Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Sand0rf: 21 dagen zuidwesten LV => LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis Sand0rf: 21 dagen zuidwesten LV => LA
Hallo allemaal,
Mijn vriendin en ik willen volgend jaar een rondreis door het zuidwesten van de Verenigde Staten. Nu heb ik al vele verslagen gelezen en een hoop ideeën opgedaan en daarmee een reisplanning in elkaar gezet maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. Uitgangspunt is dat we niet elke dag in de auto zitten en wat meer de tijd hebben om highlights te zien. We willen rond half juni 2017 vertrekken om zo de grootste kans te hebben dat de Tioga Pass open is en in Las Vegas voor de echte bloedhitte van juli en augustus te zitten.
Dag 1: Europa => Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas => Grand Canyon NP
Dag 4: Grand Canyon NP => Page
Dag 5: Page
Dag 6: Page => Zion NP
Dag 7: Zion NP
Dag 8: Zion NP => Death Valley NP
Dag 9: Death Valley NP => Yosemite NP
Dag 10: Yosemite NP
Dag 11: Yosemite NP
Dag 12: Yosemite NP => San Fransisco
Dag 13: San Fransisco
Dag 14: San Fransisco
Dag 15: San Fransisco
Dag 16: San Fransisco => San Simeon
Dag 17: San Simeo => Los Angeles
Dag 18: Los Angeles
Dag 19: Los Angeles
Dag 20: Vertrek Los Angeles
Dag 21: Aankomst Europa
Misschien dat je opvalt dat Bryce Canyon NP mist in dit schema, dit is bewust gedaan. Niet alleen omdat wij denken dat Zion een mooier park is maar ook omdat we wellicht in de toekomst nog terug willen en dan richting Rocky Mountains/Yellowstone NP. In dat geval zou je vanuit Las Vegas naar Bryce naar Monument Valley en verder richting Denver kunnen gaan.
Hebben jullie nog tips of aanmerkingen op dit schema? Of suggesties die we echt niet kunnen missen als we daar zijn.
Alvast bedankt!
Mijn vriendin en ik willen volgend jaar een rondreis door het zuidwesten van de Verenigde Staten. Nu heb ik al vele verslagen gelezen en een hoop ideeën opgedaan en daarmee een reisplanning in elkaar gezet maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. Uitgangspunt is dat we niet elke dag in de auto zitten en wat meer de tijd hebben om highlights te zien. We willen rond half juni 2017 vertrekken om zo de grootste kans te hebben dat de Tioga Pass open is en in Las Vegas voor de echte bloedhitte van juli en augustus te zitten.
Dag 1: Europa => Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas => Grand Canyon NP
Dag 4: Grand Canyon NP => Page
Dag 5: Page
Dag 6: Page => Zion NP
Dag 7: Zion NP
Dag 8: Zion NP => Death Valley NP
Dag 9: Death Valley NP => Yosemite NP
Dag 10: Yosemite NP
Dag 11: Yosemite NP
Dag 12: Yosemite NP => San Fransisco
Dag 13: San Fransisco
Dag 14: San Fransisco
Dag 15: San Fransisco
Dag 16: San Fransisco => San Simeon
Dag 17: San Simeo => Los Angeles
Dag 18: Los Angeles
Dag 19: Los Angeles
Dag 20: Vertrek Los Angeles
Dag 21: Aankomst Europa
Misschien dat je opvalt dat Bryce Canyon NP mist in dit schema, dit is bewust gedaan. Niet alleen omdat wij denken dat Zion een mooier park is maar ook omdat we wellicht in de toekomst nog terug willen en dan richting Rocky Mountains/Yellowstone NP. In dat geval zou je vanuit Las Vegas naar Bryce naar Monument Valley en verder richting Denver kunnen gaan.
Hebben jullie nog tips of aanmerkingen op dit schema? Of suggesties die we echt niet kunnen missen als we daar zijn.
Alvast bedankt!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Sand0rf: 21 dagen zuidwesten LV => LA
Ik zou Bryce zeker wel erin zetten. Doe dan je volgende reis een rondje Denver of Salt Lake City zeg ik dan.
Persoonlijk zou ik ook een stop meer tussen San Francisco en LA zetten en dan een dagje minder SF. Ook is het eigenlijk makkelijker een stop tussen Death Valley en Yosemite te zetten. Daartussen kan je makkelijk nog een hele dag spenderen.
Persoonlijk zou ik ook een stop meer tussen San Francisco en LA zetten en dan een dagje minder SF. Ook is het eigenlijk makkelijker een stop tussen Death Valley en Yosemite te zetten. Daartussen kan je makkelijk nog een hele dag spenderen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Sand0rf: 21 dagen zuidwesten LV => LA
Ik zou ook zeker Bryce meenemen. Zion is leuk, maar niet echt mooier. Anders. San Francisco (met een c) zou met een dag minder kunnen. Misschien nog een dag toevoegen? Dan heb je ook nog tijd voor een extra stop aan de kust. Ik zou ook zeker nog een overnachting doen aan de oostkant van Yosemite zodat je ook tijd hebt voor Bodie en de Tioga Pass. Zie voor die route ons 2013- en 2015-verslag we waren er toen ook in juni. Ik zou het wel aandurven om eerder in juni te vertrekken, als je half juni vertrekt ben je eind juni in Yosemite. Begin juni vertrekken kan ook.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1602 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal