Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis tirak: Van Page naar Las Vegas via Zion of Bryce

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tirak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis tirak: Van Page naar Las Vegas via Zion of Bryce

Bericht door tirak »

Beste forumlezers

Ik had initieel Page - Zion voorzien met 1 overnachting in Zion,en dag B door naar Las Vegas
Kunnen we ook op 1 dag vanuit Page naar Bryce Canyon over Cottonwood Canyon road (125 km of 3u rijden volgens Google maps.bergweg ??)en dan van uit Bryce Canyon nog "doorsteken " tot Zion ?
Of is dat teveel van het goede ?
Of dan toch maar overnachten in Bryce, en op dag B direct naar Las Vegas en Zion overslaan?

bedankt voor advies
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Van Page naar Las Vegas via Zion of Bryce

Bericht door Marcopstal »

Page - Zion - Las Vegas met één overnachting is eigenlijk al krap. Dan ook nog eens Bryce toevoegen is gewoon veel te veel.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Met maar 1 overnachting zou ik kiezen voor alleen Bryce.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Let wel op dat de Cottonwood Canyon een onverharde weg is, die iig na flinke regen onbegaanbaar is.
Het is ook niet echt sneller om zo vanuit Page Bryce te bereiken.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het ligt eraan wat je verder nog wilt doen. Ik denk dat je met stops wel iets langer over de cottonwood canyon road zou kunnen doen en dat je dus hooguit een halve dag hebt voor Bryce. Als je de dag erna niet vroeg in Las Vegas moet zijn zou je via Zion kunnen rijden en nog meer dan een halve dag in Zion kunnen doorbrengen. Je wint ook nog een uur terug tussen Zion en Las Vegas. Of gewoon door Zion heenrijden (ik neem aan dat je een parkenpas hebt) en dan direct doorrijdt naar Las Vegas...
tirak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door tirak »

hartelijk dank aan iedereen.
Het wordt dus vanuit page naar Bryce Canyon, met daar 1 overnachting.Bryce lijkt me ook zowel mooier van Zion ?

De onverharde weg via Cottonwood laat ik ook maar aan ons voorbij gaan. Ik dacht aan een mooier landschap ,heb ik geen zin om vast te geraken met de wagen..

De volgende dag gaan we dan rechtstreeks van Bryce naar las Vegas.
Thanks a lot :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zion en Bryce kun je niet met elkaar vergelijken. Het zijn compleet verschillende parken. Maar of je nu voor Zion of Bryce kiest, je zult je in beide parken vermaken. Op en langs de 89 vanaf Kanab naar Bryce zit veel wildlife en het is best een leuke weg om te rijden. Je kan er altijd nog voor kiezen om als je naar Las Vegas rijd de 9 door Zion te rijden. Ik neem aan dat je een parkenpas aanschaft, dus dat kost je ook niets voor entree en je hebt een mooie routedeel, want vanaf St. George tot aan Las Vegas is het vrij saai. Ga dan niet door Valley of fire sp, want daar heb je geen tijd voor.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer