Ik ben nieuw op het forum en val maar meteen met de deur in huis.
Ik kom er niet meer uit. Twintig jaar geleden hebben we een roadtrip gemaakt van LA naar SF. Het was geweldig.
We huurden een auto en kampeerden in de Nationale Parken met de tent, destijds hebben we niets vast gelegd. Go with the flow, wat was dat fantastisch. We maakten een trip van drie weken.
We hebben nu opnieuw tickets geboekt voor de meivakantie. We willen in twee weken de high lights laten zien aan onze zoon van 15. We hebben een auto gehuurd en gaan overnachten in cabins of motels. Via booking leggen we de overnachtingen vast met mogelijkheid deze te kunnen annuleren.
Ik heb al meerdere malen een route vastgelegd om deze steeds weer te herzien. Ik ben bang dat we teveel van het goede willen. Ook vind ik het spannend omdat ik niet weet welke wegen eind april begin mei nog gesloten zullen zijn. Onderstaande klassiekers willen we opnemen in onze reis.
- LA aankomst 14.00
Hollywood, Beverly Hills, Venice Beach
- Yosua tree
- Grand Canyon
- Bryce/Zion
- Las VEgas
- Death Valley (hier wil ik niet overnachten)
- Sequoia/Kings NP
- Yosmite NP
- Twee nachten San Fransisco
- Highway 1 de kust
- LA terugvlucht om 17.00

Ik hoop op mooie adviezen en kritische noten ten opzichte van de haalbaarheid hoor ik graag. Er zijn vast veel mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben.
Hartelijke groet Sandy.

PS: ik heb dit bericht ook al eerder, maar op de verkeerde plek geplaatst, het is nog even wennen op dit voor mij nieuwe forum.