Marcopstal schreef:Is dit de eerste keer naar de VS ?
Dit is eigenlijk een citytrip race. OK, voor de steden heb je voldoende tijd, maar de stukjes ertussen..... Bijzonder vreemd ook om naar het zuidwesten te gaan en meer tijd aan steden dan de natuur te spenderen.
Op dag 9 kan je nog wel iets zien van de kust, de verplaatsing kost je ongeveer een 4 uur tot Monterey en Modesto, maar het lijkt me toch wat zonde om niet meer tijd te hebben, hangt uiteraard van de plannen af.
Op dag 10 kom je dus van Modesto. Nog een 2,5 uur tot Yosemite Valley dus. Waar wil je dan die avond logeren ?
Op dag 11 hoop ik eigenlijk dat je al ergens aan de oostkant zit, of toch zeker in de vallei en niet aan de westkant. Eigenlijk is dit niet echt realistisch te noemen. Met enkel de stukjes naar badwater en Dantes View erbij kijk je naar een rijtijd van meer dan 9 uur en dan ben je geen enkele keer uitgestapt. Dit is een traject waar je minstens 2 dagen voor nodig hebt en de voorkeur zelfs naar 3 gaat.
Dag 15 en 16 Grand Canyon: het is niet echt duidelijk wanneer je er heen trekt. Als het de bedoeling is hier twee nachten te blijven snap ik het niet echt, want de Grand Canyon kun je eigenlijk ook wel op een halve dag gezien hebben (niet dat er geen mogelijkheden zijn om dagen mee te vullen).
Is het dan de bedoeling om op dag 17 van GC naar LA te rijden ? Eigenlijk is dit ook net iets te ver voor één dag, maar het kan mits vroeg vertrekken.
Ik ga samen met mijn vrouw (30 en 33 jaar oud). Het is voor haar de eerste keer in de VS, voor mij de tweede. Ik heb eerder een reis gemaakt langs de oost kust. Dat wil ik ook graag zien.
New York willen we sowiezo doen evenals Las Vegas, San Francisco, en Los Angeles.
We zijn beide nog niet eerder aan de west kust geweest dus elk advies is welkom.
Vluchten etc, hotels, etc liggen nog niet vast. Camper of auto/ hotel kan beide.
Op dag 9 kan je nog wel iets zien van de kust, de verplaatsing kost je ongeveer een 4 uur tot Monterey en Modesto, maar het lijkt me toch wat zonde om niet meer tijd te hebben, hangt uiteraard van de plannen af.
Ik zou een dag Grand Canyon kunnen schrappen en een dag kust kunnen toevoegen. Wat is een goede locatie aan de kust?
Is het dan de bedoeling om op dag 17 van GC naar LA te rijden ? Eigenlijk is dit ook net iets te ver voor één dag, maar het kan mits vroeg vertrekken.
Eigenlijk wel. Wat zou een goede optie voor tussenstop zijn?