Na vanaf vorig jaar omstreeks Juni ongeveer te zijn beland op dit forum, leek t me nu wel eens tijd om me te registreren, na me uiteraard zoals gevraagd te hebben voorgesteld, om jullie advies/mening te vragen over onze huwelijksreis.
De planning was om 12 Juni a.s te gaan trouwen en 14 Juni naar San Francisco te vertrekken en onze reis op 03 Juli in Salt Lake City te beëindigen, maar zoals bekend is r iets van een pandemie aan de gang en kan onze trouwerij en huwelijksreis helaas geen doorgang vinden

Nu hebben we de hele trouwerij verplaatst naar 18 Juni 2021, en willen daarna dus nog steeds deze mooie reis gaan maken.
We gaan met de auto en hadden ook alle hotels al geregeld, dus dat gaan we volgend jaar dus ook weer doen.
Dit was, en is, onze planning:
Van San Francisco naar Salt Lake City via:
• San Francisco (14-16 Juni)
• Yosemite (Mariposa) (16-18 Juni)
• Death Valley (18/19 Juni)
• Las Vegas (19/20 Juni)
• Williams (Grand Canyon) (20-22 Juni)
• Page (22/23 Juni)
• Zion National Park (Hurricane) (23/24 Juni)
• Bryce Canyon (24-26 Juni)
• Arches Moab (26-28 Juni)
• Vernal (28/29 Juni)
• Yellowstone National Park (29 Juni – 02 Juli)
• Salt Lake City 02/03 Juli)
- Wandelen is niet echt ons ding, maar we houden wel heel zeker van natuur….., vandaar dat we de natuurparken bezoeken, Oh ja lange stukken
auto rijden is ook geen probleem, i like 2 drive

- In de GC gaan we geen helikoptervlucht doen, houd mijn vrouw echt niet van, en ik heb t de 1e x al gedaan.
- In Moab willen we in iig naar Rockland Ranch, hebben daar een documentaire over gezien over hoe de Mormonen daar leven.
- In Page hadden we een excursie geboekt bij:
- Antilope Canyon X tour by Taadidiin Tours
- Vanuit Williams zouden we de stoomtrein nemen naar de South Rim
Zouden jullie met al jullie ervaring en wijsheid is met ons mee kunnen kijken en denken en op of aanmerkingen geven over deze voorgenomen trip, en dan denk ik aan of afstanden realistisch zijn (mijn vrouw heeft alles gecheckt via Google maps) en of jullie nog waardevolle tip of suggesties hebben.
Alvast bedankt voor alle genomen hulp en moeite!