Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Magge: Voorbeeldreis in omgekeerde richting

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Magge
Amerika-ontdekker

Reis Magge: Voorbeeldreis in omgekeerde richting

Bericht door Magge »

Goede avond,
Een vraagje ivm de voorbeeldreis: Is het ook mogelijk deze reis in de andere richting aan te vatten?
Ik bedoel: San Francisco-Los Angelos-Kingman-Page-Bryce-Zion-Las Vegas-Death Valley-Yosemite-San Francisco?
We willen reizen de laatste weken van mei/de eerste dagen van juni. Zo hebben we meer kans dat de Tiogapas open is.

Bedankt voor jullie advies!
Hockey
Amerika-expert

Re: Voorbeeldreis in omgekeerde richting

Bericht door Hockey »

Laat ik een andere vraag stellen. Waarom zou het niet mogelijk zijn de voorbeeldroute in omgekeerde volgorde te doen?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Voorbeeldreis in omgekeerde richting

Bericht door PSVwally »

Wat ik er in het commentaar bij heb geschreven:
TIP: de route is geschreven als een retour met startpunt Los Angeles, maar de route is zo uitgeschreven dat u ook kunt starten in San Francisco en/of Las Vegas, en het is ook mogelijk om de route in tegengestelde richting te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer