Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis masterm81: nieuwe poging.
Reis masterm81: nieuwe poging.
Hoi allemaal,
In 2019 is onze reis in het water gevallen door Corona. Gelukkig was alles toen te annuleren. Door andere keuzes en omstandigheden gaan we pas in 2024 weer naar het zuidwesten. Door wisseling van werk van mijn vrouw kunnen we uiterlijk 23 dagen.
We hadden een hele andere planning in 2019 dan we nu hebben voor 2024. We gaan met de auto en overnachten in hotels. Zouden jullie een blik willen werpen op de volgende route. Zion, Bryce en grand canyon is ons bekend. Capitol reef, Moab, monument valley en vanaf dag 13 is ons onbekend.
T/m dag 13 is het vooral mijn soort vakantie en vanaf dag 13 is het meer de vakantie van mijn vrouw en kinderen. Een mooie mix voor onze intresses.
Waar is er nog wat te finetunen? De dag Phoenix- San Diego is best lang, maar weet niet wat ik daar kan aanpassen.
1 Las Vegas
2 Las Vegas - zion (valley of fire)
3 Zion
4 Zion - bryce
5 Bryce - capitol reef
6 Capitol reef
7 Capitol reef - moab ( goblin valley, little wild horse canyon) moonscape overlook
8 Moab (fiery furnace, corona arch)
9 Moab - monument valley
10 monument valley- grand canyon ( ochtend paardrijden) dinosaur tracks(tuba city) coal mine canyon
11 Grand canyon
12 Grand canyon -sedona
13 Sedona( slide rock state park via 89a ) eagle nest trail,west fork creek.tlaquepaque
14 Sedona - Phoenix (waterpark)
15 Phoenix- San diego (strand hangen, coronada beach, gaslamp quarter, pepper palace
16 San diego ( zoo, balboa park)
17 san diego (old town,cabrillo)
18 San diego - La ( la jolla cove, treasure island beach, carlsbad outlet)
19 La(Disney of universal)
20 La - las vegas (calico ghost town, Seven magic Mountains)
21 Las vegas
22 Las vegas
23 las vegas - huis
Alvast bedankt voor de reacties!
In 2019 is onze reis in het water gevallen door Corona. Gelukkig was alles toen te annuleren. Door andere keuzes en omstandigheden gaan we pas in 2024 weer naar het zuidwesten. Door wisseling van werk van mijn vrouw kunnen we uiterlijk 23 dagen.
We hadden een hele andere planning in 2019 dan we nu hebben voor 2024. We gaan met de auto en overnachten in hotels. Zouden jullie een blik willen werpen op de volgende route. Zion, Bryce en grand canyon is ons bekend. Capitol reef, Moab, monument valley en vanaf dag 13 is ons onbekend.
T/m dag 13 is het vooral mijn soort vakantie en vanaf dag 13 is het meer de vakantie van mijn vrouw en kinderen. Een mooie mix voor onze intresses.
Waar is er nog wat te finetunen? De dag Phoenix- San Diego is best lang, maar weet niet wat ik daar kan aanpassen.
1 Las Vegas
2 Las Vegas - zion (valley of fire)
3 Zion
4 Zion - bryce
5 Bryce - capitol reef
6 Capitol reef
7 Capitol reef - moab ( goblin valley, little wild horse canyon) moonscape overlook
8 Moab (fiery furnace, corona arch)
9 Moab - monument valley
10 monument valley- grand canyon ( ochtend paardrijden) dinosaur tracks(tuba city) coal mine canyon
11 Grand canyon
12 Grand canyon -sedona
13 Sedona( slide rock state park via 89a ) eagle nest trail,west fork creek.tlaquepaque
14 Sedona - Phoenix (waterpark)
15 Phoenix- San diego (strand hangen, coronada beach, gaslamp quarter, pepper palace
16 San diego ( zoo, balboa park)
17 san diego (old town,cabrillo)
18 San diego - La ( la jolla cove, treasure island beach, carlsbad outlet)
19 La(Disney of universal)
20 La - las vegas (calico ghost town, Seven magic Mountains)
21 Las vegas
22 Las vegas
23 las vegas - huis
Alvast bedankt voor de reacties!
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
Re: Reis masterm81: nieuwe poging.
Ik ben vergeten te melden dat het om de maanden juli/augustus 2024 gaat.
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis masterm81: nieuwe poging.
Liggen de vluchten al vast? Je kunt anders eens kijken wat een one way voor mogelijkheden geeft. Het stuk van LA naar LV is niet zo interessant, dus waarom niet eindigen in LA? Beginnen in Phoenix en eindigen in LA is ook een mogelijkheid, dat scheelt je een lange rijdag. Phoenix is wel een must?
Je tijd voor Moab vind ik erg kort, daar zou een extra dag niet gek zijn, maar verder prima route. Wel warm overal in die periode.
Je kunt je bericht ook aanpassen als je iets vergeten bent.
Marianne
Je tijd voor Moab vind ik erg kort, daar zou een extra dag niet gek zijn, maar verder prima route. Wel warm overal in die periode.
Je kunt je bericht ook aanpassen als je iets vergeten bent.

Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 845 Weergaves
-
Laatste bericht door Cindysimone
-