Dank jullie wel voor de reacties! Zo leuk om te zien dat jullie er daadwerkelijk tijd in steken om mij op weg te helpen...
San Diego, jeetje... Nu wordt het nog moeilijker... Aan de ene kant verheug ik me echt op SF, maar ik vind een beetje aangename temperatuur ook wel lekker... De hoofdmoot moet echter absoluut liggen bij het welzijn van de kinderen (en dat houdt ook in dat de route niet teveel moet slingeren, we hebben een snel misselijk meisje aan boord, hebben jullie dan echte don'ts waar we niet moet gaan rijden?).
alje schreef: ↑09 dec 2019, 17:09
Misschien handig als je even aangeeft of je nog bepaalde zaken als Disneyland of Universal wil bezoeken. Als je in Florida daar al geweest bent misschien niet (of juist wel?) nog een keer.
Sea World in San Diego vonden onze kinderen toen ook geweldig, maar dan zou je LA-SD-LV moeten doen en niet SF. Ik verwacht dat je voor deze periode binnen 2 weken met deze route en tijd voor kinderen uitkomt op iets als LA- kustroute 2-3 dagen - SF 2 dagen - Yosemite (nog wel vroeg in het jaar) - mogelijk Death Valley - Las Vegas - LA. Veel meer wordt denk ik haasten.
Disney of Universal is niet echt een must... Een m&M store wel

Yosemite te vroeg, in de zin van 'te koud, wellicht nog sneeuw'? Je hebt hier, zoals je merkt, te maken met een leek
josea schreef: ↑09 dec 2019, 23:21
Is San Francisco een must? In die tijd van het jaar zou je het op een zuidelijk rondje kunnen houden
17-4 Amsterdam - LA
18-4 LA - San Diego
19-4 San Diego
20-4 San Diego
21-4 San Diego - Joshua Tree NP
22-4 Joshua Tree - Sedona
23-4 Sedona
24-4 Sedona - Grand Canyon
25-4 Grand Canyon - Page
26-4 Page - Zion NP
27-4 Zion
28-4 Zion - Valley of Fire - Las Vegas
29-4 Las Vegas
30-4 Las Vegas - Death Valley
1-5 Death Valley - LA
2-5 LA
3-5 LA - Amsterdam
Ik ga zo een kaart halen en dit rondje ook eens nader bekijken... Is San Diego echt de moeite waard? Ik ken het echt helemaal niet.
Martin & Marianne schreef: ↑10 dec 2019, 08:07
Ik vind je startpunt eigenlijk niet zo handig. Als SF een must is dan was vliegen op SF wel handig geweest; je had dan Yosemite zo laat mogelijk in je route op kunnen nemen.
Een rondje Las Vegas is in die tijd van het jaar ook wel mooi. Zonder SF is het rondje van josea mooi. Je zou daar Bryce aan toe kunnen voegen.
Hou er rekening mee dat het echt nog niet overal zwembadweer is.
Een rondje met SF zou er zo uit kunnen zien:
17-apr-10 naar LA
18-apr-10 LA - San Diego
19-apr-10 San Diego
20-apr-10 San Diego - Palm Springs
21-apr-10 Palm Springs - Las Vegas
22-apr-10 Las Vegas
23-apr-10 Las Vegas - Death Valley
24-apr-10 Death Valley - Lee Vining
25-apr-10 Lee Vining - Lake Tahoe
26-apr-10 Lake Tahoe - Yosemite
27-apr-10 Yosemite
28-apr-10 Yosemite - San Francisco
29-apr-10 San Francisco
30-apr-10 San Francisco - Monterey
1-mei-10 Monterey - Pismo Beach
2-mei-10 Pismo Beach - LA
3-mei-10 LA
Als de Sonora Pass open is kun je in 1 dag van Lee Vining naar Yosemite rijden. Of je rijdt via de CA88. Dan kun je elders een dag extra nemen.
Marianne
De tickets naar LA waren vorige zo goedkoop, dat het een soort impulsaankoop is geweest, vandaar

En nu een leuke route erbij bedenken... Komt vast goed, keuzes maken en blijven dromen van een volgend bezoek.
Maar beste mensen, alle tips zijn welkom!
Groet, Anna