Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis chris01: camperreis, zomer 2024 SLC-LV.
Reis chris01: camperreis, zomer 2024 SLC-LV.
Goedendag,
Komende zomer hebben wij een camperreis geboekt van 12 juli tot 16 augustus.
Wij zijn in totaal met 6 personen, mijn vrouw en ik met onze 4 kinderen leeftijd dan 12-8-6-2,5 jaar.
Start in SLC, een one-way naar LV. Vluchten en camper zijn geboekt, camper van 13 juli t/m 13 aug.
Campings in Yellowstone zijn gereserveerd + de eerste paar nachten op Grand Teton na.
Ik heb al heel wat gelezen en bekeken op het forum etc en heb al een aardige opzet gemaakt.
Na Yellowstone ben ik nog wat zoekende, ik denk zelf richting Black Hills/Custer maar zou graag horen wat aan te raden is.
Denver dachten we iets op te zoeken wat leuk is voor de kinderen zodat je echt even een break hebt in een stad, hoeveel dagen staat niet vast.
Zion slaan we over, daar zijn we zelf 2x eerder geweest.
Reisafstanden proberen we te beperken en af en toe ook een dag tussendoor waarop we rustig aan doen.
Dag Datum Locatie Naar
vr 12-jul Amsterdam -Salt Lake City
za 13-jul Salt Lake City -Salt Lake City
zo 14-jul Salt Lake City -Alpine
ma 15-jul Alpine -Grand Teton
di 16-jul Grand Teton -Grand Teton
wo 17-jul Grand Teton -Yellow Stone
do 18-jul Yellow Stone -Yellow Stone
vr 19-jul Yellow Stone -Yellow Stone
za 20-jul Yellow Stone -Cody
zo 21-jul
ma 22-jul
di 23-jul
wo 24-jul
do 25-jul
vr 26-jul
za 27-jul Denver
zo 28-jul Denver
ma 29-jul Denver
di 30-jul Denver -RNMP
wo 31-jul RNMP
do 1-aug RNMP -Grand Lake
vr 2-aug Grand Lake -Fruita CO
za 3-aug Fruita CO
zo 4-aug Fruita CO -Arches
ma 5-aug Arches -Moab
di 6-aug Moab -Capitol Reef
wo 7-aug Capitol Reef -Bryce
do 8-aug Bryce
vr 9-aug Bryce -Page
za 10-aug Page Page
zo 11-aug Page -Grand Canyon
ma 12-aug Grand Canyon -Kingman
di 13-aug Kingman -Las Vegas
wo 14-aug Las Vegas
do 15-aug Las Vegas
vr 16-aug Las Vegas -Amsterdam
za 17-aug Amsterdam
Ben benieuwd naar jullie opmerkingen en aanbevelingen.
Chris
Komende zomer hebben wij een camperreis geboekt van 12 juli tot 16 augustus.
Wij zijn in totaal met 6 personen, mijn vrouw en ik met onze 4 kinderen leeftijd dan 12-8-6-2,5 jaar.
Start in SLC, een one-way naar LV. Vluchten en camper zijn geboekt, camper van 13 juli t/m 13 aug.
Campings in Yellowstone zijn gereserveerd + de eerste paar nachten op Grand Teton na.
Ik heb al heel wat gelezen en bekeken op het forum etc en heb al een aardige opzet gemaakt.
Na Yellowstone ben ik nog wat zoekende, ik denk zelf richting Black Hills/Custer maar zou graag horen wat aan te raden is.
Denver dachten we iets op te zoeken wat leuk is voor de kinderen zodat je echt even een break hebt in een stad, hoeveel dagen staat niet vast.
Zion slaan we over, daar zijn we zelf 2x eerder geweest.
Reisafstanden proberen we te beperken en af en toe ook een dag tussendoor waarop we rustig aan doen.
Dag Datum Locatie Naar
vr 12-jul Amsterdam -Salt Lake City
za 13-jul Salt Lake City -Salt Lake City
zo 14-jul Salt Lake City -Alpine
ma 15-jul Alpine -Grand Teton
di 16-jul Grand Teton -Grand Teton
wo 17-jul Grand Teton -Yellow Stone
do 18-jul Yellow Stone -Yellow Stone
vr 19-jul Yellow Stone -Yellow Stone
za 20-jul Yellow Stone -Cody
zo 21-jul
ma 22-jul
di 23-jul
wo 24-jul
do 25-jul
vr 26-jul
za 27-jul Denver
zo 28-jul Denver
ma 29-jul Denver
di 30-jul Denver -RNMP
wo 31-jul RNMP
do 1-aug RNMP -Grand Lake
vr 2-aug Grand Lake -Fruita CO
za 3-aug Fruita CO
zo 4-aug Fruita CO -Arches
ma 5-aug Arches -Moab
di 6-aug Moab -Capitol Reef
wo 7-aug Capitol Reef -Bryce
do 8-aug Bryce
vr 9-aug Bryce -Page
za 10-aug Page Page
zo 11-aug Page -Grand Canyon
ma 12-aug Grand Canyon -Kingman
di 13-aug Kingman -Las Vegas
wo 14-aug Las Vegas
do 15-aug Las Vegas
vr 16-aug Las Vegas -Amsterdam
za 17-aug Amsterdam
Ben benieuwd naar jullie opmerkingen en aanbevelingen.
Chris
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis chris01: camperreis, zomer 2024 SLC-LV.
Hallo, welkom op het forum! Het ziet er al goed uit! Ik zou inderdaad na Yellowstone naar South Dakota gaan. Daar zou je, plus nog een tussenstop onderweg, 4 nachten voor uit kunnen trekken. Even afhankelijk van waar je de laatste nacht daar verblijft zou je in 1 keer naar Denver kunnen rijden.
Ik vind de tijd voor Yellowstone niet heel ruim nu. Misschien daar nog een nacht bij doen?
Verder zou ik een nacht Grand Junction vervangen door een extra nacht in Moab.
Wat zijn jullie plannen bij Bryce? Ik denk dat je daar aan 1 nacht wel voldoende hebt. Een tweede nacht Capitol Reef zou wel mooi zijn.
Ik heb geen ervaring met Denver, maar ik kan me voorstellen dat 1 dag, dus 2 nachten, daar wel voldoende is. Iets meer tijd voor Colorado zou wel mooi zijn.
Leveren jullie de camper in op de 13e of de 14e?
Marianne
Ik vind de tijd voor Yellowstone niet heel ruim nu. Misschien daar nog een nacht bij doen?
Verder zou ik een nacht Grand Junction vervangen door een extra nacht in Moab.
Wat zijn jullie plannen bij Bryce? Ik denk dat je daar aan 1 nacht wel voldoende hebt. Een tweede nacht Capitol Reef zou wel mooi zijn.
Ik heb geen ervaring met Denver, maar ik kan me voorstellen dat 1 dag, dus 2 nachten, daar wel voldoende is. Iets meer tijd voor Colorado zou wel mooi zijn.
Leveren jullie de camper in op de 13e of de 14e?
Marianne
Bedank voor je reactie.
Yellowstone zou idd nog wel 1 nacht extra kunnen. De campings zitten al aardig vol. En hoe we het nu hebben is niet optimaal denk ik.
Grant Village - Canyon Village - Madison is het nu.
Dan zouden we vanuit Madison richting Cody gaan en Old Faitfull etc dus de laatste dag. Misschien nog extra Grant Village toevoegen?
Bryce dachten we 1 hele dag vooruit te trekken, ik zag iets staan dat je ook kon fietsen daar als dat wat is.
We zijn er al wel een keer geweest dus misschien is 1 nacht idd ge genoeg. Capitol Reef heb ik me nog niet goed in verdiept, zal is kijken.
Camper leveren we 13 aug in.
Chris
Yellowstone zou idd nog wel 1 nacht extra kunnen. De campings zitten al aardig vol. En hoe we het nu hebben is niet optimaal denk ik.
Grant Village - Canyon Village - Madison is het nu.
Dan zouden we vanuit Madison richting Cody gaan en Old Faitfull etc dus de laatste dag. Misschien nog extra Grant Village toevoegen?
Bryce dachten we 1 hele dag vooruit te trekken, ik zag iets staan dat je ook kon fietsen daar als dat wat is.
We zijn er al wel een keer geweest dus misschien is 1 nacht idd ge genoeg. Capitol Reef heb ik me nog niet goed in verdiept, zal is kijken.
Camper leveren we 13 aug in.
Chris
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hoi Chris,
De dagen die nog leeg zijn, kun je inderdaad mooi opvullen in South Dakota. Wij gaan komend jaar daar ook naar toe en ik kwam deze website tegen over Custer State Park met kinderen: https://www.emilymkrause.com/blog/thing ... -with-kids
Misschien kun je daar nog inspiratie uithalen?
Veel plezier met de voorpret!
Wendy
De dagen die nog leeg zijn, kun je inderdaad mooi opvullen in South Dakota. Wij gaan komend jaar daar ook naar toe en ik kwam deze website tegen over Custer State Park met kinderen: https://www.emilymkrause.com/blog/thing ... -with-kids
Misschien kun je daar nog inspiratie uithalen?
Veel plezier met de voorpret!
Wendy

Hoi Wendy,
Dankje! Daar kan ik wel wat mee.
Dankje! Daar kan ik wel wat mee.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat betreft Yellowstone: dat is prima zo. Voor een extra nacht kun je kijken wat er vrij is. Bridge Bay is ook een optie. Of kijk wat er via recreation.gov is te reserveren straks. Ik zou Mammoth ook niet gek vinden. Een tweede nacht Madison is ook niet gek want je hebt best wel wat tijd nodig bij de geisers.
Ik denk dat je nog wel wat ruimte hebt om wat meer tijd voor Colorado uit te trekken, kijk daar eens naar. Zorg dat je bij Arches, Zion en RMNP op tijd bent met reserveren. Ook Fruita zal snel vol zijn denk ik. Dus alle campings precies 6 maanden van te voren boeken.
Marianne
Ik denk dat je nog wel wat ruimte hebt om wat meer tijd voor Colorado uit te trekken, kijk daar eens naar. Zorg dat je bij Arches, Zion en RMNP op tijd bent met reserveren. Ook Fruita zal snel vol zijn denk ik. Dus alle campings precies 6 maanden van te voren boeken.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 3097 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-