Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Naomii28: zomer 2017
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis Naomii28: zomer 2017
Hoi iedereen,
Ik ga samen met twee vriendinnen een roadtrip doen in Amerika. Nu hebben we een planning, maar vroegen ons af of er dingen zijn die we echt niet mochten missen. Hierbij het voorlopige schema:
Dag 1: aankomst L.A
Dag 2: L.A.
Dag 3: L.A
Dag 4: L.A. -> San Diego
Dag 5: San Diego
Dag 6: San Diego
Dag 7: San Diego -> Palm Springs
Dag 8: Palm Springs -> Sedona
Dag 9: Sedona
Dag 10: Sedona
Dag 11: Sedona -> Gran Canyon
Dag 12: Grand Canyon
Dag 13: Grand Canyon
Dag 14: Grand Canyon -> Las Vegas
Dag 15: Las Vegas
Dag 16: Las Vegas -> Death Valley
Dag 17: Death Valley
Dag 18: Death Valley -> Yosemite
Dag 19: Yosemite
Dag 20: Yosemite -> San Francisco
Dag 21: San Francisco
Dag 22: San Franciso -> Santa Barbara
Dag 23: Santa Barbara -> L.A
Dag 24: Vertrek
Ik zag bij vele Zion staan. Is dit een aanrader en met wat kunnen we het best veranderen? Is er veel te zien in Death Valley?
Alvast bedankt.
Ik ga samen met twee vriendinnen een roadtrip doen in Amerika. Nu hebben we een planning, maar vroegen ons af of er dingen zijn die we echt niet mochten missen. Hierbij het voorlopige schema:
Dag 1: aankomst L.A
Dag 2: L.A.
Dag 3: L.A
Dag 4: L.A. -> San Diego
Dag 5: San Diego
Dag 6: San Diego
Dag 7: San Diego -> Palm Springs
Dag 8: Palm Springs -> Sedona
Dag 9: Sedona
Dag 10: Sedona
Dag 11: Sedona -> Gran Canyon
Dag 12: Grand Canyon
Dag 13: Grand Canyon
Dag 14: Grand Canyon -> Las Vegas
Dag 15: Las Vegas
Dag 16: Las Vegas -> Death Valley
Dag 17: Death Valley
Dag 18: Death Valley -> Yosemite
Dag 19: Yosemite
Dag 20: Yosemite -> San Francisco
Dag 21: San Francisco
Dag 22: San Franciso -> Santa Barbara
Dag 23: Santa Barbara -> L.A
Dag 24: Vertrek
Ik zag bij vele Zion staan. Is dit een aanrader en met wat kunnen we het best veranderen? Is er veel te zien in Death Valley?
Alvast bedankt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Zomer 2017
Welkom op het forum!
Waar houden jullie van en waarom heb je gekozen voor meerdere dagen Sedona en Grand Canyon? Wat zijn jullie plannen daar?
In Death Valley is veel te zien, maar als jullie in de zomer gaan lijken me alleen wat korte stops voldoende.
Als je via de kustroute wilt rijden is SF - Santa Barbara erg ver, je kunt beter iets eerder stoppen.
Heb je je al wat ingelezen? Kijk bijvoorbeeld eens op www.ontdek-amerika.nl voor de parken. En kijk eens naar de voorbeeldroute.
Marianne
Waar houden jullie van en waarom heb je gekozen voor meerdere dagen Sedona en Grand Canyon? Wat zijn jullie plannen daar?
In Death Valley is veel te zien, maar als jullie in de zomer gaan lijken me alleen wat korte stops voldoende.
Als je via de kustroute wilt rijden is SF - Santa Barbara erg ver, je kunt beter iets eerder stoppen.
Heb je je al wat ingelezen? Kijk bijvoorbeeld eens op www.ontdek-amerika.nl voor de parken. En kijk eens naar de voorbeeldroute.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Goh, we dachten dat er wel veel te zien was, maar op zich geen idee. We hebben het al een beetje veranderd omdat we ook Zion en Bryce willen zien.
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles -> San Diego
San Diego
San Diego
San Diego -> Palm Springs
Palm Springs -> Sedona
Sedona -> Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon -> Bryce
Bryce -> Zion
Zion
Zion -> Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas -> Death Valley
Death Valley -> Yosemite
Yosemite
Yosemite -> Lake Tahoe
Lake Tahoe -> San Fran
San Fran
San Fran -> Santa Barbara
Santa Barbara -> LA
LA -> AMS
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles -> San Diego
San Diego
San Diego
Palm Springs -> Sedona
Sedona -> Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon -> Bryce
Bryce -> Zion
Zion
Zion -> Las Vegas
Las Vegas
Death Valley -> Yosemite
Yosemite
Yosemite -> Lake Tahoe
Lake Tahoe -> San Fran
San Fran
San Fran -> Santa Barbara
Santa Barbara -> LA
LA -> AMS
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van Death Valley naar Yosemite is een lange rit. Ik zou daar een tussenstop nemen, bijvoorbeeld in Mammoth Lakes, en die kronkel naar Lake Tahoe vergeten. Dan heb je een mooie route!
Marianne
Marianne
Mooie route Naomi
En ook voor een stuk herkenbaar. Wij gaan in 2017 alle 13 stops uit de Disney attractie Soarin' over California aan doen en ja ook wij hebben de trip van Yosemite naar Lake Tahoe voor de boeg
Als ik een persoonlijke voorkeur mag uitspreken over jullie route; ik zou een dag LA en een dag San Diego inruilen voor 2 dagen elders in de route. Bijvoorbeeld een extra dag gebruiken voor Pacific Coast Highway en misschien een extra dag in Las Vegas ?

Als ik een persoonlijke voorkeur mag uitspreken over jullie route; ik zou een dag LA en een dag San Diego inruilen voor 2 dagen elders in de route. Bijvoorbeeld een extra dag gebruiken voor Pacific Coast Highway en misschien een extra dag in Las Vegas ?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis Naomii28: zomer 2017
Bedankt voor de informatie!
We gaan naar Universal Studios en proberen om Comic Con te doen dus die dagen kunnen we er niet echt af doen. Oh leuk alle Disney's! Zal wel super leuk zijn!
We gaan naar Universal Studios en proberen om Comic Con te doen dus die dagen kunnen we er niet echt af doen. Oh leuk alle Disney's! Zal wel super leuk zijn!
Hey,
Persoonlijk vind ik dat jullie te lang in LA blijven. Ik weet niet wat jullie plannen daar zijn maar LA op zich is niet zo bijzonder en soms heel vuil. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Zion is echt een aanrader als je van wandelen houdt.
Persoonlijk vind ik dat jullie te lang in LA blijven. Ik weet niet wat jullie plannen daar zijn maar LA op zich is niet zo bijzonder en soms heel vuil. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Zion is echt een aanrader als je van wandelen houdt.
Heb je al eens naar de voorbeeldroute gekeken? http://www.allesamerika.com/rondreis-zu ... erika.html
Ik ben het met Marianne eens dat Death Valley - Yosemite echt te ver is voor 1 dag. San Francisco - Santa Barbara is ook echt te ver voor 1 dag als jullie via de mooie highway 1 willen rijden. Ik zou een stop aanraden in Monterey en Pismo Beach. Als je het met maar 1 stop wilt doen zou ik kiezen voor Pismo Beach.
Ik ben het met Marianne eens dat Death Valley - Yosemite echt te ver is voor 1 dag. San Francisco - Santa Barbara is ook echt te ver voor 1 dag als jullie via de mooie highway 1 willen rijden. Ik zou een stop aanraden in Monterey en Pismo Beach. Als je het met maar 1 stop wilt doen zou ik kiezen voor Pismo Beach.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
We wilden graag de stad wat verkennen en dan naar de pretparken gaan, daarom dat we er wel enkele dagen zijn. Ik heb inderdaad al slechte dingen over LA gehoord, maar we zouden graag Universal enzo doen.ilseb schreef:Hey,
-
- Amerika-ontdekker
Dank je voor de tips! Ik heb al naar de voorbeeldroute gekeken. Op Google maps staat 4 uur van Death Valley naar Yosemite is dit dan langer? 4 uur vind ik persoonlijk nog wel meevallen.SanFran schreef:Heb je al eens naar de voorbeeldroute gekeken? http://www.allesamerika.com/rondreis-zu ... erika.html
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Van Las Vegas naar Yosemity kan in principe wel met 1 stop. Maar dan kun je beter doorrijden naar bijv. Bishop. Wij hebben dit een aantal jaren terug ook gedaan. Je rijdt dan door Death Valley waar je een aantal keren een korte stop kunt houden.
Misschien is het ook een idee om voor de afwisseling de volle dagen Los Angeles aan het eind te doen. Nu zit je 6 dagen achter elkaar in een stad.
Ik zou ook Lake Tahoe vergeten en de extra dag gebruiken voor de kustweg.
Misschien is het ook een idee om voor de afwisseling de volle dagen Los Angeles aan het eind te doen. Nu zit je 6 dagen achter elkaar in een stad.
Ik zou ook Lake Tahoe vergeten en de extra dag gebruiken voor de kustweg.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als ze Dag 1 aankomen doe je die dag weinig meer. Dag 2 of 3 Universal, dus blijft er eigenlijk 1 dag voor de stad over als ik het zo lees. Wat is daar te lang aan? Eerder vrij kort. LA kan je beter niet als één stad zien. Ik vind het juist geweldig, maar benader het niet zo als een bv een SF of zelfs Denver wat veel 'knussere' steden zijn die ook makkelijke qua bereikbaarheid zijn. De 1e keer had ik van LA ook zoiets van wat is dit voor een stad, maar ik ben er anders naar gaan kijken op de volgende trip en vind het nu echt een topgebied. Alleen vraag ik me nogsteeds af waarom 2u surfles 160 dollar moet kosten....ilseb schreef:Hey,
Persoonlijk vind ik dat jullie te lang in LA blijven...plannen daar zijn...
Naomie: Kijk eens op mijn onderschrift met wat zaken wat je in LA kunt doen..en dan moet ik het nog bijwerken met mijn trip van 2 weken geleden.
LA moet je met andere ogen bekijken dan bv een SF. De afstand van bv de santa monica pier naar hollywood walk of fame is al iets van 25km ofzo. Alle highlights van LA liggen itt SF en Vegas erg ver uit elkaar.
LA is itt SF ook een stad die je vooraf beter kunt plannen. Venice Beach laat in de ochtend of middag (niet de plek voor 3 vrouwen s avonds), Santa Monica/Sunset Blvd in de middag of avond. Combineer bv Universal met Griffith observatory daarna. Hollywood walk of fame met daarna venice en dan afsluiten in Santa Monica ik noem maar wat. Bereid je wel een beetje voor, niet alleen in LA, maar zeker ook in Vegas en SF dat je bv wel veel daklozen gaat zien en dat vooral s avonds je gewoon niet overal moet komen als toerist. Niet om je bang te maken, maar je hebt op sommige plekken gewoon niets te zoek zeg ik maar.
Ik zou in dit geval ook echt de stop in Lake Tahoe eruit halen en die gebruiken om de kustweg of de weg naar Yosemite op te delen. Tahoe is best leuk voor een paar dagen, maar in dit geval maakt het m.i. jullie reis wat minder omdat je dan in 5 dagen 3 flinke rijdagen hebt. Vergis je niet in het aantal kms dat je maakt en de tijd die je soms ter plekke hebt. Als Tahoe een must is zou ik daar ergens een nacht bij plakken.
SF - Santa Barbara is qua afstand wel te doen, maar je kan dan onderweg niet veel bekijken. Dat is één vd weinige plekken waar de google maps tijd voor mij ook echt niet klopt. Je kan op het stuk tussen Carmel en Cambria door de vele bochten ook niet echt doorrijden. Overigens is het ook mooier om hier pas smiddags te rijden om er s ochtends vaak nog wel kans is op dichte oceaanmist, ook bij de golden gate bridge in SF. Ik zou ook echt eerder stoppen die dag rond Morro Bay/Pismo Beach is al wel het uiterste. Op de hierboven genoemde voorbeeldroute staat ook een link wat er allemaal op de kustroute te beleven is. Je hebt, zeker met die rit geen tijd voor bv een walvistocht of de 17ml drive in monterey of voor lange stops in big sur of pfeiffer sp. Ik vind je route op deze 2 kleine tweeks prima hoor. Ik zou op de dag Sedona - GC, afhankelijk van waar je overnacht pas tegen zonsondergang bij de GC aankomen, zeker omdat je daarna nog een volle dag hebt wat in principe voldoende tijd is voor de south rim. Onderweg rond Sedona is genoeg te doen.
Kijk voor hotels behalve Palm Springs misschien ook eens op Palm Desert/Indian Wells/Indo, dat ligt allemaal aan elkaar.
Death Valley - Yosemite in 4 uur? Waar haal je dat vandaan? Reken eerder op 5.5u als pure rijtijd zonder stops. Waar overnacht je in Yosemite? Want als je niet in het park overnacht kan je er zo nog een uur of 1.5uur bijtellen. Maar onderweg heb je in Lone Pine bv nog de Alabama hills, mt whitney portal, bij Bishop ancient bristlecone forest, voorbij Lee Vining Bodie ghost town en mono lake. Je wilt onderweg echt wel een aantal keer stoppen langs de tioga pass. Reken echt op een volle dag met alle highlights op de rit van Death Valley naar Yosemite. Voer in google maps voor death valley (centraal punt) stovepipe wells in en voer voor Yosemite, Yosemite Valley in. Als je het in 1 keer wilt doen kan je beter bv in Lone Pine of Bishop overnachten ipv Death Valley. Dat is vaak ook goedkoper overigens, maar dat is een keuze. Dan kan je wel in 1 dag doorrijden naar Yosemite
Edit; Ik zie dat Ingrid me voor is.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die 4 uur klopt niet, dan ben je aan de oostkant van het park denk ik. Dat is juist het punt waar een extra overnachting wel mooi zou zijn,Naomii28 schreef: Op Google maps staat 4 uur van Death Valley naar Yosemite is dit dan langer? 4 uur vind ik persoonlijk nog wel meevallen.
Gebruik voor de afstand tot Yosemite in GoogleMaps Yosemite Village. Als je buiten het park overnacht komt er al snel nog een uur bi de reistijd.
Je moet ook niet alleen rekening hiuden met de reistijd maar ook met de bezienswaardigheden onderweg. Langs de Tioga Pass is ook veel te zien; dit is een deel van Yosemite dus waarom niet ook hier voldoende tijd voor uittrekken? Ook tussen DV en Yosemite is veel te zien.
Kijk eens in ons 2013- en 2015-verslag voor de route en de bezienswaardigheden onderweg.
Hoe vroeg of laat in de zomer gaan jullie?
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
De volle dagen LA zou ik zowiezo achteraan zetten. Start je roadtrip op de eerste dag dat je er bent.
Het aantal dagen LA en San Diego is best goed op zich. Hier zou ik niets aan opofferen.
Voor de Grand Canyon voorzie je twee nachten. Wat ben je daar van plan ? Als je alleen wat viewpoints wil zien heb je zoveel tijd niet nodig. Velen hebben de GC op een paar uur wel gezien.
Page ontbreekt dan wel weer in de route, net als Monument Valley.
Death Valley - Yosemite is echt niet haalbaar voor één dag. Er zijn nog tal van zaken aan de oostkant van de Sierra's en langsheen de Tioga Pass zodat je dit wel bijna in twee dagen moet opdelen.
SF- Santa Barbara is echt veel te ver voor één dag. Op die wijze kan je van de kustroute niet genieten.
Het aantal dagen LA en San Diego is best goed op zich. Hier zou ik niets aan opofferen.
Voor de Grand Canyon voorzie je twee nachten. Wat ben je daar van plan ? Als je alleen wat viewpoints wil zien heb je zoveel tijd niet nodig. Velen hebben de GC op een paar uur wel gezien.
Page ontbreekt dan wel weer in de route, net als Monument Valley.
Death Valley - Yosemite is echt niet haalbaar voor één dag. Er zijn nog tal van zaken aan de oostkant van de Sierra's en langsheen de Tioga Pass zodat je dit wel bijna in twee dagen moet opdelen.
SF- Santa Barbara is echt veel te ver voor één dag. Op die wijze kan je van de kustroute niet genieten.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
Hoi iedereen
Bedankt voor de input!
We zitten nu aan dit schema:
Los Angeles aankomst
Los Angeles
Los Angeles -> San Diego
San Diego
San Diego
Palm Springs->Sedona
Sedona -> Grand Canyon
Grand Canyon -> Page
Page -> monument valley
Monument valley-> Bryce canyon
Bryce
Bryce->Zion
Zion -> Las Vegas
Las Vegas
Death Valley -> Yosemite
Yosemite
Yosemite -> San Fran
San Fran
San Fran
San Fran -> Pismo beach
Pismo beach -> LA
LA -> AMS
We kunnen niet aan Death Valley en Yosemite sleutelen want we hebben geen dagen meer over vrees ik. Nu heb ik de hotels zowat bekeken en uitgerekend en kom aan een 900 euro per persoon. Zou dit kunnen kloppen? Of zijn we te goeikoop/duur aan het kijken?
Bedankt voor de input!
We zitten nu aan dit schema:
Los Angeles aankomst
Los Angeles
Los Angeles -> San Diego
San Diego
San Diego
Palm Springs->Sedona
Sedona -> Grand Canyon
Grand Canyon -> Page
Page -> monument valley
Monument valley-> Bryce canyon
Bryce
Bryce->Zion
Zion -> Las Vegas
Las Vegas
Death Valley -> Yosemite
Yosemite
Yosemite -> San Fran
San Fran
San Fran
San Fran -> Pismo beach
Pismo beach -> LA
LA -> AMS
We kunnen niet aan Death Valley en Yosemite sleutelen want we hebben geen dagen meer over vrees ik. Nu heb ik de hotels zowat bekeken en uitgerekend en kom aan een 900 euro per persoon. Zou dit kunnen kloppen? Of zijn we te goeikoop/duur aan het kijken?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is niet zo logisch om voor een klein park als Bryce net zo veel tijd uit te trekken als voor Yosemite. Wat zijn je plannen in Bryce?
Als je niet nog een extra stop wilt doen tussen Las Vegas en Yosemite zou ik niet in DV overnachten maar iets verder rijden,m bijvoorbeeld naar Bishop. Is ook nog eens goedkoper.
Hen je de tickets al geboekt? Je zou ook kunnen overwegen om een one way te doen, bijvoorbeeld van Phoenix naar LA, of van SF naar LA (zonder kustroute). Dat geeft je iets meer ruimte voor de rest van de route.
Wat voor hotels heb je nu op het oog? Je rekent nu ongeveer 100 per kamer? Ik denk dat je op veel plaatsen duurder uit bent.
Marianne
Als je niet nog een extra stop wilt doen tussen Las Vegas en Yosemite zou ik niet in DV overnachten maar iets verder rijden,m bijvoorbeeld naar Bishop. Is ook nog eens goedkoper.
Hen je de tickets al geboekt? Je zou ook kunnen overwegen om een one way te doen, bijvoorbeeld van Phoenix naar LA, of van SF naar LA (zonder kustroute). Dat geeft je iets meer ruimte voor de rest van de route.
Wat voor hotels heb je nu op het oog? Je rekent nu ongeveer 100 per kamer? Ik denk dat je op veel plaatsen duurder uit bent.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Dat dachten we al. Daar zitten we dus wel nog met een dagje over. Dus dan kunnen misschien beter een ander park langer doen of er iets anders bijnemen?
Goh ik heb het zelf allemaal uitgerekend al op de sites van de hotels, vooral Best Westerns en sommige zijn Inns. Dan komen we op 970 dollar per persoon. We zijn wel met 3 dus misschien scheelt dat wat?
Goh ik heb het zelf allemaal uitgerekend al op de sites van de hotels, vooral Best Westerns en sommige zijn Inns. Dan komen we op 970 dollar per persoon. We zijn wel met 3 dus misschien scheelt dat wat?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou of Monument Valley uit de route halen, of het anders op de juiste plek zetten. Tussen de Grand Canyon en Page in en niet tussen Page en Bryce. Of anders daar dus de dag tussen Vegas en Yosemite neerzetten. Of inderdaad wat verder rijden dan death valley, dan heb je dat probleem er ook uit.
Dus grand canyon - monument valley - page - bryce. Je hebt met de tijd die je overal wel moet nemen voor de bezienswaardigheden per plek niet echt de tijd om van MV naar Bryce te rijden via capitol reef denk ik. Ik zou de snelle route nemen in jullie geval.
Dus grand canyon - monument valley - page - bryce. Je hebt met de tijd die je overal wel moet nemen voor de bezienswaardigheden per plek niet echt de tijd om van MV naar Bryce te rijden via capitol reef denk ik. Ik zou de snelle route nemen in jullie geval.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is maar net waar die hotels liggen. Als je (ver) buiten het centrum van een stad of buiten een park zit ben je veel minder kwijt dan wanneer je op de betere locaties zit. Er is zo niets van te zeggen.
Ik zou niet nog iets er bij nemen. Als je wilt wandelen zou je een extra dag Zion kunnen doen. Of toch die extra stop tussen DV en Yosemite. Dan heb je ook tijd voor bijvoorbeeld Bodie.
MV staat nu inderdaad verkeerd. Ook niet gek om het weg te laten, het is allemaal behoorlijk gehaast nu. Ben wel benieuwd waar je dan zou overnachten bij MV. En wat heb je voor de grand canyon op het oog?
Marianne
Ik zou niet nog iets er bij nemen. Als je wilt wandelen zou je een extra dag Zion kunnen doen. Of toch die extra stop tussen DV en Yosemite. Dan heb je ook tijd voor bijvoorbeeld Bodie.
MV staat nu inderdaad verkeerd. Ook niet gek om het weg te laten, het is allemaal behoorlijk gehaast nu. Ben wel benieuwd waar je dan zou overnachten bij MV. En wat heb je voor de grand canyon op het oog?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
MV willen we er zeker wel bij. Dan switchen we ze zeker van plaats. We wisten niet goed wat het beste was dus hebben ze er allebei maar bijgesmeten als het ware.PSVwally schreef:Ik zou of Monument Valley uit de route halen, of het anders op de juiste plek zetten. Tussen de Grand Canyon en Page in en niet tussen Page en Bryce. Of anders daar dus de dag tussen Vegas en Yosemite neerzetten. Of inderdaad wat verder rijden dan death valley, dan heb je dat probleem er ook uit.
Het hotel voor MV is the view hotel in een cabin dat kwam op 260 dollar uit voor 3 personen. Dus echt in MV zelf. Ik heb ook l gehoord van kennissen om in Zion inderdaad wat langer te blijven. In Grand Canyon zouden we graag een helikopter tour doen en wat gaan wandelen. Misschien ook dat glazen platform.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3628 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 3 Reacties