Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Camperfamily: onze camperreis 2023.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Camperfamily
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Camperfamily: onze camperreis 2023.

Bericht door Camperfamily »

De tickets zijn geboekt!
Volgende zomer vliegen we (mijn man, dochter 9, zoon 7 en ik) op 5 juli 2023 naar SF en op 5 augustus 2023 terug naar Nederland.

We willen vandaag de camperhuur vastleggen van 6 juli tot 5 augustus.

We hebben nog geen precieze planning dus daar kunnen we wat hulp bij gebruiken.
We hebben wel een globale route en willen in onze planning ook wel wat flexibiliteit vasthouden, want je bent niet voor niets met een camper.

Wat we iig zouden willen bezoeken:
Yosemite, sequoia, las vegas, zion, bryce, arches, monument valley, grand canyon, los angeles (universal studio's), kustroute terug naar SF.

Ik heb een vergelijkbare trip met mijn ouders gemaakt in 2000 (toen ook naar New Mexico geweest), toen hoefde er niks gereserveerd te worden. Ik heb begrepen dat er wat dat betreft veel veranderd is in 23 jaar ... hebben jullie tips en adviezen voor het reserveren en om tegelijkertijd toch ook wat flexibel te blijven?

En is er nog iets dat wij niet moeten vergeten als we de camper gaan boeken? Is het handig om de camper de volle maand te boeken, of is het advies om hem later op te halen of eerder terug te brengen?
Op zich komen we vooral voor de natuur, minder voor de steden (ook omdat dit met kleine kinderen wellicht wat hoog gegrepen is...).

Alvast bedankt voor het meedenken!
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Onze camperreis

Bericht door paulr »

Beste Camperfamily,
Mooi vooruitzicht !
Ik neem aan dat je bij het boeken van de tickets óók gekeken hebt waar de camperhuur het voordeligst is?
Dat kan nogal verschillen per camperverhuurder en start- en eindpunt ! Dus LAS-LAS of LAX-LAX zou wellicht ook kunnen...
En dan kun je nog overwegen een one way te doen, iets duurdere camper ivm drop off, maar scheelt veel uren en brandstof.
Maar als ik zo zie wat je allemaal wil gaan zien is een rondje natuurlijk ook prima !

Alvast één ding waar ik je helaas uit je droom moet helpen: met een camper reizen en in de parken overnachten gaat helaas niet meer zonder alles vast te leggen! Zelfs in juni en september moet je precies een half jaar vantevoren als de bookingwindow open gaat ''klaarzitten'' om een plekkie te bemachtigen. Dus zeker in juli en augustus. Aan de andere kant geeft dat ook wel weer rust: je hebt met genoemd rondje qua tijd tóch niet zoveel speling en je weet zeker dat je 's avonds een plek hebt. Je kan dus de hele dag genieten, zonder na te denken over je volgende campingplek. Uiteraard zijn er op reisdagen op campings/RV-parks wél wat meer mogelijkheden zodat je die kan laten afhangen van hoever je wil doorrijden/eerder stoppen.
Je zal dus zéker Yosemite, Zion, Bryce, (Capitol Reef), Arches en Grand Canyon 6 maanden vooruit moeten boeken.
Wellicht handig om je route eens uit te schrijven en hier neer te zetten voor tips...
Veel plezier met voorbereiden !

Oja, voor de dagen in SF is een camper zeker niet nodig en eerder onhandig. Omdat je tóch pas de dag na aankomst mag ophalen (en vaak pas in de middag), maar wel vroeg wakker bent, zou ik de camper dus de 3e dag ophalen en eerst 2 nachten SF te doen ipv 1... Dan kan je de eerste 1,5 dag na aankomst de stad bezoeken (Alcatraz, fietsen, etc)
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Bedankt voor je snelle reactie!
We gaan nadenken over de planning en ons voorbereiden op wat meer ingeplande dagen.

We willen het rondje zo maken: van SF naar SF voor de route, kustweg en volgorde 😊 dus hebben we goed over nagedacht en een dure reis gaat het sowieso worden helaas, maar daar is niks aan te doen (niet te lang over nadenken maar 🤭 ).
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Ik snap niet direct waarom je persé het rondje zo wil maken. Ik zou denken dat je toch steeds bekijkt wat het beste uitkomt.
Rekening houden met de weekends is ook niet onbelangrijk hierbij.
Heb je nog geen dagschema voorbereid ? Met de wensen lijkt het me al een krap verhaal te worden als je het wat rustig aan wil doen.
Hou er ook rekening mee dat in sommige parken je voortaan zelfs vooraf een toegangskaartje moet verzilveren.

Een basis zou kunnen zijn:
5 juli: heenreis
6 juli: SF
7 juli: camper afhalen en richting SEKI
8 juli: SEKI
9 juli: SEKI
10 juli: SEKI - Yosemite
11 juli: Yosemite
12 juli: Yosemite - Lee Vining
13 juli: Lee Vining - ?
14 juli: ? - Vegas
15 juli: Vegas
16 juli: Vegas - Zion
17 juli: Zion
18 Juli: Zion - Bryce
19 juli: Bryce - Capitol Reef
20 juli: Capitol Reef - Moab
21 juli: Moab
22 juli: Moab
23 juli: Moab - Monument Valley
24 juli: Monument Valley - Page
25 Juli: Page - GC
26 juli: GC - Kingman
27 juli: Kingman - LA
28 juli: LA
29 juli: LA
30 juli: LA - Morro Bay
31 juli: Morro Bay - Monterey
1 aug: Monterey - SF
2 aug: SF
5 aug: Terugreis

Zoals je ziet is er nog een heel kleine marge, maar in bovenstaande is er niet echt veel rust. Als je nog iets anders wil toevoegen wordt het misschien al net te veel.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :hello2:

Jullie gaan ongetwijfeld een mooie reis maken. Ik wil alvast één advies geven. Ga na San Francisco eerst naar Sequoia N.P. (en vergeet Kings Canyon niet) en daarna naar Yosemite N.P. Je kunt dan via de Tioga Pass aan de oostkant van de bergen naar Las Vegas rijden. Die route is een stuk interessanter.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Bedankt!
Wat een goede tip! Dat ziet er inderdaad leuker uit dan via het zuiden.

Ook een goed idee om rekening te houden met weekenden.
We zijn niet van plan alle steden uitgebreid te gaan kijken. maar willen bijvoorbeeld wel graag naar de Universal studio's.

dank voor het meedenken!
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Eerlijk gezegd vraag ik mij af of ''weekend/geen weekend'' op dit moment nog relevant is qua drukte. Dit jaar niets van gemerkt. Reden: Covid (Aziaten waren er nog niet en ik denk eerlijk gezegd volgend jaar ook nog niet massaal (of hoop ik dat :D ), de timed-entry regelingen (dat scheelt echt heel veel!) en het feit dat tóch veel accommodaties/campings vol zal zijn, of het nou weekend is of niet...
Alleen in Las Vegas (was ons start en eindpunt) was het op de terugweg (weekend) veel drukker dan op de heenweg. Nog een tip voor Vegas: Wij boek(t)en daar gewoon een (voordelig) hotel/appartement ipv de camping. Voordeel: véél dichter bij of op de Strip (denk aan hotel Carriage House of Mardi Grass) dan bijv camping Oasis (geen gedoe met shuttles/Ubers enzo) én even paar dagen wat meer privacy als je 2 kamers boekt :-)
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Wij zijn sowieso aan het hoogseizoen gebonden inderdaad, dus druk zal het zijn, hopelijk is het dan nog steeds met tijdblokken etc...
Dank je voor je tip in Las Vegas. :) dat gaan we ook meenemen.
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Re: Reis Camperfamily: onze camperreis 2023.

We zijn weer een stapje verder met onze planning, voorbeeldlijstje werkte erg fijn, dank daarvoor! We vinden dit wel een prima tempo, want we stellen ons er op in iedere ochtend op tijd op te staan (de kinderen zijn sowieso om 7 uur wakker) en er iedere dag opuit te gaan.
Wel zijn we een beetje aan het stoeien met de planning voor het doen van de boodschappen tussendoor met de camper.
Normaal reizen wij met een caravan, dan ga je eerste ergens staan en ga je vervolgens boodschappen halen. Nu moet je dat denk ik op de weg naar een camping doen. De eerste dag willen we in ieder geval inslaan voor onze tijd in SEKI en Yosimite.

We hebben besloten de camper wel meteen de dag na aankomst op te halen en dan iets eerder in te leveren zodat we aan het eind nog een dag in SF hebben.
Ben benieuwd of jullie nog tips voor ons hebben. We hebben nu nog 3 oningevulde dagen. Waar kunnen we het beste een dagje extra pakken?

Datum Plaats Afstand
Woe 05-07 Aankomst SFO
Do 06-07 SF – Frensh camp RV park 96 km Camper ophalen
Vr 07-07 SF - Sequoia 323 km
Za 08-07 Sequoia
Zo 09-07 Sequoia -Yosimite 277 km
Ma 10-07 Yosimite
Di 11-07 Yosimite
Woe 12-07 Yosimite - Lee Vinning 120 km
Do 13-07 Lee Vinning - Las Vegas 529 km
Vr 14-07 Las Vegas
Za 15-07 Las Vegas - Zion 275 km
Zo 16-07 Zion
Ma 17-07 Zion - Bryce 116 km
Di 18-07 Bryce
Woe 19-07 Bryce - Capitol Reef 180 km
Do 20-07 Capitol Reef - Moab 219 km
Vr 21-07 Arches
Za 22-07 Moab - Monument valley 238 km
Zo 23-07 Monument Valley - Page 195 km
Ma 24-07 Grand canyon
Di 25-07 Page - Kingman 455 km
Woe 26-07
Do 27-07
Vr 28-07
Za 29-07 Kingman - LA 553 km
Zo 30-07 LA
Ma 31-07 LA Universal studio's
Di 01-08 LA - Morro bay 325 km
Woe 02-08 Monterey 198 km
Do 03-08 Monterey - SF 192 km camper inleveren
Vr 04-08 SF
Za 05-08 SFO 16.30 uur vliegen SFO
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Kijk goed naar de voorwaarden van de RV rental. Er moet minstens een overnachting tussen je vlucht en de pick-up zitten. Ik heb geen idee of men een minimum aantal uur eist of niet.

Tip: huur een wagen voor 1 dag waarmee je in de voormiddag reeds boodschappen kan doen, dat bespaart je veel tijd eens je de camper hebt.

Sequoia is niet sequoia allen maar ook Kings Canyon. Met nog 323 km te rijden op vrijdag ga je die dag niet enorm veel meer doen. Een dag extra hier zou dan ook welkom zijn.
Yosemite is de juiste spelling
Lee Vining - Las Vegas op één dag ? Het kan natuurlijk maar ik zou dit niet aanraden. Er zijn ook nog wel zaken te zien aan de oostzijde van de Sierra's. 529 km is pittig met een RV op één dag.
Bryce: hier zou ik nu niet echt een volle dag verblijven, dit is een klein park
Moab = Arches, Canyonlands en Dead Horsepoint. Dit redt je niet met één volle dag.
Zoals ik het nu zie zou je vanuit Page heen en weer rijden naar de GC ? Ik zie echt het voordeel hier niet van in. Logeer toch in het park zelf.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het geen gekke route. Je gaat Sequoia via Kings Canyon binnen rijden en ook weer verlaten. Je kunt alle nachten in Kings Canyon overnachten of ook 1 of 2 nachten Sequoia doen. Cedar Grove is ook mooi om te bezoeken (zie ons 2006- en 2013-verslag daarvoor).
Je mag niet door Deat Valley waarschijnlijk dus dan is de rechtstreekse route van Lee Vining naar Las Vegas een logische optie. Voor Bryce is 1 nacht voldoende terwijl voor Capitol Reef twee nachten wel mooi zijn. Je hebt dan ook meer tijd om tussen Capitol Reef en Moab nog een bezoek te brengen aan Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon.
Voor Moab is een extra dag mooi. Ik zou een nacht Arches aanraden en dan twee nachten in Moab.
Voor de Grand Canyon is Mather een mooie camping.
Houd rekening met de toegangsreservering voor Arches en Yosemite en kijk ruim van te voren naar het reserveren van een camping in Yosemite. Oefen ook een maand van tevoren.

Marianne
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Wow wat super fijn dat jullie zo meedenken!
Ik ga er morgen weer aan verder schaven🎉
Zo leuk al deze voorpret!

Heel erg bedankt weer!
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

nou, nog een paar tips dan voordat je verder kan schaven:

camper 2e dag ophalen mag, daar staat géén minimum aantal uren voor. Tijdstip ophalen camper is een beetje afhankelijk van verhuurder. Bij Cruise America kan je een early pick up bijboeken, maar is wel wat kostbaar. Ervaring leert dat je doorgaans bij CA om ca 14.00 wel kan oppikken. Dan is boodschappen doen en 100 km rijden prima. Afgelopen juni hebben wij bij Road Bear gehuurd en 2 dagen vooraf brutaalweg gevraagd of we héél vroeg zouden kunnen ophalen. Dat kon! En wel om 08.00 uur voordat anderen juist kwamen terugbrengen. Dan is 100 km rijden wellicht te weinig en kun je beter wat verder rijden de eerste dag. Kortom: zoek wat campings voor de eerste dag onderweg op verschillende afstanden en reserveer die pas als je je pick up tijd weet !

Boodschappen: die doe je inderdaad bij voorkeur onderweg bij een Walmart, Safeway of Citymarket (vraag om een klantenkaart bij 1e keer boodschappen doen, scheelt soms veel, ook voor benzine). Vaak is er ook een Starbucks of andere koffietent in de buurt voor de ochtend koffiestop :). Kunnen de kinderen gelijk ff internetten, want er is wifi !

Bryce: zoals ook door Marianne aangegeven... 1 nacht is écht voldoende. Het is ook niet een plek waar je (als je tijd over hebt) veel extra dingen kan doen.

regio Moab: plan de eerste óf laatste nacht op Devils Garden in Arches en de andere 2 (of 3!) nachten op Sun Outdoor in centrum Moab. Anders blijf je ''verkassen'' . In Moab en omgeving is echt veel te doen, dus neem daar je ''rust'' om juist een aantal dagen niet veel te rijden...en ook om wat aktiefs te doen. Uit ervaring weten we inmiddels dat het na 2 weken veel rijden ff lekker is om een rustpunt te hebben en Moab is dan ideaal.

Page - GC - Page - Kingman: ik neem aan een foutje, want je gaat niet terug rijden naar Page na de GC neem ik aan...
Boek Mather bij GC inderdaad en niet de Trailer Village !
In Kingman is trouwens niet heel veel te doen (vinden wij). Wellicht een stukje Route 66 rijden via Oatman en dan overnachten in de buurt van Goose Lake ?

Ik ken Highway 1 onvoldoende (deze was dicht door landslides paar jaar geleden toen wij 'm wilden rijden), maar ik denk dat een extra nacht onderweg hier wel op zijn plaats is. Ik neem aan dat jullie in Monterey in de ochtend een walvistour gaan doen en daarna naar het aquarium gaan ?

succes weer !
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

@Camperfamily , lees even mee met reis van @jill1234 en dan zie waarom ik een extra nachtje Moab heb aanbevolen . Even een paar dagen minder rijden….
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Kijk op www.rvparky.com of download hun app. Zie je via maps Rv sites in de buurt met prijzen en alle info wat je kan verwachten. Heeft ons verschillende keren geholpen toen de planning niet uitkwam.
27 States so far...
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door josea »

Ik zou de overgebleven dagen als volgt invullen:
- 1 nacht Bryce
+ 1 nacht Capitol Reef
+ 1 nacht Moab
+ 1 nacht Page
+ 1 nacht SF (is ook best veel te doen wat voor kinderen ook leuk is)

Ik weet niet of je dan nog helemaal goed uitkomt, want bij de Grand Canyon gaat inderdaad iets niet goed, maar dan zou je het even opnieuw moeten uitschrijven.

In 2015 deden we een groot deel van jullie route met onze kinderen van 9 en 13. Misschien staan er nog wat tips voor kindvriendelijke activiteiten voor jullie in ons blog (zie hieronder).
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Campings boeken

Beste mede Amerikareizigers,
Wij zijn al een eind met het boeken van onze vakantie in ZW Amerika voor komende zomer.
Dankzij het meedenken van velen hebben we een route en al een aantal overnachtingen.

Datum Plaats Afstand
Woe 05-07 Aankomst SFO - Overnachting Super 8
Do 06-07 SF – Camper ophalen - Overnachting in de buurt van SF?
Vr 07-07 SF - Sequoia 323 km - Overnachting boeken 9-3
Za 08-07 Sequoia - Overnachting boeken 9-3
Zo 09-07 Sequoia -Yosimite 277 km - Overnachting Upper pines geboekt.
Ma 10-07 Yosimite - Overnachting Upper pines geboekt.
Di 11-07 Yosimite - Overnachting Upper pines geboekt.
Woe 12-07 Yosimite - Lee Vinning 120 km - Overnachting Lee Vinning?
Do 13-07 Lee Vinning - Las Vegas 529 km - Overachting?
Vr 14-07 Las Vegas - Overnachting?
Za 15-07 Las Vegas - Zion 275 km - Overnachting Zion Canyon Campground geboekt.
Zo 16-07 Zion - Overnachting Watchman campground geboekt.
Ma 17-07 Zion - Bryce 116 km - Overnaching?
Di 18-07 Bryce - Overnachting?
Woe 19-07 Bryce - Capitol Reef 180 km - Overnachting?
Do 20-07 Capitol Reef - Moab 219 km - Overnachting Sun outdoors Moab downtown geboekt.
Vr 21-07 Arches - Overnachting Sun outdoors Moab downtown geboekt.
Za 22-07 Moab - Overnachting Sun outdoors Moab downtown geboekt.
Zo 23-07 Moab - Overnachting Sun outdoors Moab downtown geboekt.
Ma 24-07 Moab - Monument valley 238 km - Overnachting?
Di 25-07 Monument Valley - Page 195 km - Overnachting?
Woe 26-07 Page - Grand canyon - Overnachting Camping Mather geboekt.
Do 27-07 Grand canyon - Overnachting?
Vr 28-07 Grand canyon - Kingman 455 km - Overnachting?
Za 29-07 Kingman - LA 553 km - Overnachting?
Zo 30-07 LA - Overnachting?
Ma 31-07 LA Universal studio's - Overnachting?
Di 01-08 LA - Morro bay 325 km - Overnachting?
Woe 02-08 Monterey 198 km - Overnachting?
Do 03-08 Monterey - SF 192 km camper inleveren - Overnachting hotel SF?
Vr 04-08 SF - Overnachting hotel SF?
Za 05-08 SFO 16.30 uur vliegen SFO

We hebben met tips van dit forum al een deel van de campings kunnen boeken.
We zijn nog op zoek naar tips voor campings:
1 tussen SF en sequoia
2 in Sequoia NP
3 bij Lee Vinning
4 in Las Vegas
5 bij Bryce Canyon
6 bij Capital Reef
7 bij Monument Valley
8 in Page
9 bij Kingman (of een andere aanrader tussen Grand canyon en LA)
10 bij of in LA (wat is aan te raden voor overnachtingen en bezoek aan Universal studios?)
11 bij Morrow bay
12 bij Menterey
13 een hotel in het centrum van SF voor 2 nachten

Hebben jullie tips voor ons?
Groeten van Camperfamily
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Campings boeken

Bericht door Coyote »

Je hebt reeds een eigen topic voor deze reis. Waarom daar niet verder mee gaan? Een nieuw topic aanmaken voor dezelfde reis maakt het niet overzichtelijker.

Roland

Opmerking moderator

Topics ondertussen samengevoegd
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb een moderator gevraagd het te verplaatsen naar je andere topic. Ik zie dat ik daar ook al wat suggesties heb gegeven voor bijvoorbeeld Sequoia/Kings canyon. Heb je daar al naar gekeken? Welke delen wil je daar bezoeken?
Het was ook wel aardig geweest om in dat topic te reageren op alle suggesties en vragen.

Wat zoek je voor de GC, is een tweede nacht Mather niet mogelijk?

Voor Lee Vining kun je naar Mono Lake Resort kijken. Maar je kunt ook kijken naar iets bij June Lake.

En wat wil je bij Bryce? Iets in het park? Of iets met een zwembad en andere voorzieningen? In dat laatste geval kun je naar Ruby's kijken.
Voor Capitol Reef is Fruita een aanrader. Twee nachten daar is ook wel mooi.

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

hoi,
Is er een reden waarom je bij Zion en GC maar één acht op Watchman en Mather geboekt hebt ? Andere nacht vol ?
Paar opmerkingen per dag:
Sequoia: wij stonden met een camper op Azalea: prachtige campng, aan een meadow gestaan met herten, en vele kleine andere beesten op de plek
Las Vegas: wij nemen daar meestal een hotel en parkeren gewoon de camper. Uiteraard lastiger op de Strip, maar een blok erachter wel. Jotel is dan vaak net zo duur of iets duurder dan een RV park, maar wel lopend naar de Strip...
Bryce: North Campground is te reserveren. Ze hebben de laatste jaren wél extra plekken gecreeerd, waardoor het drukker aanvoelde dan paar jaar geleden. South is FCFS, zou ik niet adviseren als je vanuit Zion moet komen. Ruby's is ook prima, wel wat duurder omdat het een commercile camping is.
Capitol Reef: uiteraard Fruita Campground, die is prachtig ! (maar is r nog plek ?)
Arches/Moab: was er geen plek meer voor 1 nachts Devils Garden ?
MV: check even of The View alweer te reserveren is (in 2022 niet). Daar heb je mooiste uitzicht. Anders de KOA voor goed uitzicht of Gouldings als je wat beschutter wilt staan.
Page: als je wat tijd hebt kun je voor Wahweap kiezen. Als je een vol programma hebt en het vooral om een overnachting gaat, dan is Lake Powel Camping ook prima (lekker dichtbij Page en Antelope Canyon.)
Grand Canyon: bewust maar 1 nacht Mather. Als je geen flinke wandelingen gaat doen, dan zou ik hier maar één nacht blijven. Wellicht de 2e nacht dan Williams. Leuk stadje en dan ben je alvast weer een stukje verder richting LA.
28/7 rijdag LA: ik zou niks reserveren en kijken waar je uitkomt (zoek alvast wat plekken onderweg). Die dag is een saaie rijdag, maar wellicht kom je wat leuks tegen. Je kan dan afhankelijk van hoe het gaat ergens overnachten, wellicht rij je wel flink door en is het zonde om zeg om een uur of 2 ergens te (moeten) stoppen.
Voor de andere plekken die je noemt heb ik geen specifieke tips...

edit: zie nu de opmerkingen over andere topic waar ik ongeveer soortgelijk tips als hierboven heb geschreven :-).
Zie nu ook dat er eigenlijk niet zoveel gedaan is met tips van iedereen (nog steeds 2 nachten Bryce, ik zie Kingman weer in schema etc etc)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer