Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij zijn van deze week terug van onze reis en lees net dat er een meeting gepland is op 3 november. Ik heb ook wel interesse om te komen maar mijn man moet misschien werken die dag. Om alleen te komen zie ik vanwege de afstand ( en ook een beetje uit verlegenheid omdat ik er niemand ken:oops: ) niet zo zitten. Zijn er soms nog leden uit Antwerpen of eventueel Bergen op Zoom die er naar toe gaan?
groetjes
groetjes
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hé, kom je ook? Zie je nog niet in het lijstje.Bbuurt schreef:drukke week voor mij dan.
1 november verjaardag.
2 november feest op het werk en dan
3 november de meeting.
Misschien nog niet helemaal up-to-date.

Leuk hoor, zitten we inmiddels al op 58 personen! :dance:
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Lijst is up-to-date tot zondag 2-8 dus kunnen we nog een aanmelding tegemoed zienCoyote schreef:Hé, kom je ook? Zie je nog niet in het lijstje.
Misschien nog niet helemaal up-to-date.![]()
Roland

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, dan zullen er nog wel aardig wat volgen dus....Rob schreef:Lijst is up-to-date tot zondag 2-8 dus kunnen we nog een aanmelding tegemoed zienCoyote schreef:Hé, kom je ook? Zie je nog niet in het lijstje.
Misschien nog niet helemaal up-to-date.![]()
Roland

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hi Jan,jvinch schreef:Het ziet ernaar uit dat ik er dit jaar bij ben. Moet nog even boeken maar volgens mij gaat de periode lukken. Komt Dennis ook?
Erg leuk dat jij ook bij de meeting aanwezig zult zijn. Hoe meer Nederamerikanen hoe leuker.....

Vorig jaar heet Doreennicole de meeting opgeluisterd met haar aanwezigheid. Hopelijk lukt het Dennis deze keer wel om naar Nederland te komen. Meestal komt december beter voor hem uit.
:welcome:
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Contacteer: