Ik ga meteen met de deur in huis vallen, er is veel gebeurd sinds ik hier mijn laatste reis gepland heb. Ik ben samen met alle andere collegas ontslagen op mijn werk, ik studeer terug voltijds aan een Hogeschool om mijn Bachelor in de IT te behalen en aangezien ik vorig jaar een VS-reis heb overgeslaan, ben ik van plan om er dit jaar weer eentje te doen! Ik zit wel een beetje "vast" met de tijdsperiode, de reis zal in Juli moeten plaatsvinden aangezien ik geen andere optie heb. Meer bepaald tussen 06/07 en 02/08 lijkt me leuk, dat zijn vier volle weken, daar kunnen we wel iets mee denk ik

Ik heb dus 3-4 weken te vullen en ik heb dus voorlopig nog niets gepland of geboekt (al wil ik dat wel zo snel mogelijk doen natuurlijk). Om ff te duidelijk te maken, ik ben niet zo echt een stadsmens (al vind ik een paar dagen in Vegas natuurlijk altijd de max!), maar meerdere dagen in grote steden verblijven zijn meestal niet mijn ding. Ik zit liever in de natuur, fotografeer daar en maak timelapses, een 4x4 tocht, etc. Zoals elke keer begint mijn fantasie op hol te slaan en wil ik weer teveel dingen zien

Wat ik zeker wil bezoeken: Moab, Badlands, Mt. Rushmore, Yellowstone, Las Vegas (de rest komt me niet zo nauw).
http://goo.gl/YV2OYF
Denver
Scotsbluff
Custer (Mt. Rushmore)
Badlands NP
Sheridan
Cody (Beartooth Pass)
Yellowstone NP
Jackson (Grand Teton NP)
Salt Lake City (Antelope Island)
Vernal (Flaming Gorge en Dinosaur NM)
Grand Junction (misschien)
Moab (Canyonlands)
Monument Valley
Page
Las Vegas
Ik zit met deze route rond de 4000km, wat nog vrij doenbaar is lijkt me. De vorige reizen zat ik telkens boven de 6000km gok ik. Er mogen nog zeker dingen bij, weg of aangepast worden indien ik super mooi mis of iets beter laat vallen. In ieder geval, heel hard bedankt voor de eventuele hulp

Groeten,
Frankie