Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Abonnementen
Abonnementen
Om zoveel mogelijk info te vergaren, abonneer ik me op bepaalde topics, nu vraag ik me of het op dit forum mogelijk om je aantal abonnementen te bekijken?
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij is dat niet mogelijk.
Pyca bedoelt dat je in ieder draadje aan kan geven dat je op de hoogte gehouden wilt worden van alle antwoorden en of je kan zien voor welke draadjes je dat allemaal hebt ingesteld.
Pyca bedoelt dat je in ieder draadje aan kan geven dat je op de hoogte gehouden wilt worden van alle antwoorden en of je kan zien voor welke draadjes je dat allemaal hebt ingesteld.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost