Onze kinderen hebben al wat vlieg- en reiservaring in Europa, maar dit is toch wel een andere onderneming. We zijn dus heel benieuwd naar tips van mensen die dit al eens hebben ondernomen en vooral op zoek naar tips naar plekken in het zuidwesten die leuk zijn voor kinderen van deze leeftijd. De meeste plaatsen in het zuidwesten ken ik ondertussen wel (in ieder geval de bekendere plaatsen) maar ik heb ze natuurlijk nooit bekeken vanuit het oogpunt van een vierjarige.
Ik denk niet dat het een roadtrip van oneindig veel kilometers moet worden, maar eentje met een niet al te snel tempo maar waarbij we op enkele plaatsen wat langer zouden willen blijven.
De periode dat we zouden willen gaan is Juni en maximaal 5 weken. Plaatsen die ik graag wil bezoeken zijn Lake Tahoe, Yellowstone en de rode rotsen in Utah.
Yellowstone ligt natuurlijk wat uit de richting, maar het lijkt me wel een leuk park voor kinderen (tenzij ze een geyser in lopen) maar de aanwezigheid van dieren is wel een mooi iets voor ze.
Ik ben ook op zoek naar tips over wat voor camper is nu wijs om te huren (grootte, verhuurder, etc), misschien dat @michelly daar iets van kan zeggen

Alvast dank!