Toch nog even mijn 2 cents: Wij hebben meerdere malen een Expedition en ook kort een Suburban gereden. Niet omdat we de ruimte met z'n tweeën nodig hebben maar omdat we de beleving leuk vinden.
Om je een idee te geven wat je nu eigenlijk aan ruimte hebt, hieronder een foto uit 2016. Ook een Expediton en dan de Max (EL) uitvoering. Die is het allergrootst, maar niet iedere Expedition is een Max/EL. En dat scheelt weer in de bagageruimte.
We hebben beide een zachte koffer, verder een handbagagekoffertje, (rugzak ligt op de achterbank) treetje water, koelbox (en nog een want we hadden een staartje van een hittegolf

), en wat boodschappen en daar liggen waarschijnlijk ook de wandelschoenen en 2 opvouwbare stoeltjes.
En let wel: de achterste bank is hier dus neergeklapt! Je ziet aan de gordel links van de koelbox ongeveer tot waar je bagageruimte loopt als je de achterste bank niet neerklapt. Dus de koelbox zou er zo net inpassen. De roze koffer (een Eastpak) dus niet in de lengte. Natuurlijk kun je ook gewoon stapelen. Maar 2 koffers op elkaar en je zit al op de hoogte van de bank. Nog hoger stapelen wordt onveilig als je een keer per ongeluk hard moet remmen.
Vorig jaar in Florida waren mijn ouders mee en hadden we ook 1 auto. Paste prima in de Expedition, maar dus weer wel met de achterste bank neergeklapt. Hoe daar nog 3 kinderen en nog voor 3 man bagage bij hadden gemoeten zou ik niet weten.
Overigens zou ik ook niet zo goed weten hoe je elkaar kwijt zou raken; op grote stukken is het rustig op de weg en rijd je elkaar nog niet kwijt al zou je het willen. En gebeurt het toch, dan heb je navigatie in de auto (en je weet neem ik aan de bestemming voor die dag/dat moment) en in geval van nood kun je, ook met je Nederlandse abonnement bellen. Als de nood echt hoog is maken die paar euro ook niet uit. Dan zou je, als je een uitstapje doet op plaats van bestemming en de bagage op de kamer(s) ligt, wél in 1 auto er op uit kunnen trekken.