Na 2 jaar geleden een geweldige eerste reis te hebben gemaakt in de VS, zijn ook wij -zoals sommigen al waarschuwden- helemaal hooked!
Vorige keer hebben we een lange trip zuid-west incl Yellowstone gedaan, nu willen we richting Denver.
De info en tips van dit forum waren enorm bruikbaar toen, dus ik ga onze nieuwe plannen graag aan jullie voor leggen.
We gaan 3 weken in de zomervakantie en de planning ziet er vooralsnog als volgt uit.
15-jul AMS - Denver
16-jul Denver - Denver
17-jul Denver - Cheyenne (Camper ophalen, boodschappen en doorrijden tot waar we komen: Cheyenne?)
18-jul Cheyenne - Badlands NP
19-jul Badlands NP -Rapid City
20-jul Custer SP
21-jul Custer SP
22-jul Custer SP - Cheyenne
23-jul Cheyenne - Estes Park (Frontier Days, Rodeo in middag)
24-jul Estes Park
25-jul RMNP
26-jul RMNP
28-jul RMNP- Colorado NM
29-jul Colorado NM
30-jul Colorado NM - Ridgway SP
31-jul Ridgway SP - Black Canyon OTG NP
01-aug Black COTG- Great Sand Dunes
02-aug Great Sand Dunes NP
03-aug ?
04-aug ?
05-aug Denver AMS
Een paar notes:
- We reizen met drie kids (4,6,8) en proberen daarom hier en daar wat rust in te bouwen. Daar staat dan soms een lange reisdag tegenover.
- Ridgway SP hebben we ingevoegd, zodat we daar de middag kunnen zwemmen aan een ' strandje' . Vanuit daar mogelijk de volgende dag nog Ouray bezoeken voor een extra zwemmoment.
- We hebben een grote camper en zullen in Custer SP niet de Needles Highway en Iron Mountain Road met de camper kunnen rijden. Ik overweeg daarvoor een dag een auto te huren, het lijkt me te mooi om te missen. Raden jullie dat aan?
- Aan het eind nog wat ruimte. Waar langer blijven? Of welke stop nog voordat we de camper weer inleveren?
- We willen in RMNP, Colorado NM, BCOTG NP en GSNP in de parken kamperen. Ik vermoed dat reserveren nodig is in het hoogseizoen? Is hier net zo'n run op als op de bekende parken in het Westen?
- Last but not least: ik heb diverse opties qua route bekeken en kom op deze 8. Het bevat de dingen die we willen zien. Is de route dan handig of niet??
Nou, een hoop vragen....

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Groet,
Kathie