Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Fraa Juli 2015: Denver-Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gesloten
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Reis Fraa Juli 2015: Denver-Las Vegas

Bericht door Fraa »

Hallo allemaal! Het is een hele tijd geleden dat ik me hier nog heb laten zien, ik hoop dat de meesten mij nog herkennen? :D
Ik ga meteen met de deur in huis vallen, er is veel gebeurd sinds ik hier mijn laatste reis gepland heb. Ik ben samen met alle andere collegas ontslagen op mijn werk, ik studeer terug voltijds aan een Hogeschool om mijn Bachelor in de IT te behalen en aangezien ik vorig jaar een VS-reis heb overgeslaan, ben ik van plan om er dit jaar weer eentje te doen! Ik zit wel een beetje "vast" met de tijdsperiode, de reis zal in Juli moeten plaatsvinden aangezien ik geen andere optie heb. Meer bepaald tussen 06/07 en 02/08 lijkt me leuk, dat zijn vier volle weken, daar kunnen we wel iets mee denk ik :D

Ik heb dus 3-4 weken te vullen en ik heb dus voorlopig nog niets gepland of geboekt (al wil ik dat wel zo snel mogelijk doen natuurlijk). Om ff te duidelijk te maken, ik ben niet zo echt een stadsmens (al vind ik een paar dagen in Vegas natuurlijk altijd de max!), maar meerdere dagen in grote steden verblijven zijn meestal niet mijn ding. Ik zit liever in de natuur, fotografeer daar en maak timelapses, een 4x4 tocht, etc. Zoals elke keer begint mijn fantasie op hol te slaan en wil ik weer teveel dingen zien :D

Wat ik zeker wil bezoeken: Moab, Badlands, Mt. Rushmore, Yellowstone, Las Vegas (de rest komt me niet zo nauw).

http://goo.gl/YV2OYF

Denver
Scotsbluff
Custer (Mt. Rushmore)
Badlands NP
Sheridan