Alaska gaat het niet worden helaas, dus ondanks eerdere zeer nuttige posts moeten wij deze nog even on the bucketlist laten staan.
Nu zijn we aan het kijken naar een reis in april en we denken dat de omgeving van Texas dan zeer geschikt is. Echter hebben we wat moeite om te schrappen ... of is dit al perfect? Heel graag jullie input.

Vertrek 10 of 11 april:
11-04 Houston
12-04 Dallas
13-04 Fort Worth (Is het aan te raden hier apart te slapen of kunnen we dit vanuit Dallas ook doen?)
14-04 Oklahoma City
15-04 Dodge City (om de afstand menselijk te houden)
16-04 Colorado Springs
17-04 Colorado Springs (Is denk ik het minimum, of 1 dag teveel? Het leek mij wel handig om na 2 lange reisdagen een dagje rust te pakken)
18-04 Black Canyon of the Gunnison (Must see, 1 dag voldoende denk ik?)
19-04 Arches (Must see)
20-04 Monument Valley (Must see)
21-04 Albuquerque (Tussenplaats)
22-04 White Sands National Park (Must see, maar we slapen dan ergens op de route naar Carlsbad, uiteindelijke doel is Big Bend, dus alles tussen 23-04 Monument Valley en Big Bend te wijzigen)
24-04 Carlsbad
25-04 Alpine
26-04 Big Bend National Park
27-04 Big Bend National Park (Must see, 2 dagen voldoende?)
28-04 Del Rio (Tussenplaats)
29-04 San Antonio (lijkt me zonde om te missen)
30-04 Corpus Christi / Port Aransas (We willen graag een boottocht met veel dolfijnen doen, vandaar)
01-05 Galveston (Nog even uitwaaien)
02-05 Vertrek: Houston (We komen vanuit Galveston, en rechtstreeks naar Houston airport)
Zoals jullie zien, veel hoogtepunten maar ook veel kilometers, daar hebben we doorgaans geen moeite mee, vorig jaar ook bijna 7.000 km gereden in 3 weken Oregon / Washington. Maar toch vraag ik me af of dit niet teveel is. Texas is denk ik anders dan Oregon?
Ik ben heel benieuwd naar jullie feedback, met name over de efficiëntie van de reis en of ik bepaalde hoogtepunten mis.