Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mega: Los Angeles - San Francisco met dreumes van bijna 2.
Reis Mega: Los Angeles - San Francisco met dreumes van bijna 2.
* Note mod (Marco): bericht afgesplitst van onderwerp: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=64286
Hartelijk dank voor de antwoorden.
Wij vliegen 29 december naar LA en 18 januari weer terug vanaf San Fransisco. Tips voor een planning zijn welkom!
Wij willen 31 december / 5 januari graag rustig highway 1 rijden en santa barbara, santa maria, etc. bekijken. Een rustige route lijkt mij i.v.m. onze zoon van bijna 2.
29 december: aankomst LA, auto ophalen etc
30 december: hollywood / LA
31 december: highway 1
1 januari:
2 januari:
3 januari:
4 januari:
5 januari:
6 januari: aankomst San Fransisco
7 januari: bruiloft
8 januari: golden bridge / Sf
9 januari: sf
10 januari: alcatraz
11 januari: sf
12 januari:
13 januari: bruiloft
14 januari: rust dagje
15 januari:
16 januari:
17 januari:
18 januari: Sf- Amsterdam
Er zijn nog veel dagen open en zoveel te doen! Hebben jullie tips?
Hartelijk dank voor de antwoorden.
Wij vliegen 29 december naar LA en 18 januari weer terug vanaf San Fransisco. Tips voor een planning zijn welkom!
Wij willen 31 december / 5 januari graag rustig highway 1 rijden en santa barbara, santa maria, etc. bekijken. Een rustige route lijkt mij i.v.m. onze zoon van bijna 2.
29 december: aankomst LA, auto ophalen etc
30 december: hollywood / LA
31 december: highway 1
1 januari:
2 januari:
3 januari:
4 januari:
5 januari:
6 januari: aankomst San Fransisco
7 januari: bruiloft
8 januari: golden bridge / Sf
9 januari: sf
10 januari: alcatraz
11 januari: sf
12 januari:
13 januari: bruiloft
14 januari: rust dagje
15 januari:
16 januari:
17 januari:
18 januari: Sf- Amsterdam
Er zijn nog veel dagen open en zoveel te doen! Hebben jullie tips?
Re: Reis Mega: Los Angeles - San Francisco met dreumes van bijna 2.
Wat zijn dingen die je wilt doen? Wil je bijvoorbeeld ook naar Sequoia en Yosemite NP of..?
In Monterey kan je ook lekker de boot op, om een whale watching tour te doen.
In Monterey kan je ook lekker de boot op, om een whale watching tour te doen.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Monterrey zou ik zeker aanraden voor een paar dagen.
Met het Aquarium, een whale watch en de 17 mile drive is daar alvast een hoop te doen.
Een uitstap naar Yosemite of seqouia moet ook nog wel lukken.
Maar dan moet je dat wil willen
Met het Aquarium, een whale watch en de 17 mile drive is daar alvast een hoop te doen.
Een uitstap naar Yosemite of seqouia moet ook nog wel lukken.
Maar dan moet je dat wil willen

Wij gaan deze zomer naar de VS met onze dochter van dan net 3. Wij hebben er ook voor gekozen om het een beetje rustig aan te doen en doen min of meer het standaard rondje zoals hier op het forum beschreven staat in 4 weken. Wij vliegen naar LA en dan Santa Barbara, Pismo Beach, Monterey, San Francisco, Yosemite Park, Mono Lake, Death Valley, Las Vegas, Zion Park, Bryce Canyon, Page, Grand Canyon, Sedona, Kingman, Palm Springs (en Joshua tree park), en dan eindigen we een paar dagen aan het strand in LA.
Ik zie dat iemand whale whatching aanraadt, wij hebben besloten dit niet te gaan doen. Ik weet niet hoe leuk onze dochter het gaat vinden, zolang op een boot. Zo'n tocht kan lang duren met een driftige peuter
Ik zie dat iemand whale whatching aanraadt, wij hebben besloten dit niet te gaan doen. Ik weet niet hoe leuk onze dochter het gaat vinden, zolang op een boot. Zo'n tocht kan lang duren met een driftige peuter

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is wat lastig plannen met die 2 bruiloften precies in het midden. De overige dagen zijn nu erg versnipperd. Jammer dat je nu niet meer tijd hebt rondom LA. Misschien iets minder tijd nemen voor Hyw 1 en een paar dagen in LA blijven?
Als het goed weer is zou ik zeker naar Yosemite gaan. Doe dan een overnachting in het park of in de omgeving. Als er sneeuw verwacht wordt heb je sneeuwkettingen nodig, dus kijk goed naar de weersvooruitzichten.
Ten noorden van SF is ook voldoende te zien zoals Sausolito, Muir Woods etc.
Ik vind een gids als de Lonely Planet wel handig voor een dergelijke reis. Je kunt eens in de bieb kijken naar een LP of andere gidsen.
Marianne
Als het goed weer is zou ik zeker naar Yosemite gaan. Doe dan een overnachting in het park of in de omgeving. Als er sneeuw verwacht wordt heb je sneeuwkettingen nodig, dus kijk goed naar de weersvooruitzichten.
Ten noorden van SF is ook voldoende te zien zoals Sausolito, Muir Woods etc.
Ik vind een gids als de Lonely Planet wel handig voor een dergelijke reis. Je kunt eens in de bieb kijken naar een LP of andere gidsen.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2015 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-