
2016: California
2017: New York / Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het kan natuurlijk wel, maar ik vind het dat wel wat strijdig met het uitgangspunt van liever kwaliteit dan kwantiteit.
Ook het NO komt er dan bekaaid af; 1 volle dag voor Washington is wel erg weinig.
Maar goed, in 2 weken kun je inderdaad ook wel ene rustige route maken in het zuidwesten.
Zonder SF is dit ook een mogelijkheid:
1 naar LV
2 LV - Grand Canyon
3 Grand Canyon
4 Grand Canyon - Page
5 Page - Bryce
6 Bryce - Zion
7 Zion
8 Zion - Las Vegas
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Death valley
11 Death valley - Los Angeles
12 Los Angeles
13 Los Angeles
14 Los Angeles
Marianne
Ook het NO komt er dan bekaaid af; 1 volle dag voor Washington is wel erg weinig.
Maar goed, in 2 weken kun je inderdaad ook wel ene rustige route maken in het zuidwesten.
Zonder SF is dit ook een mogelijkheid:
1 naar LV
2 LV - Grand Canyon
3 Grand Canyon
4 Grand Canyon - Page
5 Page - Bryce
6 Bryce - Zion
7 Zion
8 Zion - Las Vegas
9 Las Vegas
10 Las Vegas - Death valley
11 Death valley - Los Angeles
12 Los Angeles
13 Los Angeles
14 Los Angeles
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik zou toch ook een keuze maken. Ofwel ga je naar het noordoosten, ofwel naar het zuidwesten. In beide regio's vul je 3 weken zonder enig probleem.
4 dagen NYC is een minimum als je echt iets wil zien, en voor DC heb je toch ook zeker 3 dagen nodig. Maar dan mis je bvb ook nog Philadelphia.
2 weken zuidwesten voor een trip vanuit Vegas naar SF en naar LA is gewoon te kort om kwaliteit te hebben en niet dagelijks uren in de wagen te zitten.
En een helikopter vanuit Vegas vliegt eigenlijk niet over de Grand Canyon.
4 dagen NYC is een minimum als je echt iets wil zien, en voor DC heb je toch ook zeker 3 dagen nodig. Maar dan mis je bvb ook nog Philadelphia.
2 weken zuidwesten voor een trip vanuit Vegas naar SF en naar LA is gewoon te kort om kwaliteit te hebben en niet dagelijks uren in de wagen te zitten.
En een helikopter vanuit Vegas vliegt eigenlijk niet over de Grand Canyon.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik vind het rondje van Marianne heel mooi.
Met San Francisco zou je aan zoiets kunnen denken:
1 Vlucht naar - Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon
3 Grand Canyon - Las Vegas
4 Las Vegas - Las Vegas
5 Las Vegas - Death Valley
6 Death Valley - Mammoth Lakes
7 Mammoth Lakes - Yosemite
8 Yosemite - Yosemite
9 Yosemite - San Francisco
10 San Francisco - San Francisco
11 San Francisco - Monterey
12 Monterey - Pismo Beach
13 Pismo Beach - Los Angeles
14 Los Angeles - Los Angeles
Een stopover in Chicago kan natuurlijk, maar voor mij zou het dan wel een heel versnipperde reis worden. Als er ruimte is voor enkele dagen extra, zou ik die liever in het noordoosten of zuidwesten inzetten. De keuze is natuurlijk aan jullie.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Met San Francisco zou je aan zoiets kunnen denken:
1 Vlucht naar - Phoenix
2 Phoenix - Grand Canyon
3 Grand Canyon - Las Vegas
4 Las Vegas - Las Vegas
5 Las Vegas - Death Valley
6 Death Valley - Mammoth Lakes
7 Mammoth Lakes - Yosemite
8 Yosemite - Yosemite
9 Yosemite - San Francisco
10 San Francisco - San Francisco
11 San Francisco - Monterey
12 Monterey - Pismo Beach
13 Pismo Beach - Los Angeles
14 Los Angeles - Los Angeles
Een stopover in Chicago kan natuurlijk, maar voor mij zou het dan wel een heel versnipperde reis worden. Als er ruimte is voor enkele dagen extra, zou ik die liever in het noordoosten of zuidwesten inzetten. De keuze is natuurlijk aan jullie.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Hallo allemaal, dank voor alle reacties. We moeten inderdaad keuzes maken. Toch gaan hier de meeste stemmen op voor een stop over in NY. Vandaaruit gaan we dan toch naar LV en skippen we Washington. Dan moeten er weer keuzes gemaakt worden. Anders wordt het echt teveel qua afstanden. Ik kom er niet helemaal uit. Wat is de leukste tocht met kinderen (Net als alle kids willen die van ons ook dingen ondernemen (en niet alleen wandelen):
Vanuit LV via Zion - Bryce- Antelope C - naar LA en dan via de kust naar SF
of
Vanuit LV via death valley - Yosemite richting SF en dan via de kust naar LA
De stop over in Chicago laten we dan ook gaan, zodat we meer tijd hebben voor bovenstaande tocht.
De reis vindt in Juli 2015 plaats.
Groet,
Annemiek
Vanuit LV via Zion - Bryce- Antelope C - naar LA en dan via de kust naar SF
of
Vanuit LV via death valley - Yosemite richting SF en dan via de kust naar LA
De stop over in Chicago laten we dan ook gaan, zodat we meer tijd hebben voor bovenstaande tocht.
De reis vindt in Juli 2015 plaats.
Groet,
Annemiek
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoeveel tijd hebben jullie dan in het zuidwesten? En liggen de binnenlandse vluchten nog helemaal open?
Marianne
Marianne
Ja, de binnenlandse vluchten liggen nog helemaal open. We hebben totaal 21 dagen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ja, maar is het 21 dagen voor de hele reis incl. heen en terugreis of 21 dagen in het zuidwesten?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hoi A'miek,
Wij hadden voor dit jaar in eerste instantie dezelfde plannen als jullie. Ook New York vooraf op verzoek van de kinderen. Toch kozen wij op aanraden van dit forum uiteindelijk voor de hele 3 weken in het Westen (werden zelfs 3,5 week incl heen en terugreis).
En zowel wij als onze kinderen (15 en 17 jaar, die ook helemaal niet van wandelen houden) hebben echt de tijd van ons leven gehad.
Sterker nog we gaan komend jaar weer terug. En weer naar het Westen. Onze dochter slaagt als het goed is dit schooljaar voor haar examen en zou dan met mij naar New York mogen voor een week, maar wil niet eens meer. Is helemaal verliefd op Las Vegas, en als goede tweede San Francisco. Dus Las Vegas gaan we komend jaar weer meepikken
Wij hebben erg gevarieerde dingen gedaan. Onze kinderen (en wij natuurlijk) vonden de hele reis fantastisch, maar wat ze noemen als hoogtepunten (willekeurige volgorde):
- hele dag varen met speedboot op Lake Powell (Page)
- lopen van The Narrows (door rivier) in Zion NP
- The Strip ontdekken in Las Vegas
- Lower Antelope Canyon
- wandeling door Bryce NP
- hotel The View in Monument Valley (wat een uitzicht!)
- paardrijden in Monument Valley
- Alcatraz (SF)
- hop on hop off in SF
- Universal studio's in LA
Mocht je toch kiezen voor 3 weken in het Westen, dan kun je natuurlijk altijd nog eens een losse stedentrip naar New York doen.
Maar ook als jullie wel New York en het westen gaan combineren gaan jullie vast een hele mooie reis maken!
Ik hoop dat jullie al net zoveel genieten van de voorbereidingen als ik doe
Voor bovenstaande activiteiten kun je gerust eens in ons verslag lezen hoe wij e.e.a. ervaren hebben.
Groetjes,
Monique
Wij hadden voor dit jaar in eerste instantie dezelfde plannen als jullie. Ook New York vooraf op verzoek van de kinderen. Toch kozen wij op aanraden van dit forum uiteindelijk voor de hele 3 weken in het Westen (werden zelfs 3,5 week incl heen en terugreis).
En zowel wij als onze kinderen (15 en 17 jaar, die ook helemaal niet van wandelen houden) hebben echt de tijd van ons leven gehad.
Sterker nog we gaan komend jaar weer terug. En weer naar het Westen. Onze dochter slaagt als het goed is dit schooljaar voor haar examen en zou dan met mij naar New York mogen voor een week, maar wil niet eens meer. Is helemaal verliefd op Las Vegas, en als goede tweede San Francisco. Dus Las Vegas gaan we komend jaar weer meepikken

Wij hebben erg gevarieerde dingen gedaan. Onze kinderen (en wij natuurlijk) vonden de hele reis fantastisch, maar wat ze noemen als hoogtepunten (willekeurige volgorde):
- hele dag varen met speedboot op Lake Powell (Page)
- lopen van The Narrows (door rivier) in Zion NP
- The Strip ontdekken in Las Vegas
- Lower Antelope Canyon
- wandeling door Bryce NP
- hotel The View in Monument Valley (wat een uitzicht!)
- paardrijden in Monument Valley
- Alcatraz (SF)
- hop on hop off in SF
- Universal studio's in LA
Mocht je toch kiezen voor 3 weken in het Westen, dan kun je natuurlijk altijd nog eens een losse stedentrip naar New York doen.
Maar ook als jullie wel New York en het westen gaan combineren gaan jullie vast een hele mooie reis maken!
Ik hoop dat jullie al net zoveel genieten van de voorbereidingen als ik doe

Voor bovenstaande activiteiten kun je gerust eens in ons verslag lezen hoe wij e.e.a. ervaren hebben.
Groetjes,
Monique
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met een paar dagen NY en de rest in het zuidwesten heb je iets meer mogelijkheden, hoewel je nog steeds keuzes zult moeten maken.
Een paar voorbeelden:
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - Las Vegas
6 Las Vegas
7 Las Vegas - Grand Canyon
8 Grand Canyon
9 Grand Canyon - Page
10 Page - Bryce
11 Bryce - Zion
12 Zion
13 Zion - Death Valley
14 Death Valley - Mammoth Lakes
15 Mammoth Lakes - Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite
18 Yosemite - San Francisco
19 San Francisco
20 San Francisco
21 San Francisco
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - San Francisco
6 San Francisco
7 San Francisco
8 San Francisco - Yosemite
9 Yosemite
10 Yosemite - Mammoth Lakes
11 Mammoth Lakes - Death Valley
12 Death Valley - Las Vegas
13 Las Vegas
14 Las Vegas - Zion
15 Zion
16 Zion - Bryce
17 Bryce - Page
18 Page - Grand Canyon
19 Grand Canyon
20 Grand Canyon - Phoenix
21 Phoenix
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - San Francisco
6 San Francisco
7 San Francisco - Yosemite
8 Yosemite
9 Yosemite
13 Las Vegas
14 Las Vegas
15 Las Vegas - Los Angeles
16 Los Angeles
17 Los Angeles
18 Los Angeles - Pismo Beach
19 Pismo Beach - Monterey
20 Monterey - San Francisco
21 San Francisco
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - Las Vegas
6 Las Vegas - Las Vegas
7 Las Vegas - Death Valley
8 Death Valley - Mammoth Lakes
9 Mammoth Lakes - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite - Sequoia
12 Sequoia
13 Sequoia - Los Angeles
14 Los Angeles
15 Los Angeles
16 Los Angeles - Pismo Beach
17 Pismo Beach - Monterey
18 Monterey - San Francisco
19 San Francisco
20 San Francisco
21 San Francisco
Marianne
Een paar voorbeelden:
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - Las Vegas
6 Las Vegas
7 Las Vegas - Grand Canyon
8 Grand Canyon
9 Grand Canyon - Page
10 Page - Bryce
11 Bryce - Zion
12 Zion
13 Zion - Death Valley
14 Death Valley - Mammoth Lakes
15 Mammoth Lakes - Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite
18 Yosemite - San Francisco
19 San Francisco
20 San Francisco
21 San Francisco
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - San Francisco
6 San Francisco
7 San Francisco
8 San Francisco - Yosemite
9 Yosemite
13 Las Vegas
14 Las Vegas - Zion
15 Zion
16 Zion - Bryce
17 Bryce - Page
18 Page - Grand Canyon
19 Grand Canyon
20 Grand Canyon - Phoenix
21 Phoenix
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - San Francisco
6 San Francisco
7 San Francisco - Yosemite
8 Yosemite
9 Yosemite
13 Las Vegas
14 Las Vegas
15 Las Vegas - Los Angeles
16 Los Angeles
17 Los Angeles
18 Los Angeles - Pismo Beach
19 Pismo Beach - Monterey
20 Monterey - San Francisco
21 San Francisco
1 AMS - NY
2 NY
3 NY
4 NY
5 NY - Las Vegas
6 Las Vegas - Las Vegas
7 Las Vegas - Death Valley
8 Death Valley - Mammoth Lakes
9 Mammoth Lakes - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite - Sequoia
12 Sequoia
13 Sequoia - Los Angeles
14 Los Angeles
15 Los Angeles
16 Los Angeles - Pismo Beach
17 Pismo Beach - Monterey
18 Monterey - San Francisco
19 San Francisco
20 San Francisco
21 San Francisco
Marianne
Wij deden vorig jaar een combinatie van Florida en het zuidwesten in 21 dagen met onze kinderen van 13, 12 en 10. Prima te doen om deze 2 bestemmingen te combineren. We waren 2 weken in het zuidwesten en 1 week in Florida. Als jullie Florida vervangen door New York, kan het prima hoor. Je kan dan natuurlijk niet alles zien in het zuidwesten, maar dan heb je een reden om terug te gaan 
Het stukje in het zuidwesten zag er als volgt uit:
Home - Miami
Miami- San Francisco (binnenlandse vlucht)
San Francisco
San Francisco
San Francisco - Yosemite
Yosemite
Yosemite via Tioga Road en Bodie - Bishop
Bishop - Alabama Hills - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
LV - Grand Canyon
Grand Canyon - Sedona
Sedona - Phoenix
Phoenix- Tampa (binnenlandse vlucht)

Het stukje in het zuidwesten zag er als volgt uit:
Home - Miami
Miami- San Francisco (binnenlandse vlucht)
San Francisco
San Francisco
San Francisco - Yosemite
Yosemite
Yosemite via Tioga Road en Bodie - Bishop
Bishop - Alabama Hills - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
LV - Grand Canyon
Grand Canyon - Sedona
Sedona - Phoenix
Phoenix- Tampa (binnenlandse vlucht)
New York kan je ook prima eens als losse stedentrip doen . Regelmatig redelijke vluchtprijzen naar NY. Maar ieder zijn keuze .
Nee, 17 dagen voor het westen (4 dagen NY)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Zolang je maar beseft dat 17 dagen voor het zuidwesten eigenlijk minimaal is.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb al aardig wat mogelijkheden gegeven voor 17 dagen.
Kijk eens naar mijn 2011-verslag voor een route in 2 weken.
Marianne

Kijk eens naar mijn 2011-verslag voor een route in 2 weken.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Afgelopen zomer zijn wij met 3 kids (18,17,11) naar Amerika geweest. 4 dagen NY en 17 dagen zuidwest. Als de mogelijkheid er is dan is een aparte stedentrip NY natuurlijk het mooist. Wij hebben gekozen voor de combi met het besef dat de tijd in NY beperkt was, het is een geweldige reis geworden! We zijn blij dat we NY erbij hebben gedaan.
Top 3 van de kids waren NY, narrows in Zion en Alcatraz.
Top 3 van de kids waren NY, narrows in Zion en Alcatraz.
Dank jullie wel allemaal. Ik denk dat ik het plaatje bijna compleet heb, qua reis.
we beginnen met 4 nachten NY
Dan binnenlandse vlucht naar LV
LV - Zion
Zion - Bryce
Bryce - Page (incl. dag met boot op powell lake)
page - Monument Valley
MV - Grand Canyon
GC - LA
LA - Pismo beach
Pismo - Monterey
Monterey - SF
SF - A'dam
nu druk met het uitzoeken van de Hotels.
Ik zou graag naar The View gaan in MV. Maar deze is compleet volgeboekt (volgens de site) Toch maar even nabellen, denk ik.
en voor LV kijk ik op Smartervegas.com
De Promoties op SmarterVegas zijn super. Maar is dit betrouwbaar? Heeft iemand hier ervaring mee?
Via een travelagent heb ik een aanbod gekregen voor een auto huur van LV naar SF. Dit kost ongeveer € 1265,00 Volgens mij is dit wel een redelijke prijs voor Dodge Caravan minivan incl. gps/nav. Of hebben jullie een goed alternatief?
we beginnen met 4 nachten NY
Dan binnenlandse vlucht naar LV
LV - Zion
Zion - Bryce
Bryce - Page (incl. dag met boot op powell lake)
page - Monument Valley
MV - Grand Canyon
GC - LA
LA - Pismo beach
Pismo - Monterey
Monterey - SF
SF - A'dam
nu druk met het uitzoeken van de Hotels.
Ik zou graag naar The View gaan in MV. Maar deze is compleet volgeboekt (volgens de site) Toch maar even nabellen, denk ik.
en voor LV kijk ik op Smartervegas.com
De Promoties op SmarterVegas zijn super. Maar is dit betrouwbaar? Heeft iemand hier ervaring mee?
Via een travelagent heb ik een aanbod gekregen voor een auto huur van LV naar SF. Dit kost ongeveer € 1265,00 Volgens mij is dit wel een redelijke prijs voor Dodge Caravan minivan incl. gps/nav. Of hebben jullie een goed alternatief?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1715 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties