Ik ben al heel lang lid bij deze groep, maar dat is al wel 13 jaar geleden zag ik.
in april ga ik samen met mijn vader een campertocht maken van Denver naar Las Vegas.
Zelf ben ik 38 en mijn vader 73, het leek mij een mooie ervaring om samen met hem dit avontuur aan te gaan en een prachtige herinnering te maken voor het te laat is.

De route heb ik al helemaal vast liggen, want we hebben maar 7 dagen camperhuur.
De route:
3 april, vertrek van Amsterdam - Parijs - Denver.
4 april, ophalen camper in Denver, afhankelijk hoe laat dit is weten we pas waar we die nacht slapen.
5 april, waarschijnlijk Canyonlands/dead horse.
6 april, Arches (tijdschema is al besteld, ook voor de 5e, dus we kunnen eventueel beide dagen, maar alles is afhankelijk hoe laat we vrijdag de 4e kunnen rijden)
7 april, capitool reef
8 april, bryce canyon
9 april, Zion
10 april, Valley of Fire (dit ligt al vast inzake camping)
11 april, las vegas camper smorgens inleveren. hotel Mardi Grass
12 april, las vegas
13 april terugvlucht
14 april landen we weer.
We hebben een actie met een wegbrengcamper, we weten dus nog niet welke we krijgen.
Daarom weet ik ook niet of wij bepaalde wegen mogen rijden en daarom twijfel ik over sommige dingen die wellicht interessant zijn.
Ook tijdschematechnisch weet ik het niet, wellicht hebben jullie tips.
Graag zouden wij in Arches Fiery Furness willen lopen, maar zag opeens dat deze wandeling tijdelijk niet mogelijk is... helaas...
Op de reis van arches naar capitol reef kom je langs Hanksville, daar is ook veel te zien zoals moon overlook, bentonite hills en factorry butte.
Deze zijn volgens mij alleen met 4x4 te bekijken, vallen helaas ook af.
Tussen capitool reef en bryce heb je ook nog wat dingen zitten, zoals kodachrome park en ook de peekaaboo trail/tunnelslot in Escalante.
Is dit de moeite waard en is het haalbaar in tijd om daar te gaan kijken?
Hebben jullie daar ervaring mee?
De route heb ik al keer eerder gedaan in 2013 met mijn toen vriendin (nu vrouw), voor mij is al veel bekend, maar voor mijn vader nog niet.
Qua dagen zitten we dus vast, maar de indeling is nog helemaal vrij.
Groet Jeroen.